Pagina 54 van 128 EersteEerste ... 444525354555664104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 531 t/m 540 van 1271

Discussie: TAC Rally Tielt 2007

  1. #531
    Senior Member Sete's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Mjiende City
    Berichten
    1.127

    Standaard

    Is er eigenlijk geen prono voor de TAC?
    Tire le frein à main pour le délire, dans l'action un petit sourire! (FF) (TAXI)
    www.topafond.be

  2. #532
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cusketief Bekijk bericht
    is wel wa gecompliceerd é en dan krijg j weer de vriendjes politiek menatliteit, nee organisatie zou op zich bekwaam genoeg moeten zijn om de nummers op een juiste manier toe te kennen . helaas wordt er nog veel tss pot en pint geregeld vrees ik.
    mss moet RACB werk maken met een inschrijving voor het kampioenschap zoals in frankrijk en dan de organisaties e verplichting op te leggen deze mensen binnen de eerste 20 of 30 wagens te laten starten. met een voorinschrijving voor het kampioenschap kunnen de organisatoren ook niet meer het argument aanhalen "ze nie wisten X of Y het hele kampioenschap rijdt" want het zou zwart op wit op papier staan
    Is tenminste voorstel met logica zelve !
    Het wordt tijd dat zulke zaken ook opgenomen worden in het reglement. Men rekent hierbij momenteel op de 'goodwil' van de organisator, maar spijtig genoeg moet men vaststellen dat het niet altijd goed gedaan word en dat er een zekere willekeur gehanteerd word.
    Mijn inziens komt dat niet altijd de sport ten goede en kan dat zelfs leiden tot (indien normtijden gehanteerd worden bij oponthoud e.d.) een zekere vorm van koersvervalsing, welliswaar ongewild maar spijtig voor de betreffende pilo(o)t(en).
    Het is hier al aangehaald door iemand, maar op die manier kan iemand zijn kampioenschap verkl... worden.
    Wat eingelijk voor de piloot zelf het belangrijkste is dat hij helemaal geen rechtstreekse voeling heeft met zijn concurrenten zodat hij zijn koersstrategie niet zo goed kan indelen.
    En nu zwijg ik er over (hier toch) en ga ik me stilletjes aan voorbereiden op de strijd

  3. #533
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    rond menen
    Berichten
    483

    Standaard

    thx voor de info, grtz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallyfreak Bekijk bericht
    Aan Frank baert Is ingeschreven met de ascona 400.
    Er staat een artikel op rallylovers dat hij ging starten met deze auto.

  4. #534
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PLC SUB Bekijk bericht
    de organisatie van ieper zal ook geen goeiendag zeggen aan iedereen mischien wel aan jouw maar sommige piloten zijn daar reeds voor rotte vis uitgescholden .
    tielt is daarvan niet zo veel beter maar hebben verleden jaar aanpassing gedaan
    zijn misschien gewoon dom
    Wel de organisatie van Iper weet toch wel beter waar ze mee bezig zijn.
    In Iper ga je ook niet zomaar verkennen. Wi piloten die veraf wonen krijgen de rekening gepresenteerd door piloten die daar weken op voorhand verkennen.
    Toch normaal dat die dan sneller zijn é. Ik zie zeer dikwijls piloten uit die buurt die elders moeilijk kunnen volgen. Het regelment is daar om na geleefd te worden, zowel de startnr die door de KACB bepaald wordt als de straffen op verkenningen. Als zoals je zegt de organisatie zo dom is, is het toch logisch dat dit niet kan blijven duren.
    Verleden jaar was men een het jenken om deelnemers, degene die hun verleden jaar gesteund hebben, krijgen nu daar een dankuwel voor in de vorm van een slecht startnr.

    En nogmaals dan mag ik niet klagen, maar Frederick, Erik Vleminx Woud Hazeler en andere, hoe moeten die mensen zich voelen.

    Wel ik ben de oudste en ben opgekomen voor de jongere, ik kan begrijpen dat mensen zoals een Frederick en een Van trich nog even niet zeggen wat ze denken.
    Voor mij maakt dat niets meer uit, als er geen verandering komt, stap ik gewoon uit dat kampioenschap, plaats genoeg om elders te rijden.

    Ik heb vandaag met de KACB kontakt genomen alsook met de organisatie, en heb ze erop attent gemaakt. Ik ben eens benieuwd.
    Desnoods wil ik wel als protest 20 minuten, of hetgeen is toegestaan tevroeg inklokken en dan aan een slakkengangetje vooruit rijden.

    Vergeet ook niet dat de mensen die van ver komen, goed zijn om de hotels te laten draaien, piloot en partner, co en partner, 4 tot vijf mekaniekers, gaan betalen voor de overnachting. De plaatselijke gaan naar huis.

    Wel nogmaals ik vind dat de tijd is gekomen om hier een protest te doen. Als de organisatie, zoals jij zegt dom is, wel dan moet er maar eens een kracht gaan komen die verstandig genoegis, ofwel moeten ze eens door de RACB op hun vingers getikt worden.

    Ik roep dan ook al degene op die een slechte nr hebben, om eventueel naar mij een mail te sturen zodat we in groep kunnen protesteren.

    Hetgeen gezegd wordt dat men zich maar moet bewijzen in de koers, is een halve waarheid. Hoe dikwijls gebeurd het niet dat je normtijden krijgt of dat je een totaal veranderd wegdek heb. Bovendien zijn alle fotografen reeds vertrokken en wat moeten die piloten dan aan hun sponsor uitleggen. Beste sponsor, ik kom enkele miljoenen vragen, maar ik kan niet eens een fot laten zien.

    Denk er maar eens allen grondig over na.
    Groetjes
    Phil

  5. #535
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    rond menen
    Berichten
    483

    Standaard

    hoe zit dat met de uren van het criterium, word er gestart na de "groten", en leggen zoveel kp's niet af
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door per total Bekijk bericht
    thx voor de info, grtz

  6. #536
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cusketief Bekijk bericht
    is wel wa gecompliceerd é en dan krijg j weer de vriendjes politiek menatliteit, nee organisatie zou op zich bekwaam genoeg moeten zijn om de nummers op een juiste manier toe te kennen . helaas wordt er nog veel tss pot en pint geregeld vrees ik.
    mss moet RACB werk maken met een inschrijving voor het kampioenschap zoals in frankrijk en dan de organisaties e verplichting op te leggen deze mensen binnen de eerste 20 of 30 wagens te laten starten. met een voorinschrijving voor het kampioenschap kunnen de organisatoren ook niet meer het argument aanhalen "ze nie wisten X of Y het hele kampioenschap rijdt" want het zou zwart op wit op papier staan

    Goed gedacht, heb ik allang gezegd, men moet nog verder gaan, degene die geen heel kampioenschap rijden moeten en moegen andere geen punten afnemen.
    Ofwel krijgt men minimaal startpunten of finischpunten.
    Phil.

  7. #537
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Sorry, maar alsof de west vlamingen alleen maar zoveel verkennen?
    Wel ik ben er in ieder geval nog niet geweest. Als je dat zou bedoelen.

  8. #538
    www.tprojects.be
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    255

    Standaard

    Eigenlijk zijn het altijd dezelfde die vroeg op voorhand verkennen... Je zou verrast zijn welke namen allemaal zouden opvliegen...

  9. #539
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    kan er mij iemand de parkoers van dit jaar of die van verleden jaar bezorgen wil de punten gaan bekijken om te filmen

  10. #540
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil Nijs Bekijk bericht
    Wel de organisatie van Iper weet toch wel beter waar ze mee bezig zijn.
    In Iper ga je ook niet zomaar verkennen. Wi piloten die veraf wonen krijgen de rekening gepresenteerd door piloten die daar weken op voorhand verkennen.
    Toch normaal dat die dan sneller zijn é. Ik zie zeer dikwijls piloten uit die buurt die elders moeilijk kunnen volgen. Het regelment is daar om na geleefd te worden, zowel de startnr die door de KACB bepaald wordt als de straffen op verkenningen. Als zoals je zegt de organisatie zo dom is, is het toch logisch dat dit niet kan blijven duren.
    Verleden jaar was men een het jenken om deelnemers, degene die hun verleden jaar gesteund hebben, krijgen nu daar een dankuwel voor in de vorm van een slecht startnr.

    En nogmaals dan mag ik niet klagen, maar Frederick, Erik Vleminx Woud Hazeler en andere, hoe moeten die mensen zich voelen.

    Wel ik ben de oudste en ben opgekomen voor de jongere, ik kan begrijpen dat mensen zoals een Frederick en een Van trich nog even niet zeggen wat ze denken.
    Voor mij maakt dat niets meer uit, als er geen verandering komt, stap ik gewoon uit dat kampioenschap, plaats genoeg om elders te rijden.

    Ik heb vandaag met de KACB kontakt genomen alsook met de organisatie, en heb ze erop attent gemaakt. Ik ben eens benieuwd.
    Desnoods wil ik wel als protest 20 minuten, of hetgeen is toegestaan tevroeg inklokken en dan aan een slakkengangetje vooruit rijden.

    Vergeet ook niet dat de mensen die van ver komen, goed zijn om de hotels te laten draaien, piloot en partner, co en partner, 4 tot vijf mekaniekers, gaan betalen voor de overnachting. De plaatselijke gaan naar huis.

    Wel nogmaals ik vind dat de tijd is gekomen om hier een protest te doen. Als de organisatie, zoals jij zegt dom is, wel dan moet er maar eens een kracht gaan komen die verstandig genoegis, ofwel moeten ze eens door de RACB op hun vingers getikt worden.

    Ik roep dan ook al degene op die een slechte nr hebben, om eventueel naar mij een mail te sturen zodat we in groep kunnen protesteren.

    Hetgeen gezegd wordt dat men zich maar moet bewijzen in de koers, is een halve waarheid. Hoe dikwijls gebeurd het niet dat je normtijden krijgt of dat je een totaal veranderd wegdek heb. Bovendien zijn alle fotografen reeds vertrokken en wat moeten die piloten dan aan hun sponsor uitleggen. Beste sponsor, ik kom enkele miljoenen vragen, maar ik kan niet eens een fot laten zien.

    Denk er maar eens allen grondig over na.
    Groetjes
    Phil
    Geen slecht voorstel Phil ! Sluit me volledig aan.

    Wat betreft die sponsoring, heb je gelijk. Ikzelf heb voor dit jaar het geluk om mijn budget voor een volledig BK rond te hebben via verschillende mensen, doch moet daarvoor inderdaad toch de nodige return kunnen geven.
    Hoe kan een mens in hemelsnaam uitleggen dat je start ver achter je rechtstreekse tegenstrevers ?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •