Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 150

Discussie: F1 2022

  1. #51
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Amai Williams... gene vette in FP2.

    Ik vraag me toch echt af of ze bij Mercedes nog steeds aan't sandbaggen zijn. Hun wagen heeft wel beduidend meer last van porpoising. Het lijkt voorlopig tussen Red Bull en Ferrari te gaan.
    Mercedes zakt zondag volledig door de mand denk ik.
    Die mannen zijn compleet geradbraakt na een uur toch? In FP1 heeft Russel zijn voorvleugel een stuk af geporpoised...

    McLaren lijkt me ook niks te worden.

    Haas in FP2 best wel snel...

    En Williams inderdaad wel slecht. Maar wat voor piloten hebben die eigenlijk ook...

  2. #52
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Mercedes zakt zondag volledig door de mand denk ik.
    De voorbije jaren wist jij altijd te vertellen dat ze aan het sandbaggen waren. Dat je niet denkt dat het niks zal worden is slecht nieuws voor de Merc boys

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    McLaren lijkt me ook niks te worden.
    Zou spijtig zijn. Nooit echt een fan geweest van McLaren maar dit rijdersduo staat mij serieus aan. Maar ik heb ook de indruk dat het niks zal worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    En Williams inderdaad wel slecht. Maar wat voor piloten hebben die eigenlijk ook...
    Latifi voor de dollars, maar waar ze Albon terug opgevist hebben is mij een raadsel.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #53
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Latifi voor de dollars, maar waar ze Albon terug opgevist hebben is mij een raadsel.
    Die is er in geslaagd van al 2 keer trager te zijn dan Latifi...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    De voorbije jaren wist jij altijd te vertellen dat ze aan het sandbaggen waren
    Inderdaad.
    Maar dit jaar ziet die auto er echt slecht uit. Die beelden dat Russel gewoon een stuk vleugel eraf kletst door tegen de grond te porpoisenen.
    En Hamilton die precies in het veld te rijden wat een gerammel en geschuur over de grond... Ik zou mijn rempunt ook missen. Die ziet volgens mij niks meer.

  4. #54
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht

    Maar dit jaar ziet die auto er echt slecht uit. Die beelden dat Russel gewoon een stuk vleugel eraf kletst door tegen de grond te porpoisenen.
    En Hamilton die precies in het veld te rijden wat een gerammel en geschuur over de grond... Ik zou mijn rempunt ook missen. Die ziet volgens mij niks meer.
    Binotto heeft in Barcelona al gezegd dat het team dat als eerste dat porpoising effect opgelost krijgt veel kans heeft om in het begin van het seizoen dominant te zijn. En de Mercedes heeft veruit het meeste last van dat porpoising effect.
    Red Bull zou trouwens een oplossing hebben. Vabaf 250 km/h zou er iets met de achtervering gebeuren waardoor de wagen de grond niet meer kan raken. Alleen de wagen van Max zou daarmee uitgerust zijn. Vanaf de volgende GP zou ook de wagen van Perez over die achtervering beschikken.

    edit : op de Duitser zeggen ze dat beide Red Bulls over die nieuwe achtervering beschikken. Ik weet het niet. Ik heb nog niet genoeg beelden gezien om de beide wagens te vergelijken.

    Het is te hopen dat Leclerc en Sainz zich niet gewoon aan de kant laten drummen door Max. Dat is indien ze hem tenminste een beetje kunnen volgen.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 19 March 2022 om 06:51
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  5. #55
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht

    10 Alfa Romeo
    9 Haas
    8 Alpine
    7 Williams
    6 McLaren
    5 AM
    4 Alpha Tauri
    3 Mercedes
    2 Ferrari
    1 RedBull
    Als ik naar de kwalificatie kijk dan is de voorspelling van motorsport nog zo slecht nog niet me dunkt.
    Haas en Alfa Romeo zijn echt wel beter dan een P10 en P9 op dit moment, zoals jijzelf aangeeft.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #56
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Als ik naar de kwalificatie kijk dan is de voorspelling van motorsport nog zo slecht nog niet me dunkt.
    Haas en Alfa Romeo zijn echt wel beter dan een P10 en P9 op dit moment, zoals jijzelf aangeeft.
    Maar over McLaren had ik het wel juister

  7. #57
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    De race is nog niet gereden hé. Haas en Alfa Romeo zijn inderdaad snel, maar we moeten de race nog afwachten. Betrouwbaarheid is bij die 2 merken, en vooral dan bij Alfa Romeo, nog een heel groot vraagteken.

    Van McLaren hebben we van in het begin gezegd dat het er op of er onder zou zijn. Voorlopig lijkt het er onder te zullen worden, al is het nog vroeg om dat te zeggen. Dit seizoen wordt een enorme ontwikkelingsrace. Logisch met die nieuwe wagens.

    Misschien niet echt mooi van mij maar ik heb een beetje plezier in het falen van Aston Martin. Ik moet die bullebak van een Lawrence Stroll niet. Hij schuift gewoon iedereen aan de kant. Otmar Szafnauer was de laatste die het nieuws kreeg dat hij "maar" een werknemer was en dat hijn niet de beslissingen had te nemen. Szafnauer verkaste naar Alpine en ik vind het prachtig om beide Alpine wagens ver voor die Aston Martins te zien staan. Beetje spijtig voor Hulkenberg, maar een harde les voor pappa Stroll. Blijkbaar kan je met geld dan toch niet alles.

    Vooraan belooft het een prachtig seizoen te worden. Ik hoop, en om eerlijk te zijn denk ik ook, dat Leclerc zich niet aan de kant gaat laten duwen door Max. Een paar jaar geleden hebben die 2 al serieus wat akkefietjes op het circuit gehad en volgens mij is Charles dat niet vergeten. Hij gunde Max in elk geval geen blik toen hij na Q3 uit zijn bolide stapte. Max is een agressief piloot, waar ik op zich geen probleem mee heb, maar op die manier jaag je natuurlijk veel tegenstanders tegen je in het harnas. Zo hoort het ook. Als je anderen hard aanpakt moet je er ook tegen kunnen dat je zelf hard aangepakt wordt. Straks zullen we zien of deze wagens zo dicht tegen elkaar kunnen racen als de bedoeling was.

    Nu nog hopen dat Mercedes zijn zaakjes op orde krijgt en dat we een 3 way battle krijgen dit jaar. Voor vandaag zal het niet zijn. Vandaag zal het damage limitation zijn. Lewis mag heel blij zijn indien hij zijn Mercedes op P5 over de lijn krijgt straks denk ik. Dat porpoising is nefast voor de wagen en ook voor de piloot zal het heel zwaar zijn om anderhalf uur lang zo te moeten rijden. Het zal hard werken zijn voor Lewis vandaag.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #58
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Wat een ronde Lewis daar nog uit perst.

    En inderdaad Aston Martin. Zelfde idee. Ge zwiert gewoon de beste man vh team buiten...

    Ricciardo. Weer slecht.
    Bottas sterk.
    Kmag sterk.

  9. #59
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Pappa weet het beter hé...
    Die kerel doet mij echt denken aan dat karikatuur uit het boek van Michel Vaillant "de Bluffer van Francorchamps". Een steenrijke Texaan die denkt dat hij kan rijden en zich met geld de F1 in koopt. Als je tekeningen ziet, zie je gewoon Lawrence Stroll. In het midden van een groep, een halve meter voorop aan het wandelen met een hele bende schapen er achteraan. Ik heb er altijd plezier in om dat soort mensen op hun bek te zien gaan.
    Misschien heeft Otmar wat kritiek gehad op Lance, ik weet het niet. Force India is altijd geroemd om met een klein budget enorme resultaten te behalen. Volgens mij was Otmar Szafnauer daar 1 van de redenen van. En die wordt dan buiten gesmeten. Ongelooflijk...
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #60
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Mijn eerste reactie toen die race van start ging ? Amai... die wagens zijn traaaagggg. Echt hé. In langzame bochten gaan die wagens niet vooruit.

    Gelukkig doen ze wel wat ze beloofden. Kort volgen en meer dan 1 ronde lang het gevecht aan gaan is mogelijk er mee. Wat een heerlijk gevecht tussen Charles en Max. Charles met het hoofd gereden en Max maar laten doen.
    Spijtig voor die uitvaller van Max verderop maar Karma is a b***h. Vorig jaar de titel cadeau gekregen, vandaag keert de godin Nike zich tegen hem.
    En wat te denken van Lewis op P3. Damage limitation noemen ze dat dan...
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] Rallye Automobile Monte-Carlo 2022
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 27 February 2022, 18:31
  2. DAKAR Rally 2022
    By rallymitchel in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 December 2021, 09:21

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •