Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122
Weergegeven resultaten: 211 t/m 217 van 217

Discussie: Veiligheid tijdens Rally's

  1. #211
    Member rallymanneke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 December 2008
    Locatie
    hooglede
    Berichten
    95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht
    ALvooreerst ben ik gewoon geirriteerd op de manier waarop rallymanneke andere toeschouwers als minder beschouwt .
    Een oude brombeer ben ik nog niet want kben 35 dus iedereen mag van mij gaan en staan waar hij wil maar niet ga niet voor iemands neus staan die juist achter het lint staat .
    Respect moet er zijn voor iedereen. Moest ik je ooit tegen komen langs een KP en ik zie je vallen , ik zal je helpen opstaan

    Beste ik zie dat meen mening veel reactie heeft opgebracht wat al nie de bedoeling was, ik zie niemand als minder vere van ik had het over mensen die liever stomdronken over de kp's lopen en soms gevaarlijke toeren uitsteken zoals in een water bak springen, of zoals vrg jaar in den omloop een dronken vent die met zen dronken ... over een dijk wil springen als er een wagen afkomt en dan maar gwn in de dijk spring midden in de copure :s en zoals hier perceft vertelt van de wet peeters, doe de linten tegen de baan weg en nooit nog iemand die zaagt of klaagt gwn 1 lint en gedaan zoals hier en daar in sommige rally's al word gebruikt, en respect moet er zkr zijn, ook voor de stuward die mensen doen hun werk wat hen word opgedragen en zonder hun geen rally ik geef gerust toe soms werken ze eens op men zenuwen, maar ze doen hun werk en ik denk dat ze vooral eens de politie op de rally eens mogen respect t.o.v het publiek leren !!!

  2. #212
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallymanneke Bekijk bericht
    Beste ik zie dat meen mening veel reactie heeft opgebracht wat al nie de bedoeling was, ik zie niemand als minder vere van ik had het over mensen die liever stomdronken over de kp's lopen en soms gevaarlijke toeren uitsteken zoals in een water bak springen, of zoals vrg jaar in den omloop een dronken vent die met zen dronken ... over een dijk wil springen als er een wagen afkomt en dan maar gwn in de dijk spring midden in de copure :s en zoals hier perceft vertelt van de wet peeters, doe de linten tegen de baan weg en nooit nog iemand die zaagt of klaagt gwn 1 lint en gedaan zoals hier en daar in sommige rally's al word gebruikt, en respect moet er zkr zijn, ook voor de stuward die mensen doen hun werk wat hen word opgedragen en zonder hun geen rally ik geef gerust toe soms werken ze eens op men zenuwen, maar ze doen hun werk en ik denk dat ze vooral eens de politie op de rally eens mogen respect t.o.v het publiek leren !!!
    Zoek de fout in deze zin?
    Doe eens een beetje moeite!

  3. #213
    Senior Member Zdrie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 January 2009
    Berichten
    160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk bericht
    Zoek de fout in deze zin?
    Doe eens een beetje moeite!
    Ja, erg hé.
    Het taalgebruik gaat hier met sprongen achteruit.

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    ik vraag me af waar de logica zit in het afspannen van veiligheidszones, vorige week terug gezien, op sommige plaatsen overdreven afgespannen waar het risico klein is en op gevaarlijke plaatsen geen lint te bespeuren, het verschil tussen vas en asaf was ook duidelijk merkbaar, het wordt hoog tijd dat men ne keer ene van brussel tot op het parcour sleurt om hem met zijn neus op de feiten te drukken, ik zou het allezins beter kunnen en even of zelfs nog veiliger

  5. #215
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 August 2017
    Berichten
    1

    Standaard Radar controle Rally eastbelgianrally 2016

    Hallo, vorig jaar ben ik tijdens de eastbelgainrally gecontroleerd in het plaatsje Hunningen aan de Römerstrasse. Echter deden ze dat direct naar het einde bord 70 km/h. Ik reed 75 km/h. Weet iemand hoe het werkt in belgie betreft de boetes. Ik ben gedachtvaardigd. Voor 19 km/h. Wat kan ik het beste doen....

  6. #216
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyboertje Bekijk bericht
    Hallo, vorig jaar ben ik tijdens de eastbelgainrally gecontroleerd in het plaatsje Hunningen aan de Römerstrasse. Echter deden ze dat direct naar het einde bord 70 km/h. Ik reed 75 km/h. Weet iemand hoe het werkt in belgie betreft de boetes. Ik ben gedachtvaardigd. Voor 19 km/h. Wat kan ik het beste doen....
    75km/u waar je 50 mocht? Met 6km/u correctie is dat inderdaad 19 km/u te snel. Als dit binnen de bebouwde kom is, heb je normaal een onmiddellijke inning van €152. Maar ik vermoed dat u Nederlander bent? Dan denk ik niet dat er nog minnelijke schikkingen voorgesteld worden (normaal €162) en dan bestaat de kans dat u gedagvaard wordt inderdaad.

  7. #217
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    75km/u waar je 50 mocht? Met 6km/u correctie is dat inderdaad 19 km/u te snel. Als dit binnen de bebouwde kom is, heb je normaal een onmiddellijke inning van €152. Maar ik vermoed dat u Nederlander bent? Dan denk ik niet dat er nog minnelijke schikkingen voorgesteld worden (normaal €162) en dan bestaat de kans dat u gedagvaard wordt inderdaad.
    vind het trouwens raar dat er pas een jaar later zo een boete wordt doorgestuurd.... het enige van raad dat ik kan geven is betaal ze gewoon. ik wil niemand beschuldigen maar zeker dat deze boete niet genegeerd werd toen ze toekwam en u nu een zwaardere sanctie word opgelegd? vrees dat u er niet onderuit gaat kunnen en best gewoon doet wat u word opgedragen. het flitsen in de omgeving van rally's is in België al een aantal jaar de standaard.
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

Soortgelijke discussies

  1. Uw favoriete plaats tijdens de omloop
    By StijnVermaut in forum Rally binnenland
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 11 September 2008, 17:03
  2. WK Rally's bekijken.
    By tommeke_B in forum Rally buitenland
    Reacties: 119
    Laatste bericht: 24 July 2008, 12:26
  3. Veiligheidsposten tijdens rallywedstrijden
    By Han in forum Rally binnenland
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 30 November 2007, 08:49
  4. Historische rally's
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 September 2007, 21:20
  5. Uw favoriete KP plaats tijdens 24u Ieper
    By SKJEF in forum Rally binnenland
    Reacties: 414
    Laatste bericht: 28 June 2007, 10:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •