Pagina 69 van 99 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 681 t/m 690 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #681
    Member impreza's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 May 2010
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    47

    Standaard Geko Neuwille

    Man wat kunnen sommigen hier toch een hoop onzin rondspuwen. Neuville rijdt al bij een fabrieksteam, wat zou hij bij NCRS gaan zoeken. Hij heeft al met de C2 gereden van NCRS, volgens Caen zei hij dat de wagen even snel was als die van PHsport, vraag het eens aan Neuville zelf??? Boon heeft ook niet veel goeds te vertellen over NCRS, ik denk ook niet dat daar nog een goede samenwerking zal gebeuren als je hem hoorde klagen aan de regroup met zn vader. Debackere kan je nu ook niet de toekomstige irc kampioene gaan noemen. Wat Mnr Geko wil is zijn tent laten draaien, alleen zal hij er wel voor moeten zorgen dat er wagens van hem beginne presteren.
    Misschien Vanneste een nieuwe kans geven want hij heeft in ieder geval het gezicht van Geko gered in Ieper!

  2. #682
    Senior Member STRUCTO's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2010
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door impreza Bekijk bericht
    Man wat kunnen sommigen hier toch een hoop onzin rondspuwen. Neuville rijdt al bij een fabrieksteam, wat zou hij bij NCRS gaan zoeken. Hij heeft al met de C2 gereden van NCRS, volgens Caen zei hij dat de wagen even snel was als die van PHsport, vraag het eens aan Neuville zelf??? !
    Weet je waarom hij dan niet de c2 cup verder rijd zoals in het begin van jaar afgesproken?
    Je hebt het dus aan Neuville zelf gevraagd?
    Dan weet je ook dat ze de wagen (versnellingsbak) terug hebben opengesmeten na de haspengouw
    Je moet dan eens vragen aan neuville wat ze daar in hebben vastgesteld!
    Noppe geen tang die zat bij melissa

    Ik smijt geen steen naar u é versta me niet verkeerd maar ik heb ferm mijn bedenkingen
    met meneer Caen en dat weet hij zelf ook wel .Bij NCRS hebben ze 1 vaste mecanieker Bas
    al de rest komt er enkel bij voor de wedstrijd. Vroeg of laat loopt het daar mis jammer.

  3. #683
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Ik vond Caen rallysport vroeger veel beter , sedert het onder de vleugels van Geko zit is het veel vermindert , wat de reden is weet ik ook niet
    Verminderd ?? !!! Jongens toch. Dat is de beste die ik al gehoord heb !
    Nu valt het meer op, dat is alles.

  4. #684
    Senior Member Duc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    2.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STRUCTO Bekijk bericht
    Weet je waarom hij dan niet de c2 cup verder rijd zoals in het begin van jaar afgesproken?
    Je hebt het dus aan Neuville zelf gevraagd?
    Dan weet je ook dat ze de wagen (versnellingsbak) terug hebben opengesmeten na de haspengouw
    Je moet dan eens vragen aan neuville wat ze daar in hebben vastgesteld!
    Noppe geen tang die zat bij melissa

    Ik smijt geen steen naar u é versta me niet verkeerd maar ik heb ferm mijn bedenkingen
    met meneer Caen en dat weet hij zelf ook wel .Bij NCRS hebben ze 1 vaste mecanieker Bas
    al de rest komt er enkel bij voor de wedstrijd. Vroeg of laat loopt het daar mis jammer.
    Toen zaterdagavond laat de wagen van Snijers toekwam en er een beetje volk rond stond ging meneer Caen een beetje boel maken met enkele personen die rond de wagen stonden . Hij wou ze verwijderen maar dat was zonder Mr Geko gerekend . Van zn Vips moest gebleven worden .

    Vraag aan alle piloten die met Caen gereden hebben of nog rijden hun mening over het team en er zal nie veel goeds uit komen . Int openbaar aan de pers zal dit niet verteld worden want anders hebben ze geen zitje meer .

  5. #685
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 August 2009
    Locatie
    8700 Tielt
    Berichten
    142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STRUCTO Bekijk bericht
    Weet je waarom hij dan niet de c2 cup verder rijd zoals in het begin van jaar afgesproken?
    Je hebt het dus aan Neuville zelf gevraagd?
    Dan weet je ook dat ze de wagen (versnellingsbak) terug hebben opengesmeten na de haspengouw
    Je moet dan eens vragen aan neuville wat ze daar in hebben vastgesteld!
    Noppe geen tang die zat bij melissa

    Ik smijt geen steen naar u é versta me niet verkeerd maar ik heb ferm mijn bedenkingen
    met meneer Caen en dat weet hij zelf ook wel .Bij NCRS hebben ze 1 vaste mecanieker Bas
    al de rest komt er enkel bij voor de wedstrijd. Vroeg of laat loopt het daar mis jammer.

    Klopt inderdaad , maar laten we eerlijk zijn :
    Vraag eens een offerte aan Kronos en een offerte aan NCRS , de prijs zal ook beduidend verschillend zijn . Je mag geen NCRS vergelijken met Kronos , das echt appelen met peren vergelijken. Zowel in kunde , aantal personen , infrastructuur , wisselstukken enz.
    Gelukkig is NCRS er voor de amateurs want moesten deze bij kronos moeten huren .......enkel moet Geko dan zo realistisch zijn dat ze deze strijd niet kunnen winnen met de NCRS Peugeot en NCRS-team (en Snijers ?).

    NCRS is er wel al jaren , de meeste houden het geen jaren vol .......... Dus slechte punten voor NCRS om dat ze hun doel zeer hoog gezet hebben , misschien wel , maar welke amateur doet het op "kronos-niveau"........................

  6. #686
    Banned
    Geregistreerd
    2 December 2009
    Berichten
    147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STRUCTO Bekijk bericht
    Bij NCRS hebben ze 1 vaste mecanieker Bas
    al de rest komt er enkel bij voor de wedstrijd. Vroeg of laat loopt het daar mis jammer.
    Blijkbaar bent u niet 100% op de hoogte,want Ivan werkt er nu ook.Hij mocht naar Kronos gaan (waar hij reeds vorig jaar actief was),maar door de TE verre verplaatsing heeft hij gekozen om aan de Peugeot van NCRS te werken,wat hij voor de volle 100% in orde doet,wees daar maar zeker van,alleen kunnen zij er niks aan doen dat de motor stuk gaat op de laatste KP.Niet naar hen moet er een steen geworpen worden,maar wel naar Mr Barosso...en dat zeg ik nu niet om een zitje te versieren zoals sommigen hier durven te melden.Einde verhaal.

  7. #687
    Senior Member BUSS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 February 2009
    Locatie
    ARDOOIE
    Berichten
    111

    Standaard

    Gelukkig is NCRS er voor de amateurs want moesten deze bij kronos moeten huren .......enkel moet Geko dan zo realistisch zijn dat ze deze strijd niet kunnen winnen met de NCRS Peugeot en NCRS-team (en Snijers ?).

    NCRS is er wel al jaren , de meeste houden het geen jaren vol .......... Dus slechte punten voor NCRS om dat ze hun doel zeer hoog gezet hebben , misschien wel , maar welke amateur doet het op "kronos-niveau"



    weet dat er veel amateurs hun eerste stappen in de rallysport hebben kunnen zetten dank zij Johan Caen!!!!!
    voor de rest ben ik het volledig met je eens.
    MODELCARS
    www.domino.be
    www.m3beamer.be





  8. #688
    Banned
    Geregistreerd
    2 December 2009
    Berichten
    147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht
    Toen zaterdagavond laat de wagen van Snijers toekwam en er een beetje volk rond stond ging meneer Caen een beetje boel maken met enkele personen die rond de wagen stonden . Hij wou ze verwijderen maar dat was zonder Mr Geko gerekend . Van zn Vips moest gebleven worden .
    Welke zever probeer jij hier de mensen wijs te maken.Op de vergadering,de maandagavond voor de rally,werd er afgesproken dat NIEMAND dicht bij de wagens mocht komen,dit om de mecaniciens niet te belemmeren.Sommigen denken alles te mogen doen ,maar nu werden duidelijke afspraken gemaakt,ja,zelfs door Mr Geko zelf,die die avond het woord nam,samen met Johan.Iedere deelnemer van NCRS kan dit bevestigen,en ik was er zelf bij die avond.
    Dus,voor je hier over iets begint te lullen,eerst even nadenken aub.
    Als ik hier op dit forum alle kritiek over NCRS lees,dan zou Wim er best aan doen,om volgend jaar een nog veel grotere tent op te slaan,dan kan iedereen ervan genieten,want ik denk dat er hier enkele gasten op dit forum zitten,die niet aan een ingangsticket geraakt zijn...

  9. #689
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 April 2009
    Berichten
    305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Histolover Bekijk bericht
    Welke zever probeer jij hier de mensen wijs te maken.Op de vergadering,de maandagavond voor de rally,werd er afgesproken dat NIEMAND dicht bij de wagens mocht komen,dit om de mecaniciens niet te belemmeren.Sommigen denken alles te mogen doen ,maar nu werden duidelijke afspraken gemaakt,ja,zelfs door Mr Geko zelf,die die avond het woord nam,samen met Johan.Iedere deelnemer van NCRS kan dit bevestigen,en ik was er zelf bij die avond.
    Dus,voor je hier over iets begint te lullen,eerst even nadenken aub.
    Als ik hier op dit forum alle kritiek over NCRS lees,dan zou Wim er best aan doen,om volgend jaar een nog veel grotere tent op te slaan,dan kan iedereen ervan genieten,want ik denk dat er hier enkele gasten op dit forum zitten,die niet aan een ingangsticket geraakt zijn...
    ik denk dat duc het heeft over toen de 207 op de takelwagen teruggereden kwam, rond 1u zaterdagnacht ofzo.

  10. #690
    Senior Member Duc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    2.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Histolover Bekijk bericht
    Welke zever probeer jij hier de mensen wijs te maken.Op de vergadering,de maandagavond voor de rally,werd er afgesproken dat NIEMAND dicht bij de wagens mocht komen,dit om de mecaniciens niet te belemmeren.Sommigen denken alles te mogen doen ,maar nu werden duidelijke afspraken gemaakt,ja,zelfs door Mr Geko zelf,die die avond het woord nam,samen met Johan.Iedere deelnemer van NCRS kan dit bevestigen,en ik was er zelf bij die avond.
    Dus,voor je hier over iets begint te lullen,eerst even nadenken aub.
    Als ik hier op dit forum alle kritiek over NCRS lees,dan zou Wim er best aan doen,om volgend jaar een nog veel grotere tent op te slaan,dan kan iedereen ervan genieten,want ik denk dat er hier enkele gasten op dit forum zitten,die niet aan een ingangsticket geraakt zijn...
    Het is geen zever . Daar de boel bijna opgekuist was glipten er langs alle kanten onverlaten binnen . Na enkele minuten zag je de mannen van Barosso Sport en de mannen van Caen niet meer staan . Dus werd operatie verwijderen gestart , die voor een paar Vips niet doorging .

    Of dat jij daar de maandag vooraf op die vergadering was doet niets terzake . Tis niet omdat dit afgesproken was dat dit ook nog rond middernacht zaterdag op zondag van tel was . Ik heb het met mijn ogen gezien van achter de nadar . Misschien stond jij op de dansvloer in de tent met uw ingangticket en heb jij er niets van gezien . Als ik wil dansen of zuipen dan doe ik dat op een andere gelegenheid .

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •