Pagina 92 van 99 EersteEerste ... 42829091929394 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 911 t/m 920 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #911
    Banned
    Geregistreerd
    26 January 2011
    Locatie
    Niemand in het land
    Berichten
    120

    Standaard

    is racen op een weg die toehankelijk is voor iedereen eigenlijk wel nog verantwoordt de toeschouwers komen dommer en dommer en de wagens rapper en rapper

  2. #912
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Neutraliseren he zal geen vijf rally's duren hoor voor ze het door hebben. En ik blijf erbij , rally's zoals de Condroz vorig jaar uit het kampioenschap halen voor een jaar. Niet voldoende veiligheid is niet meer in het BFO-BRC. Andere wedstrijden genoeg die hun kans willen gaan. Laat degene die de boel verzieken maar een jaartje op hun positieven komen dan en eens rustig de tijd geven om na te denken hoe ze het wel kunnen aanpakken. Ik weet nog goed de begin jaren dat Ieper de kaart trok van de veiligheid. Niemand vond het nog leuk maar is wel de veiligste van Belgie he nu en het publiek doet daar niet moeilijk meer over lijkt me. En er wordt daar ook bier gedronken hoor wees gerust. Ik las een tijdje terug dat ze de handen in elkaar slaan om het alcoholgebruik langs de proeven van de Condroz gaan aanpakken. Hahan ja hoe gaan ze dat doen. En is dat het grootste probleem nee, het grootste probleem is dat ze tegen de baan staan geplakt als haringen in een ton. Dat kan niet meer en inderdaad trippeltitty zo kan of mag zelfs een wedstrijd niet doorgaan.
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  3. #913
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Ik had ook gehoopt op een schorsing van de Condroz Rally, maar blijkbaar is alles vergeten bij wijze van spreken..

  4. #914
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Ik had ook gehoopt op een schorsing van de Condroz Rally, maar blijkbaar is alles vergeten bij wijze van spreken..
    Wees er maar zeker van als er dit jaar terug zo'n problemen zullen zijn tijdens de Condroz dat deze rally tot het verleden zal behoren en andere rally's zouden dan wel eens de grote dupe ervan kunnen gaan worden

  5. #915
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Wees er maar zeker van als er dit jaar terug zo'n problemen zullen zijn tijdens de Condroz dat deze rally tot het verleden zal behoren en andere rally's zouden dan wel eens de grote dupe ervan kunnen gaan worden
    als als , neenee nu handelen aub
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  6. #916
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GioRallyReport Bekijk bericht
    als als , neenee nu handelen aub
    Idd beter voorkomen dan genezen, als er dan nog iets te genezen valt. Want zulke toestanden moeten niet meer veel gebeuren! Tzal heel vlug gedaan zijn met de leute. Tis een heel leuke spectaculaire rally maar het kan de hele Belgische rallysport de kop kosten..

  7. #917
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GioRallyReport Bekijk bericht
    als als , neenee nu handelen aub
    kom kom nie zeveren he !

    dat ze alcoholcontrels controle's doen aan de toegang van de kp en op verbinding . heb ik geen probleem mee !
    Dat de echte rallyfans terug te zien zijn op de kp's !

    Maar een bk zonder condroz is geen bk !!

  8. #918
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Het is vooral van belang dat de kp's op voorhand worden uitgezet en afgespannen, eventueel met een eerste controle de dag voordien. De dag zelf een tweede controle met aanpassingen waar nodig. Het is van belang dat alles klaar is als de toeschouwers op de kp toekomen. Want dat is het grote probleem: Men komt toe en wordt "aan zijn lot overgelaten," tot meestal de laatste voorwagen of heli een opmerking maakt en dan begint de frustratie en ongenoegen. Een hele meute verplaatsen net voor de doortocht van de eerste deelnemer is onbegonnen werk en dan is annulatie de enige optie...

  9. #919
    Senior Member Dingske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Locatie
    Zingem
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TaxiGilbert Bekijk bericht
    Maar het is idd een probleem van de samenleving, ik doe alles gratis en met passie voor de sport. Hoeveel mensen al tegen mij gezegd hebben dat ik zot was! Dit is ook het probleem van de baancommisarissen, ze hebben wel nog de passie, maar het brengt niks op...Mss is de oplossing meer inschrijvingsgeld vragen? 100 euro extra zodat piloten kunnen rijden? Ik weet het, we zullen die dan op onze kap krijgen wslk, maar geen stewards, niet starten...Waarom springt er geen grote sponsor in de bres om dit probleem ( die ook vooral om geld draait ) aan te pakken? Geef ze een vest ,een klakke en een avondmaal en veel van die mannen zijn content
    Ander groot probleem is den drank. Waarom zetten ze nog altijd van die biertenten langs het parcours? Zouden ze asap mogen verbieden van mij.
    Het is moeilijke discussie, en hopelijk moet ik binnen paar jaar geen andere hobby gaan zoeken
    Dat is, denk ik, een van de beste oplossingen om meer baanposten aan te trekken.
    Laat een sponsor een vergoeding uitkeren voor de baanposten, laat die dan zijn merknaam of bedrijf op de fluovestjes staan, en/of op de affiches van de rally en/of de verplichte stickers op de auto's... en zo kan je wel nog even doorgaan hoe ze reclame kunnen maken.
    Zo zag ik dit jaar ook lintjes van Janssens, weet niet of ze gesponsord waren, maar als dat zo was vind ik dat een mooi gebaar.
    Als alle grote sponsors hun hoofden bij elkaar steken, dan moet daar wel iets positief uitkomen denk ik, en de reclame die je daardoor (nog) meer ziet neem ik er graag bij!
    Laatst gewijzigd door Dingske; 27 January 2012 om 19:02 Reden: schrijffouten

  10. #920
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Het is vooral van belang dat de kp's op voorhand worden uitgezet en afgespannen, eventueel met een eerste controle de dag voordien. De dag zelf een tweede controle met aanpassingen waar nodig. Het is van belang dat alles klaar is als de toeschouwers op de kp toekomen. Want dat is het grote probleem: Men komt toe en wordt "aan zijn lot overgelaten," tot meestal de laatste voorwagen of heli een opmerking maakt en dan begint de frustratie en ongenoegen. Een hele meute verplaatsen net voor de doortocht van de eerste deelnemer is onbegonnen werk en dan is annulatie de enige optie...
    Perfect verwoord
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •