Allé dan, toch een paar reacties. Er is hoop...
Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018
Precies alsof de echte rallyliefhebber niet op de hoogte is van deze risico's... Dat die mannen in Brussel eens uit hun ivoren toren komen...Verhoogde bewustmaking van het publiek over de risico’s verbonden aan rally’s door het opstellen van een charter voor de toeschouwer.
Rally Events Simply The Best
Bovenstaande post is mijn persoonlijke mening , maar gezien ik behoor tot het "MensDom" kan ik het Autosportforum niet verantwoordelijk stellen voor mijn fouten !!
Ja inderdaad ik ben voorstander voor het leger en zeker niet die politie in opleiding want ik kan daar bij voorstellen dat er sommige kadetjes(of noemen ze die mensen niet meer zo) het hoog ik hun bol hebben en dus niet te onderhandelen zijn om bijvoorbeeld die stomme linten maar beneden teplaatsen.
Op de proeven van die Grand Nationale was er veel minder modder dan bij de WK rijders. Bovendien vind ik niet dat je tijden kan vergelijken wanneer ze niet in dezelfde rally rijden.
En waarom ging Tsjoen er in de Valais af? Omdat hij te hard aan het pushen was, iets wat hij in het BK nog maar heel zelden heeft moeten doen.
Romain reed duidelijk met een veel kleiner budget dan Tsjoen en was qua snelheid toch bijna even snel en dat terwijl hij bijna geen WRC ervaring had. Snobeck is ruim boven de 60 en kan je toch niet vergelijken met een dertiger en Stéveny is een circuitrijder die, zoals meestal bij circuitrijders die rally willen rijden, er weinig van terecht bracht. Een uitzondering is uiteraard Marc Duez, die met alles overweg kan.
Vandaag staat er trouwens een uitgebreid interview in Het Laatste Nieuws met Tsjoen.