Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Mooi weer... Lekkere cabrio?

  1. #1
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard Mooi weer... Lekkere cabrio?

    Dan zou ik toch nog eens nadenken als ik onderstaand filmpje bekijk.


    http://www.adac.de/adactv/default.as...ePageID=217604


    Ik heb nooit gesnapt wat men zo leuk vind aan cabrio's, je ziet toch direct hoe onveilig zo'n dingen zijn bij een ongeval?

  2. #2
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Niets persoonlijks, maar als ik bij elk afradend filmpje voor eender wat onmiddellijk moet stoppen met datgene leuk te vinden kan ik beter zelfmoord plegen, want alle dagen zijn we aan ontelbare gevaren waarvoor men ooit weleens verwittigd heeft blootgesteld.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    24 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    659

    Standaard

    ik ben idd ook voorstander van een dak boven men hoofd, maar dit filmpjes is nu ook wel extreem. Zelfs een wagen met dak erop en overkop kan pijnelijk zijn en ik kan het weten want heb er al 2 mogen ervaren.

  4. #4
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Ik wou hiermee niet mensen gaan verbieden van met een cabrio rond te rijden... Ik vond het gewoon een mooi voorbeeld van wat er kan misgaan bij bepaalde cabrio's. De zogezegde roll-bar die niet goed functioneerd enzo.

    Rij gerust maar rond met je cabrio, heb ik niks op tegen. Ik prefereer enkel een dak boven mijn hoofd zodat ik de straat niet hoef te kussen met mijn hoofd

  5. #5
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    hahahaha. en iedereen maar denken dat een dak boven hun hoofd veiliger is... Het dakje op een standaard wagen (dus de geen-cabrio's) zijn niet verstevigd en bevatten geen rolbeugels... Resultaat zal er niet veel beter op worden hoor (oke, de schaafwonden op de bovenkant van het hoofd zijn er bijna niet maar je zult wel wat korter worden)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 20
    Laatste bericht: 2 June 2008, 07:48

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •