Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 101

Discussie: F1 Gran Premio Santander D'Italia 2008 (Monza)

  1. #91
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carloscinq Bekijk bericht
    het word een beetje afgezaagd die eeuwige kritiek op vrt dat het commentaar niet van top niveau is ben ik mee akkoord maar ik ken gert persoonlijk en weet dat hij een autosportfannat is in hart en nieren, hij probeert het goed te doen maar natuurlijk is het gemakkelijk om commentaar te geven van de zijlijn.
    ik vraag me af als je binnekort alleen nog f1 kunt kijken op pay tv of de meeste dan hier gelukkig gaan zijn
    en zoals sommige onder ons niemand houd je tegen om op rtbf te kijken
    Volgend jaar (en de vele daarachter) zal de F1 alvast terug te zien zijn op de BBC (voor zolang die openbaar blijft in België).

    Verder snap ik ook niet waarom iemand blijft kijken naar uitzendingen waarvan de commentaar zogezegd op niets trekt.

    Ik kijk ook naar RTBF en volgens mij is het F1 frans van Gaëtan vrij makkelijk te begrijpen voor mensen die de F1 een beetje kennen. Je zal me nu dan ook niet meer horen storen aan de gebreken van de vrt commentaar.

  2. #92
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Volgend jaar (en de vele daarachter) zal de F1 alvast terug te zien zijn op de BBC (voor zolang die openbaar blijft in België).

    Verder snap ik ook niet waarom iemand blijft kijken naar uitzendingen waarvan de commentaar zogezegd op niets trekt.

    Ik kijk ook naar RTBF en volgens mij is het F1 frans van Gaëtan vrij makkelijk te begrijpen voor mensen die de F1 een beetje kennen. Je zal me nu dan ook niet meer horen storen aan de gebreken van de vrt commentaar.
    De BBC kan ook minder goeie commentaar geven (alhoewel dat moeilijk in te beelden is, maar het kan!)

    Mooie race van Vettel, gewoon gereden zoals het moest! Hamilton iets te agressief naar mijn mening. Je lijn verdedigen tot daar toe, maar iemand in het gras duwen aan die snelheid is er toch wel over.
    Fisichella verdedigde dan weer zoals in de jaren 80... Vonnek wel mooi!

    Leuke race !

  3. #93
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Blijkbaar zijn een aantal mensen toch niet echt tevreden met Lewis Hamilton. (Webber,Alonso & Glock o.a.)

    Glock zei dat hij vanaf nu tegen Lewis zal rijden zoals de Brit tegen hem reed Zondag. Hier ben ik, uit mijn weg

    K'zou toch een beetje oppassen als ik Lewis was. Die jonges zal hij misschien niet veel tegenkomen maar veel vrienden op de baan heeft hij niet meer. Het is niet dat vrienden elkaar echt helpen in de F1 maar meestal rijden die minder gevaarlijk en doen minder lastig.

  4. #94
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    ik denk dat die 'vrienden' op termijn mss idd het verschil maken tussen 'gewoon je plaats verdedigen' en 'van jezelf afbijten' in situaties waarbij je eigenlijk weinig te winnen hebt...

    het werd tijdens de race vermeld door Gaëtan Vigneron op rtbf en toevallig hoorde ik hetzelfde ook door JL Moncet zeggen op tf1. Toch mensen die intussen wel wat opvangen in het f1-wereldje...

  5. #95
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Heeft een F1-piloot - en bij uitbreiding elke race-piloot in eender welke klasse - wel vrienden op baan?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #96
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Die mensen hebben een goede interpretatie over hoe je het best aanpakt in het f1-wereldje en ze lopen daar dan ook een hele tijd rond.
    En dat geld ook voor henzelf, ze letten op wat ze zeggen en wat ze niet zeggen want tenslotte komen ze zo ook aan hun weetjes.

    vb: toen Moncet sprak over meteo France na de verkeerde gok bij Ferrari op Silverstone, wist hij maar al te goed dat Meteo france in de fout was gegaan in hun weersvoorspellingen voor Ferrari en Renault.
    Maar hij sprak de naam Meteo france niet uit, hij spak over "la grenouille" (de kikker).
    Stom vb misschien maar zo gaat het er aan toe.

    Ik denk ook dat Lewis moet opletten zowel met zn akties als met zn uitspraken, k'heb veel bewondering voor zn talent en ook om het feit dat hij aanvalt en hongerig is.
    t'is gemakkelijk gezegd natuurlijk ma soms heb ik de indruk dat hij het te snel wil achter de rug hebben en een inhaalduel kan soms wat langer duren, maar hij forceerd het ergens wat,
    t'is zo dat het beter is als je er snel over bent maar da lukt nie altijd of bij iedereen
    k'lees nu bvb een artikel: Glock "Volgende keer rij ik Lewis ook van de baan" http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=2317
    nie echt een slimme uitspraak, maar het toond maar aan, wat al gezegd is.

  7. #97
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Heeft een F1-piloot - en bij uitbreiding elke race-piloot in eender welke klasse - wel vrienden op baan?
    Vrienden is een groot woord hé, ma k'denk wel dat het aanwezig is in de racerij, net zoals in t'wielrennen
    Je moe nie alleen ook goe kunnen rekenen, je moe ook sociaal zijn dus
    Laatst gewijzigd door Phil69; 15 September 2008 om 18:40

  8. #98
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ik bedoel dus letterlijk 'op de baan' of 'op het circuit'. Niet naast het circuit.
    Dit omdat ik in het verleden al uitspraken gelezen heb van (bekende) piloten die er ronduit voor uitkwamen dat voor hen iedereen op de baan (in een race dus) een tegenstander, een vijand is.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  9. #99
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    uiteraard, letterlijk op de baan

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik denk dat Hamilton tussenin zelfs weinig of niemand van de andere f1 rijders nog te vriend heeft naast de piste

Soortgelijke discussies

  1. 2008 Formula 1 Santander British Grand Prix
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 9 July 2008, 21:14
  2. WRC Rally d'Italia Sardegna 2008
    By Brother John in forum Rally buitenland
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 27 May 2008, 15:50
  3. [Prono] Rally d'Italia Sardegna 2008
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 69
    Laatste bericht: 18 May 2008, 16:42
  4. Gran Premio de España Telefonica 2008
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 47
    Laatste bericht: 28 April 2008, 12:51
  5. Rally D'Italia Sardegna 2007
    By CPWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 98
    Laatste bericht: 22 May 2007, 17:21

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •