Pagina 104 van 128 EersteEerste ... 45494102103104105106114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.031 t/m 1.040 van 1271

Discussie: TAC Rally Tielt 2007

  1. #1031
    "one aim" zimbakov's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    20

    Standaard

    Jammer dat er zo veel grote namen snel uitgevallen zijn, maar toch een mooie en verdiende overwinning voor Loix.

  2. #1032
    Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    85

    Standaard

    voila; onze foto's zijn ook online. Vandaag met de organizatie geholpen om wat foto's op hun site te krijgen. Maar de TAC rally heeft onze photogallery ook goed helpen groeien




  3. #1033
    Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    85

    Standaard

    meer foto's op www.tracklife.net >>> Gallery met onderandere het slippertje van de Punto




  4. #1034
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Ook retour van Tielt. Wat een probleemrally voor onze Subaru! Tijdens de eerste boucle constant elektronicastoornissen waardoor pakken tijd verloren weerd. KP 5 goed kunnen afwerken (3de Crit.) en KP 6 (2de Crit.). Op KP7 begaf de turbo het... Over and out, volgende keer beter!

    Mocht er toch nog iemand foto's en filmpjes van nr. 122 hebben, let me know

  5. #1035
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Ook retour van Tielt. Wat een probleemrally voor onze Subaru! Tijdens de eerste boucle constant elektronicastoornissen waardoor pakken tijd verloren weerd. KP 5 goed kunnen afwerken (3de Crit.) en KP 6 (2de Crit.). Op KP7 begaf de turbo het... Over and out, volgende keer beter!

    Mocht er toch nog iemand foto's en filmpjes van nr. 122 hebben, let me know
    Wel Han, als ik jullie een kleine tip mag geven, belast een turbo van sub niet te hard, want dan krijge problemen. Nu als de tirbo is gebroken, goed nazien moet de motor open, want kleine deeltjes komen in de motor terecht en zullen in de toekomst voor de oliepomp gaan zitten, en dan ga je alles stuk rijden. Inderdaad hoe hoger dat de turbodruk is hoe sneller de wagen, maar je ziet wel in Tielt, hoeveel uitvallers er zijn, moest ik mee gereden hebben, ik ben zeker zo snel ans barbier, dat bewees ik daar verleden jaar en nu ook in Hanuit, en sneller als De Keerle, had ik mooi kunnen eindiggen.

    Voor de eerste keer dat in de afgelopen rally van Spa zoveel mogelijk uit de turbo liet halen, draaide ik hem ook stuk, eigenlijk al van de eerste meters, en viel uit op de derde proef.

    Andere motor gestoken, andere turbo, en s'anderdaags op wat minder vermogen gaan rijden in de superrally en draaide daar ook 11° tijden.

    Waarom geef ik je die tip. Wel ik denk dat Van tricht een talentvolle jonge kerel is,
    maar als men zijn wagen breekbaar maakt, zul je rally na rally een boel onkosten hebben, en wordt het niet meer betaalbaar. En dan verdwijnt weer zoveel talent van het tonneel.
    Nog een tip, legt de wagen niet stil nadat je de turbo aan zijn leer bent geweest, ik laat hem altijd, ook lang voor de start en na de finisch zolang moeglijk draaien, zodat de turbo langzaam naar zijn normale warmtegraad kan dalen.

    Groetjes Phil.
    Ps. Ik hoop dat ik hier niets verkeerd heb gezegd, want mijn woorden worden nogaleens verkeerd opgevat.

  6. #1036
    vive le sport cliosport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    tienen
    Berichten
    19

    Standaard

    niks meer aan toe te voegen phil , in den tijd met de 5 gt turbo was dat ook zo bij ons zo lang mogelijk auto laten opwarmen en afkoelen
    gr bart

  7. #1037
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Daarom moet je mij toch niet aanvallen zeker? Ik zeg gewoon dat een Corolla WRC veel betrouwbaarder is en dat de Celica te oud is om voor de Belgische titel te strijden. Ik weet trouwens wel dat haar budget het niet toelaat om met een WRC een volledig seizoen te rijden.
    Inderdaad Mellisa een zeer vriendelijke dame, mar nu stelt zich voor haar ook de vraag wat het Belisch kampioenschap nog voorstelt. In Spa uitgevallen en nu weer. Zal zij nu haar programme aanpassen? Ik meen dat ze daar zeker zal over nadenken.
    Voor 90 % zijn alle kansen verdwenen op een algemene ereplaats. Tenzij men gaat voor de klasse.

  8. #1038
    Subaru Impreza STi driver LDWRX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    Regio Leuven
    Berichten
    91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk bericht
    schone foto's lwdrx

    welke kodak ?

    een oude HP photosmart 850 !
    Great journeys begin in a Subaru. Enjoy !

    http://go.to/SubaruImprezaRijders

  9. #1039
    Subaru Impreza STi driver LDWRX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    Regio Leuven
    Berichten
    91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Ook retour van Tielt. Wat een probleemrally voor onze Subaru! Tijdens de eerste boucle constant elektronicastoornissen waardoor pakken tijd verloren weerd. KP 5 goed kunnen afwerken (3de Crit.) en KP 6 (2de Crit.). Op KP7 begaf de turbo het... Over and out, volgende keer beter!

    Mocht er toch nog iemand foto's en filmpjes van nr. 122 hebben, let me know

    Han,

    de foto's weet je wel te vinden !

    jammer van de opgave; volgende keer beter
    Great journeys begin in a Subaru. Enjoy !

    http://go.to/SubaruImprezaRijders

  10. #1040
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    364

    Standaard

    Aan Han,
    Waar ik dit moet plaatsen weet ik niet, maar zoals je weet is er een acktie met kloppend hart voor onderzoek van kinderen bij Hersen tumor.
    Wel ik wil me inzetten daarvoor in het Limburgse en ga proberen die stikkers te verkopen voor dit doel.
    Ik doe er nog wat meer bij.
    Aan de zeven die meerdere stikkers kopen, doe ik er gratis een rallyworld boek bij van fotgraaf Willy Weyens over het jaar 2OO6.
    De selectie hiervan gebeurd op een eerlijke manier.
    Opletten ik verdien hier niets aan.
    Limburgers, antwerpenaars, en brabanders doe mee, zo doen we iets om aan dit onderzoek bij te dragen, en doen we ook iets aan ons ander imago als rallyliefhebber, en laten we zien dat we ook een hart hebben voor andere dingen als voor snelle wagens.
    Mijn Mail adres is philnijs@multyconstruct.be.
    Ik laat ze opsturen of laat ze door de organisator van deze acktie opsturen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •