Pagina 90 van 99 EersteEerste ... 40808889909192 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 891 t/m 900 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #891
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Alle autocross is sedert vandaag ook rally... De verslageving van de VRT zakt zienderogen... Er valt eens een dode in de autocross en meteen is er sprake van een dode tijdens een rally...

    Moest dit niet gebeuren komt die cross in Alveringem zelfs niet in het nieuws... Maar nu wel. Bende hypocrieten...

  2. #892
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Inderdaad je moet maar eens kijken op HLN de reacties weer hoe plezant zeg. Autocross kan je qua reglementen gewoon niet vergelijken met rally.

  3. #893
    Senior Member Peter 666's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2008
    Locatie
    Overpelt
    Berichten
    136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Inderdaad je moet maar eens kijken op HLN de reacties weer hoe plezant zeg. Autocross kan je qua reglementen gewoon niet vergelijken met rally.
    idd ben daar net ook eens gaan kijken....
    diep triest wat sommige daar durven te posten

  4. #894
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Berichten
    135

    Standaard

    Ook opvallend: Tijdens de "Sain-Vé" (Sint-Verhagenviering) in Brussel, bekend als een zatte studentenbedoening gebeurt een ongeluk en komt een student om het leven. Dit kwam amper in het nieuws... ik vraag mij af hoe de verslaggeving geweest zou zijn als er een rallywagen in de buurt was.

  5. #895
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fennek Bekijk bericht
    Ook opvallend: Tijdens de "Sain-Vé" (Sint-Verhagenviering) in Brussel, bekend als een zatte studentenbedoening gebeurt een ongeluk en komt een student om het leven. Dit kwam amper in het nieuws... ik vraag mij af hoe de verslaggeving geweest zou zijn als er een rallywagen in de buurt was.
    niet overdrijven hé, 't is volgens mij veel verbeterd. Als we het ongeval van Ieper destijds (iets met een biertent) vergelijken, dan hebben ze er maanden over bezig geweest, met Condroz nu.

  6. #896
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    506

    Standaard

    Net 't artikel gelezen via de link op Rallylovers, kort samengevat drie oorzaken:

    1. totale rechtsonzekerheid bij incidenten, ondanks een waslijst wetten en bepalingen die, zelfs als ze nageleefd worden, schijnbaar niks betekenen voor de rechtbank.
    2. een ernstig tekort aan stewards, zo erg dat een organisatie binnen het wettelijk kader schijnbaar onmogelijk wordt.
    3. een gebrek aan attitude bij 't grote publiek, het wangedrag van een paar individuen kan een organisatie al de kop kosten.

    Helaas niets nieuws onder zon, ook de laksheid en het stilzwijgen van de betrokken federaties kunnen we al incalculeren. Zolang de juiste zakken gevuld worden is er geen vuiltje aan de lucht. Welke organisatie wordt de volgende?
    Het wordt stilaan bang afwachten.

  7. #897
    Senior Member skippy the race kanga's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 April 2011
    Berichten
    251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Net 't artikel gelezen via de link op Rallylovers, kort samengevat drie oorzaken:

    1. totale rechtsonzekerheid bij incidenten, ondanks een waslijst wetten en bepalingen die, zelfs als ze nageleefd worden, schijnbaar niks betekenen voor de rechtbank.
    2. een ernstig tekort aan stewards, zo erg dat een organisatie binnen het wettelijk kader schijnbaar onmogelijk wordt.
    3. een gebrek aan attitude bij 't grote publiek, het wangedrag van een paar individuen kan een organisatie al de kop kosten.

    Helaas niets nieuws onder zon, ook de laksheid en het stilzwijgen van de betrokken federaties kunnen we al incalculeren. Zolang de juiste zakken gevuld worden is er geen vuiltje aan de lucht. Welke organisatie wordt de volgende?
    Het wordt stilaan bang afwachten.
    ga mss hier een hoop gezeik op mn kop halen maar pff doe maar.
    geen stewards = wie is er nog zo zot om steeds kop van jut te zijn dank aan al die lullen die deze mensen het leven zuur maakten terwijl we ze nodig hebben
    gebrek aan attitude = deze zelfde personen treffen schuld

    waar is de tijd van de rode evo 9 die man deed het kosteloos was de boeman maar redde mss veel personen hun leven
    no guts no glory

    freddy loix maximum attack

  8. #898
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 April 2007
    Berichten
    229

    Standaard

    Hou al mijn hart vast voor de legends, is toch ook iets dat rap gelinkt kan worden met de condroz.
    De alkohol is er ook nooit veraf en de gelegenheidstoeschouwer ook niet.
    Liefde is blind, daarom kan ze mij niet vinden

  9. #899
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onslow Bekijk bericht
    Hou al mijn hart vast voor de legends, is toch ook iets dat rap gelinkt kan worden met de condroz.
    De alkohol is er ook nooit veraf en de gelegenheidstoeschouwer ook niet.
    In een poging die gelegenheidstoeschouwers een beetje weg te houden, wordt er niet veel gecommuniceerd over de editie dit jaar Hopelijk helpt het!
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  10. #900
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skippy the race kanga Bekijk bericht
    ga mss hier een hoop gezeik op mn kop halen maar pff doe maar.
    geen stewards = wie is er nog zo zot om steeds kop van jut te zijn dank aan al die lullen die deze mensen het leven zuur maakten terwijl we ze nodig hebben
    gebrek aan attitude = deze zelfde personen treffen schuld

    waar is de tijd van de rode evo 9 die man deed het kosteloos was de boeman maar redde mss veel personen hun leven
    Die met z'n rode evo was streng maar rechtvaardig, maar soms kon hij ook wel eens overdrijven vond ik

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •