Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 153

Discussie: Nieuw forum

  1. #81

    Standaard

    @ Digibyte : Als ik bv. naar de rubriek Buitenland ga (nadat ik al rubrieken in Rally binnenland gelezen heb) en ik heb daar nog geen enkele rubriek gelezen de laatste dagen, staan deze rubrieken niet in het geel (als ongelezen).

    Hoe kan ik dit oplossen?

  2. #82
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Verstraete Bekijk bericht
    @ Digibyte : Als ik bv. naar de rubriek Buitenland ga (nadat ik al rubrieken in Rally binnenland gelezen heb) en ik heb daar nog geen enkele rubriek gelezen de laatste dagen, staan deze rubrieken niet in het geel (als ongelezen).

    Hoe kan ik dit oplossen?
    Is bij mij ook het geval

  3. #83
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    ongelezen berichten en/of rubrieken tellen vanaf je laatste activiiteit hier op het forum toch?

    Dus als je hier 2 dagen iet geweest bent, dan staan alle nieuwe berichten die je in die periode die je niet online was gemarkeerd als ongelezen. Als je er daar maar de helft van leest en je gaat weer een tijdje offline, bv 1 dag, dan zullen alle nieuwe berichten die er bij zijn gekomen in die ene dag als ongelezen gemarkeerd staan.
    Ook berichten die je de vorige keer niet gelezen had. Als je de dag ervoor maar de helft van je ongelezen berichten hebt gelezen dan zullen de volgende dag die helft ongelezen berichten wel als gelezen gemarkeerd staan.

    Beetje ingewikkelde uitleg maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.
    Als dit jullie probleem is dan tenminste.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    ongelezen berichten en/of rubrieken tellen vanaf je laatste activiiteit hier op het forum toch?

    Dus als je hier 2 dagen iet geweest bent, dan staan alle nieuwe berichten die je in die periode die je niet online was gemarkeerd als ongelezen. Als je er daar maar de helft van leest en je gaat weer een tijdje offline, bv 1 dag, dan zullen alle nieuwe berichten die er bij zijn gekomen in die ene dag als ongelezen gemarkeerd staan.
    Ook berichten die je de vorige keer niet gelezen had. Als je de dag ervoor maar de helft van je ongelezen berichten hebt gelezen dan zullen de volgende dag die helft ongelezen berichten wel als gelezen gemarkeerd staan.

    Beetje ingewikkelde uitleg maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.
    Als dit jullie probleem is dan tenminste.
    Versta het inderdaad niet zo goed Grungie

  5. #85
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Verstraete Bekijk bericht
    Versta het inderdaad niet zo goed Grungie
    'k Zal ik dan eens proberen:
    Je sessie op het forum verloopt na 15 minuten inactiviteit. Alle berichten worden dan als gelezen gemarkeerd (ook al heb je ze niet gelezen).

  6. #86
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Bij mij gebeurt regelmatig het tegenovergestelde. Topics worden als gelezen gemarkeerd als ik er idd. gelezen heb. De volgende keer dat ik het forum bezoek, staat dat topic terug als ongelezen gemarkeerd. Ook als er geen extra post meer bijgekomen is. Wanneer dit voorvalt en wanneer het normaal is, heb ik nog niet kunnen achterhalen.

  7. #87
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Bij mij gebeurt regelmatig het tegenovergestelde. Topics worden als gelezen gemarkeerd als ik er idd. gelezen heb. De volgende keer dat ik het forum bezoek, staat dat topic terug als ongelezen gemarkeerd. Ook als er geen extra post meer bijgekomen is. Wanneer dit voorvalt en wanneer het normaal is, heb ik nog niet kunnen achterhalen.
    Als ge na het lezen van nieuwe berichten die in gele kleur staan terug klikt naar de vorige hoofdpagina is het in geelkleur gedrukte wel weg als gelezen..bij mij toch..

  8. #88
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Bij mij gebeurt regelmatig het tegenovergestelde. Topics worden als gelezen gemarkeerd als ik er idd. gelezen heb. De volgende keer dat ik het forum bezoek, staat dat topic terug als ongelezen gemarkeerd. Ook als er geen extra post meer bijgekomen is. Wanneer dit voorvalt en wanneer het normaal is, heb ik nog niet kunnen achterhalen.
    Kan misschien voorvallen als je regelmatig in- en uitlogt?

  9. #89
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Laatste 2 berichten gelezen, forum afgesloten, terug geopend en topic staat nog steeds als ongelezen in het geel gemarkeerd.

    Bij lezen en daarna verder gaan wordt het topic wel als gelezen gemarkeerd.

  10. #90
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Laatste 2 berichten gelezen, forum afgesloten, terug geopend en topic staat nog steeds als ongelezen in het geel gemarkeerd.

    Bij lezen en daarna verder gaan wordt het topic wel als gelezen gemarkeerd.
    Forum afsluiten is niet hetzelfde als uitloggen.
    Een tweede mogelijke reden zou de cache van je browser kunnen zijn.

Soortgelijke discussies

  1. Nieuw in 2008
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 16 March 2008, 21:10
  2. Forum
    By tommeke_B in forum Algemeen
    Reacties: 89
    Laatste bericht: 1 June 2007, 11:29

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •