Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40

Discussie: Champions League

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    PSV in de finale zou wel interessant zijn.
    De NOS zal daar wel een uitgebreide uitzending van maken dan.
    Weer een reden te meer om niet naar Kanaal 2 te kijken ..... trouwens, zijn er hier die de moed hebben om naar Kanaal 2 te kijken ?

Engeland is goed vertegenwoordigd in de kwartfinales maar ik denk toch dat AC Milan één van de finalisten gaat zijn.
    Ik kijk heel soms naar kanaal2 , maar wel enkel en alleen als de wedstrijd op kanaal2 interessanter lijkt dan de wedstrijd op NOS. Gelukkig zijn de wedstrijden op nederland meestal beter dan op kanaal2.

Het zou wel mooi zijn als PSV in de finale zou geraken. Maar ik denk toch dat ze iets te kort gaan komen om in die finale te geraken. Volgens mij zijn de grootste kanshebbers toch Chelsea, Liverpool, Man United en AC Milan. Valencia en Bayern Munchen kunnen mss wel eens voor de verrassing gaan zorgen.

Senior Member

Standaard

Deze avond om 20u45 beginnen ze er weer aan. De eerste wedstrijden van de heenronde zijn AC Milan-Bayern München en PSV-Liverpool.

Ik ben vooral benieuwd naar PSV-Liverpool. PSV schakelde in de vorige ronde al een engelse ploeg uit, namelijk Arsenal. Ik twijfel eraan of ze ook in deze ronde voorbij een engelse ploeg zullen geraken. Liverpool heeft bewezen dat ze een kandidaat zijn om de finale te bereiken. Als PSV een kans wil maken zullen ze vanavond toch moeten scoren en zeker geen doelpunt tegenkrijgen, anders gaat het zeer moeilijk worden in Liverpool.

AC Milan-Bayern München is een wedstrijd tussen twee grootmachten in het voetbal. Beide ploegen wonnen het tornooi al enkele keren en ook nu zullen ze er alles aan doen om in die finale te geraken.

Junior Member

Standaard

2 goals van van buyten
    eindelijk nog eens een belg die belangrijk is in de champions league

CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Als PSV een kans wil maken zullen ze vanavond toch moeten scoren en zeker geen doelpunt tegenkrijgen.
    Mislukt ..

Van Buyten is goe bezig !
    Grtz Christophe

Visit
    CELOPI Racing

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CPWRC Bekijk bericht
    Mislukt ..

Van Buyten is goe bezig !
    Het is PSV idd niet gelukt. Thuis 0-3 verliezen tegen Liverpool staat gelijk met de uitschakeling. Ik had toch niet verwacht dat het zo een afstraffing ging worden.
    De terugronde van de andere wedstrijd gaat nog spannend worden, een verdiende gelijkmaker voor Bayern opt einde, want het was zeer zeker gene penalty voor Milan. Waarom kan Van Buyten zo niet spelen bij de nationale ploeg, want ook verdedigend vond ik hem degelijk spelen.

Vanavond staan de wedstrijden AS Roma-Man. United en Chelsea-Valencia op het programma.
    Hopelijk kan Valencia voor een stunt zorgen tegen Chelsea. Ik zou graag Valencia nog eens in de finale zien spelen.
    Laatst gewijzigd door Gorn; 4 April 2007 om 11:19

Regels voor berichten