Er is geen piloot die zich dé beste mag noemen, maar er zijn er wel enkele die zich bij de besten mogen noemen...
Newsflash: er zijn nog rally's buiten Ieper ook he! Welke van de piloten buiten Duval dan, kan een dergelijk palmares voorleggen? Dat je om één of andere reden Loix niet kunt uitstaan weten we al lang maar een beetje objectief blijven graag.
Maar blijft de opmerking dat er slechts 3 betere piloten zouden zijn, ik herhaal als iemand stelt dat Loix de beste is i.p.v. de 4de beste dan is dat een belachelijke opmerking ofzo? Blijkbaar wel gezien je opmerking.
Weet je wat daarvan aan is: Het is allemaal bullshit! Het is bijna niet mogelijk om piloten te vergelijken. Het zijn allen (degenen die hier opgesomd werden en nog enkele anderen) toptalenten die op internationaal vlak aardig hun mannetje zouden staan. Ik ben blij dat ze er zijn en dat er wat strijd is!
Laatst gewijzigd door Han; 22 November 2008 om 19:24
Er is geen piloot die zich dé beste mag noemen, maar er zijn er wel enkele die zich bij de besten mogen noemen...
Laatst gewijzigd door scoobyfreak; 22 November 2008 om 19:31
zeer mooi gezegd , ier zie mijn lijstje
freddy loix , bruno thiry , cvw , patrick snijers , kris princen , tim van parijs , enz enz... dat zijn er inderdaad zeer veel idereen is top , ook duval al ben ik er geen fan van , maar dat heeft er niks mee te maken , hij kan aan een stuur draaien he
Allez, leg jij dan eens hun palmares naast mekaar. Heb daar geen tijd noch goesting voor.
En wa gaan we nu doen, beetje op uw woorden terugkomen? Ge laat geen kans onbenut om Loix in de grond te boren. Op een forum wel maar in het echte leven zal de grote mond wel veel minder zijn zeker?