Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48

Discussie: Gran Premio de España Telefonica 2008

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cava Bekijk bericht

    Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat Sato op het eind met een gat in zijn neus rondreed.
    klopt => http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...tiende-plaats/

  2. #42
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senna's kingdom Bekijk bericht
    Misschien heb je gelijk Holkers.
    Eens standaard velg.
    Was het vorig jaar met Hamilton ook de velg?
    Jep, hebben ze in Nederland al eens een item over gehad bij de F1 voorbeschouwing. Die velgen zijn zo licht en zo dun dat ze tegen de ondergens van de tollerantie aan zitten. Het insturen van die bocht gaat zo stevig dat alle krachten vol op die velg komen... Gelukkig is hij er heelhuids onder vandaan gekomen.

  3. #43
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cava Bekijk bericht
    Nog wat over het commentaar, Coulthardt remde wel heel vroeg e, dook veel sneller naar binnen dan dat ze daar normaal doen. Volgens mij deed hij weers eens een brake-test, zo heeft hij er Alonso op de Nurburgring er eens afgekegeld.
    Als je commentator bent dan hoor je te zien dat een piloot een afwijkend manoeuvre doet en niet meteen de schuld in de schoenen van Glock te schuiven.

    Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat Sato op het eind met een gat in zijn neus rondreed.
    Ik had ook de indruk dat Glock eerder een poging deed om Coulthard te ontwijken die vrij vroeg op zijn rem ging...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  4. #44
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Juist, duidelijk te zien dat het GEEN klapband was maar dat de velg zelf eraan gaat. De onderdelen vliegen er van af. Beetje hetzelfde als Hamilton in Duitsland vorig jaar. Tijd voor een standaard velg...
    Vind het wel raar...je ziet een duidelijke stuuruitslag, het kapotte wiel tot daar aan toe, maar het rechterwiel blijft ook gewoon rechtdoor staan

  5. #45
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Heb vanacht toch een stukske van de GP gezien op de video.

    Ik vermoed dat de gazonverantwoordelijke van 't circuit vandaag onder zijn voeten gaat krijgen.
    Blijkbaar vond Alonso dat het gras ietwat te hoog stond en het zicht belemmerde ..... daarom dat hij in de opwarmronde ff dat stukje gazon afreed.

    Voor Vettel zou het beter zijn dat hij in 't vervolg de 1e ronde gewoon in de pits blijft staan en pas in de 2e ronde vertrekt .... 3e keer (dacht ik) dat hij al uitvalt na een paar honderd meter.

    Zo'n F1 wagen is toch iets zéér sterk .... Heikki kan dit nu ook getuigen. Zo'n inpact en er relatief ongedeerd uitkomen, of in dit geval .... er vanonder komen.
    Ik zal seffens eens aan mijne baas vragen wat zijn oordeel is over diene velg.


    Voor de rest weinig spannend te noemen .... maar da's typisch voor een circuit dat de piloten beter kennen dan hun vrouw hé.
    Ferrari's zeer sterk alhoewel ik toch vermoed dat ze niet alle registers hebben opengetrokken .... ik denk dat ze de GP hebben gecontroleerd en de 3e op een veilige afstand hebben gehouden en zo hun motor wat hebben gespaard.
    Life is a highway to hell

  6. #46
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Buiten het hart dat even een salto maakte (van schrik hé) bij die badaboem van Kovalainen, weinig emoties beleefd...
    'k Was wel bezorgd toen ik de wagen daar zo zag staan, maar andermaal bleek de veiligheid ongelofelijk te zijn t.o.v. het verleden

  7. #47
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    Buiten het hart dat even een salto maakte (van schrik hé) bij die badaboem van Kovalainen, weinig emoties beleefd...
    'k Was wel bezorgd toen ik de wagen daar zo zag staan, maar andermaal bleek de veiligheid ongelofelijk te zijn t.o.v. het verleden
    Ik denk dat er éne wreed content is dat ze dit jaar de cockpit hebben verhoogd
    Die banden zitten stevig aan elkaar met bouten, als ge dat tegen uwen nues krijgt

  8. #48
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Wel de zandbak had weinig effect en de muur stond heel dicht op dat punt aan die snelheid, t'blijft een zware crash.
    Mogelijkheid blijft dat hij in Turkye nie deelneemt want het gevaar zit erin 2 na elkaar zware opeenvolgend zware schokken.
    Laatst gewijzigd door Phil69; 28 April 2008 om 12:54

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •