Die endurance races kijk ik niet.
Dus zijn het 3 events.
Vreemd dat Lando niet mee doet met rF2. Maar die hebben nu wel een heel indrukwekkend veld.
Dat staat toch ook in mijn post dat het daarover gaat
edit : Ah.. nu snap ik het. Ik dacht dat je het over de link van dat filmpje had. Je hebt het over de link met alle simraces van dit weekend. Stomme ik....
Deze dan : https://www.autosport.be/news/tv-gid...t-weekend.html
Laatst gewijzigd door _Pe_; 21 March 2020 om 18:06
I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)
Die endurance races kijk ik niet.
Dus zijn het 3 events.
Vreemd dat Lando niet mee doet met rF2. Maar die hebben nu wel een heel indrukwekkend veld.
rF 2 race nu :
Max is er vandaag niet bij. Op het laatste moment heeft hij blijkbaar afgezegd. Maar voor de rest is het wel een indrukwekkend veld vind ik. Hulkenberg, Vandoorne, Da Costa, Rosenqvist, Montoya, De Vries, Nelson Piquet Jr, Gutierrez, Alex Rossi, Kanaan, Gunther, Thiim,.... Wel de moeite
I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)
En geen F1 wagens.
Goede keuze. Die langzamere auto's geven veel mooiere races.
Vanthoor net niet.
Straks nog een kans.
Straf van die mannen dat ze Baldwin aankunnen. Aangezien die uit de simwereld komt.
Zoals ik had verwacht. Veel beter met die tragere auto's.
Beter circuit ook. Race was een pak beter dan vorige week. Maar toch is da rF gedoe niet echt mijn ding. Het rijgevoel is misschien realistischer, er naar kijken is dat net niet vind ik.
Livestream van Stoffel : https://www.twitch.tv/svandoorne5
Hij heeft trouwens dezelfde setup als hier, Logitech G29
Hij moet zijne Fanatec die Mercedes heeft opgestuurd nog aansluiten blijkbaar.
Wel straf... Na 1 week zo kort achter Van Buren... Zelf nog tegen geraced toen Rudy 16 was. Die kon ik van geen kanten volgen.
De Vries zou met een Fanatec rijden. Ze zijn blijkbaar inderdaad wel onder de indruk van Stoffel, en zeker omdat hij met een G29 rijdt. Maakt dat dan zo een groot verschil ?
Neen. Al die pro Sommers zeggen dat je niet sneller bent met een direct drive.
Drie schermen geeft wel een veel beter overzicht in gevechten. Maar puur op snelheid maakt dat ook niet uit.