Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Managing The World Rally

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 September 2007
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    211

    Standaard Managing The World Rally

    Zoals sommigen onder jullie al wel weten ben ik een rally game aan het ontwikkelen.
    Omdat ik zopas een PM heb gekregen met de vraag over hoe de werken eraan staan, zal ik hier gewoon ff een topic over openen!

    Eerst even een kleine inleiding:
    ManagingTheWorldRally is een gratis online text-based rally manager game. Wanneer je inlogd kan je je eigen rally team beginnen managen. Koop en verkoop piloten, co-piloten, mechaniekers, auto's en onderdelen. Schrijf je teams in voor rallies en ga voor de overwinning. Hiervoor moet je natuurlijk goed nadenken over afstelling van uw auto's, de rijtactieken van uw piloten en de bandenkeuze. Maar natuurlijk is dit niet alles.

    Om te kunnen volgen waarmee ik bezig ben, kan je de hoofdpagina van het game raadplegen, waar altijd een korte uitleg staat. In de changelog vind je een lijstje over grote en kleine aanpassingen die gedaan werden aan de website.

    Voorlopig ligt alles stil aan de website, aangezien ik het erg druk heb op school. Ik heb nog een week les en heb dan mijn finale examens van het tweede jaar Toegepaste Informatica. Mijn opleiding krijgt uiteraard voorrang op de ontwikkeling van dit spel.
    In de zomervakantie kan ik dus mijn vrije tijd weer grotendeels toeleggen op het game.

    Wat gaat er in de meest nabije toekomst gebeuren:
    - afmaken game forum, opdat de members kunnen laten weten wat zij graag zouden willen in het spel
    - herstructurering en efficiëntere indeling van de website bestanden
    - efficiëntere herprogrammering van grote delen van de website
    - een nieuw website design

    Nog even vermelden voor jullie al zouden beginnen vragen:
    ik heb geen idee wanneer het spel af zal zijn (een website \ webapplicatie is nooit af naar mijn mening)
    Wat ik wel weet is dat degenen die zich nu al geregistreerd hebben, beta tester zijn van het spel, en dat zij de eersten zullen zijn om voorproefjes te krijgen van nieuwe functies, en kunnen deelnemen aan de eerste rallies enz.
    ManagingTheWorldRally
    http://www.mtwr.net.ms
    Future online rally manager game

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 September 2007
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    211

    Standaard

    De laatste dagen zijn er weer enkele nieuwe inschrijvingen voor mijn game. Het totale ledental staat nu al op 79.

    Ik ben ook erg blij dat de (bij mijn weten) eerste real-life rally piloot geregistreerd is: Kristof Van Tricht rijdt dit jaar met een Mitsubishi Lancer Evo IX van JetCar!

    Half juni, na mijn examens gaan de werkzaamheden aan MTWR verder.
    ManagingTheWorldRally
    http://www.mtwr.net.ms
    Future online rally manager game

Soortgelijke discussies

  1. 2 gratis tickets World Series
    By Virus in forum Circuit
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 5 May 2008, 19:49
  2. World Series by Renault 2007
    By Mr.Dallara in forum Circuit
    Reacties: 40
    Laatste bericht: 27 April 2007, 15:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •