Pagina 10 van 128 EersteEerste ... 891011122060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 1271

Discussie: TAC Rally Tielt 2007

  1. #91
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobyfreak Bekijk bericht
    Vraagje, op het programma van uw team staat het voledige criterium met de omloop van vlaanderen er bij, maar daar zal er geen criterium zijn. Gaat de subaru dan in de gewoone wedstrijd rijden?

    Heb nochtans gehoord dat het criterium daar gewoon doorgaat hoor

  2. #92
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superrallyfreak Bekijk bericht
    Heb nochtans gehoord dat het criterium daar gewoon doorgaat hoor
    Neen, het gaat niet door, teveel deelnemers...

    Historic kunt ge op een 80-90 rekenen, moderne ook, dan nog een 50 in criterium, zou te veel zijn e...

  3. #93
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Neen, het gaat niet door, teveel deelnemers...

    Historic kunt ge op een 80-90 rekenen, moderne ook, dan nog een 50 in criterium, zou te veel zijn e...

    tommeke b, ben je daar heel zeker van?

  4. #94
    rally is een passie Beamer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    319

    Standaard

    Weet hier soms iemand of Bert Cornelis dit jaar deelneemt aan den tac. Hij staat nog niet ingeschreven en heeft dit jaar naar mijn weten nog niet gerden. Vorig jaar reed hij met den ford sierra cosworth ex geb. Clauwaert en liet zich meermaals opmerken door zijn gedurfde passages. Iemand die hier iets meer over weet?
    http://users.pandora.be/hrl/indexnl.htm

  5. #95
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Even over de Poelberg...

    Als ze de weg nemen zoals altijd (als ze poelberg afrijden, dan rechtdoor, links, rechts, links, Finish) dan gaan ze zich toch mogen haasten in Tielt...

    Het laatste stuk van het parcour ligt namelijk onderbroken (de weg wordt vernieuwd). Alé de laatste twee weken toch. Ik passeer er altijd in het weekend (in de week zit ik op kot) want ik woon in Tielt...

    Dus ik hoop dat ze de weg daar tijdig klaarkrijgen. (het gaat over de laatste bocht + recht stuk voor finish)

  6. #96
    rally is een passie Beamer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Even over de Poelberg...

    Als ze de weg nemen zoals altijd (als ze poelberg afrijden, dan rechtdoor, links, rechts, links, Finish) dan gaan ze zich toch mogen haasten in Tielt...

    Het laatste stuk van het parcour ligt namelijk onderbroken (de weg wordt vernieuwd). Alé de laatste twee weken toch. Ik passeer er altijd in het weekend (in de week zit ik op kot) want ik woon in Tielt...

    Dus ik hoop dat ze de weg daar tijdig klaarkrijgen. (het gaat over de laatste bocht + recht stuk voor finish)
    Tja dan hebben we een probleem natuurlijk. Voor alle duidelijkheid: voorlopig weet nog niemand met zekerheid of ze zo gaan rijden he maar het leek mij het meest logische.(na het horen van de geruchten)
    Laatst gewijzigd door Beamer; 22 March 2007 om 10:41

  7. #97
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Ik passeer daar morgen normaal weer... ik zal dan zaterdag es posten of het daar nog zo ligt of als het al hersteld is...

  8. #98
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superrallyfreak Bekijk bericht
    tommeke b, ben je daar heel zeker van?
    Welja, ik heb het gehoord, ik denk op power and passion...

  9. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bemer Bekijk bericht
    Tja dan hebben we een probleem natuurlijk. Voor alle duidelijkheid: voorlopig weet nog niemand met zekerheid of ze zo gaan rijden he maar het leek mij het meest logische.(na het horen van de geruchten)
    Naar ik vernomen heb , wordt de weg heraangelegd van juist voor de flying finish in die links 90 tot aan de stop van KP Poelberg.

    Ze zullen wel op tijd klaar zijn zeker?

  10. #100
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Verstraete Bekijk bericht
    Naar ik vernomen heb , wordt de weg heraangelegd van juist voor de flying finish in die links 90 tot aan de stop van KP Poelberg.

    Ze zullen wel op tijd klaar zijn zeker?
    Welja, het ligt al 2 weken open... Zo asfalt in brokken (net alsof er een tank is overgereden )

    En dat zijn toch maar "boerewegels" zoals men zegt dus die worden niet als prioriteit aanzien door de stad. Maar hopelijk is het rap opgelost...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •