Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 135

Discussie: Beste rally vrienden, onze toeschouwers zijn niet goed bezig in 2008

  1. #1
    Senior Member bacardi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 March 2008
    Berichten
    123

    Standaard Beste rally vrienden, onze toeschouwers zijn niet goed bezig in 2008

    Na de ORC en Wervik waar ik wat help in de organisatie roep ik jullie hulp in, bewijs in Ieper en al de verdere rally's die jullie bezoeken dat de autosport jullie nauw aan het hart ligt.
    Ik heb te veel gezien van onverantwoord gedrag, en ben blij dat er nog geen slachtoffers gevallen zijn, maar als dit zo verder gaat doen we het jaar niet uit zonder het nieuws van 7 uur te vullen met slechte beelden en alle gevolgen.
    Bangelijke beelden in mijn bezit.
    Stop met klagen van linten en verrekijkers, doe gewoon iets aan jullie gedrag of die van andere bezoekers en toon het goede voorbeeld, en dit voor het voortbestaan van de rally's.

    Filiep

  2. #2
    Senior Member delange's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2008
    Berichten
    714

    Standaard

    stop gewoon met zagen daarover op dat forum!
    alles gaat goed zo! dus laat het zijn. werk liever aan je ereprijzen !

  3. #3
    Senior Member Focus WRC2007's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    240

    Standaard

    Ik stel voor dat de politie ook maatregelen neemt zoals bij het voetbal.
    Zijnde het instellen van rallyverboden tegen de toeschouwers die in de fout gaan. Doch wij , als rallyliefhebbers , dienen ook onze verantwoordelijkheid te nemen en die mensen die de boel verzieken aan te wijzen aan de politie zodat ze kunnen ingrijpen. En nee , ik noem dit niet "klikken". Ik noem dit opkomen voor het voortbestaan van onze geliefkoosde rally !

  4. #4
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Als je van een steward nog geen lintje naar beneden mag doen moet je bijna gevaarlijk gaan staan, als je een foto wil hebben... In Wallonië en Limburg zijn er veel minder verboden zones en linten langs de weg, en daar gebeuren er ook geen ongevallen (en wordt er ook niet over gezaagd). De 10 meter zones vind ik op zich zo erg nog niet, maar als ze dan niet kunnen tellen en er 15 of 20 van maken... Dan schrikt men als er minder volk is op de rally's...

  5. #5
    Senior Member Vykus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    784

    Standaard

    Zo iets kunnen ze niet, stadion is maar één toegangsplaats, rally kan je op 100de manieren op een special geraken. Natuurlijk inderdaad begrijp ook wel organisatie condroz toestand zijn er soms ook over dat men bij de weg stond. Maar wat de lintjes betreft geen enkel probleem maar hang die an de straatzijde gewoon lager, dan hebben de fotografen ook iet!

  6. #6
    Senior Member bacardi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 March 2008
    Berichten
    123

    Standaard

    beste Delange
    mijn ereprijs daar heeft elk zijn gedacht over, maar er was meer opbouwende dan afbrekende klanken nadien, kan ik er aan doen dat er twee zware ongevallen waren en nu eens de top van de VAs rijders 2 maal niet konden rijden, de piloten van klasse A B en C komen dat bijna iedere proef tegen, maar ja die worden niet vernoemd

    Maar ik nodig u uit om
    A de beelden eens te komen bekijken (en doe maar reeds een pamper aan)
    B zelf eens een rally in te richten

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Blijkbaar zijn er steeds meer en meer toeschouwers wat denken dat ze gewoon mogen doen wat ze willen en zich niets aantrekken over het voortbestaan van de rallysport
    Het valt wel op dat je vaak dezelfde (groep) mensen op gevaarlijke plaatsen ziet staan

  8. #8
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Wat mij altijd opvalt als je op een plaats staat waar er niets is afgespannen de mensen altijd op een mooie afstand van de weg staan toch raar é.
    Zelfs al staat er geen steward toch staan ze mooi veilig moet toch zijn dat de meeste het verstand hebben ook dan.
    Er zijn er altijd wel die het proberen het blijft een straatje zonder einde denk ik.

  9. #9
    Bleu Patrol GR Blackbird's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    600

    Standaard

    Filiep ,

    Ik moet u bijtreden met uw reactie , het zal moeten veranderen of rally gaat zijn laatste jaren in .

    Volgend jaar bij ons gaan we strenger optreden tegen , mensen die alles en nog wat aan hun laars vegen , zo kan het niet verder .

    Regels zijn gemaakt om de veiligheid te verhogen , en niet voor papier te vullen bij de Organisatie .
    Rally Events Simply The Best

    Bovenstaande post is mijn persoonlijke mening , maar gezien ik behoor tot het "MensDom" kan ik het Autosportforum niet verantwoordelijk stellen voor mijn fouten !!

  10. #10
    Senior Member Skodaracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    615

    Standaard

    Mijn indruk van de laatste rally ==> 10 meter zone bestaat dat nog?

    Enkele plaatsen gedaan waar de mensen tegen de straat stonden ...
    Dat waren dan nog plaatsen met massa's volk.

Soortgelijke discussies

  1. Goed rallygame op pc
    By StijnVermaut in forum Games
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 November 2007, 22:17
  2. Beste F1 website
    By Henne in forum Formule 1
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 2 September 2007, 17:46
  3. Racb Fout Bezig !!
    By tommeke_B in forum Rally binnenland
    Reacties: 184
    Laatste bericht: 12 July 2007, 11:46
  4. Goed Doel Ieper
    By WRCKE in forum Rally binnenland
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 9 April 2007, 10:13

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •