Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 309

Discussie: F1 2020

  1. #211
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    @Grungie : klopt, my mistake

    @_Pe_ : uw hele uitleg Guttierez ben ik mee akkoord. Maar heeft volgens mij geen belang want die gast zijn super-licentie is vervallen. Moet 300km rijden om die te vernieuwen, en dat mag niet in een FP.
    Als Vandoorne vrij was, had die echt wel mogen rijden denk ik.

    Ivm met de opmerking ivm wat de titel reservepiloot eigenlijk waard is : Stoffel en Guttierez zijn eigenlijk Mercedes rijders. Racing Point (en Williams) hebben er geen. Ze hebben een contract met Mercedes dat ze die van Mercedes mogen lenen, maar dat ze ook zelf iemand mogen aanstellen. Stoffel is het speerpunt van hun FE team, en kan daar wereldkampioen worden. Die gaat Mercedes nu echt niet bij RP laten rijden hoor.

  2. #212
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Ik gok op Hülkenberg.
    Hopla. Loopt al rond in Silverstone. Negatief getest.
    Eerste podium voor Hulk ?


    https://twitter.com/i/status/1289117390345834496

  3. #213
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Het is te hopen. Ik gun het hem. Ik vind het nog altijd niet correct dat hij dit jaar geen zitje meer heeft.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #214
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    1 seconde voorsprong op Red Bull. 1 volle seconde. Ongelofelijk.
    Wat een beest is die machine.

    Persoonlijk zou ik toch geen geld zetten op een eerste podium voor Hulkenberg. Eruit in Q2, wat een beetje te verwachten was gezien zijn gelimiteerde tijd met de wagen.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #215
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Dat gaat niet lukken nee. Maar kan misschien nog wel iets mooi laten zien.
    Was nu ook wel allemaal heel weinig tijd om zich in te werken. Volgende race hopelijk beter.

    Albon, wederom slecht. Met nieuwe race-engineer. Dat hij een andere race-engineer heeft is volgens sommigen wel een teken aan de wand.

  6. #216
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Dit kunnen Marko en Mateschitz niet kunnen blijven pikken. Gasley zakte volledig door het ijs, en hoe de 2 heren ook het tegendeel beweren, gaat het met Albon net dezelfde kant uit. Het probleem bij Red Bull is natuurlijk wel wie je er beter in zet ? Kvyat terug promoveren ? Of Gasley terug promoveren ? Of is er nog iemand anders misschien ?
    Ik vraag me eigenlijk af hoe het kan zijn dat Max zo weet rond te vlammen met die auto. Is die echt zoveel beter dan die andere piloten ? Of past die auto perfect bij de rijstijl van Verstappen en hebben anderen moeite met die te kopiëren ?

    Voor de overwinning zal het maar een saaie bedoening worden. Die Mercedes wagens zijn ongenaakbaar. Volgens mij waren de McLarens van Senna en Prost zelfs niet zo superieur als deze Mercedes wagens. Ongelooflijk.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #217
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ge begint u inderdaad af te vragen of Verstappen zo afgrijselijk goed is, of die anderen zo slecht.
    Of dat het een heel speciale wagen is. Doet me wat aan de Benneton denken. In Schumacher zijn handen goud, in iedereen anders zijn handen een goede middenklasse.

  8. #218
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Tja.. ondertussen weten we wel dat het vooral aan Schumacher lag. De Benetton was misschien wel een heel goede wagen, maar je had een heel goede piloot nodig om dat potentieel te benutten. Misschien is dat met de Red Bull ook wel zo.
    Ik weet niet of je de motoGP nog volgt. Daar gebeurt net hetzelfde. Honda maakt een motor op maat voor Marc Marquez. Die is supersnel met die Honda. Ik weet niet of je de GP van Jerez gezien hebt. Wat Marquez daar uit zijn mouw schudde voordat hij uiteindelijk tegen de grond ging en zijn arm brak grensde aan het ongelooflijke. Maar er is niemand anders die met die Honda kan rijden. Die Honda is supersnel maar is bloednerveus waardoor de piloot de reflexen van een kat moet hebben om er snel mee rond te gaan. En blijkbaar heeft alleen Marc Marquez dat talent want zowel Pedrosa als Lorenzo als nu Alex Marquez stonden achteraan de grid met dezelfde motor als waar Marc mee reed.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #219
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Wat een snoozefest alweer. Zelfs Max vond het maar een saaie bedoening. Om zich bezig te houden vertelde hij op een bepaald moment aan zijn race-engineer dat die er aan moest denken om te drinken. Normaal is het visa versa. Tot een ronde 51 (van de 52) viel er geen bal te beleven. Vanaf dan was er wel actie doordat veel banden het plots begaven. Wat een domme fout eigenlijk van Red Bull om Max binnen te halen om dat ene extra puntje voor de snelste ronde te scoren. Indien ze dat niet gedaan hadden had Max de GP gewonnen. Dat zou pas een sensatie geweest zijn.

    Wat is me nog opgevallen vandaag ?

    - Ocharme Hulkenberg. Hoeveel pech kan je hebben....

    - Grosjean, voorzitter van de GPDA kent de reglementen niet. Toen hij een zwartwitte vlag kreeg voor "moving under braking" antwoordde hij dat hij meer dan de helft van het circuit plaats liet. Dat heeft er nu eens helemaal niks mee te maken. "Moving under braking" betekent enkel dat je op je lijn moet blijven terwijl je remt. Toen Grosjean werd ingehaald door Ricciardo deed hij het trouwens gewoon opnieuw. Geeft die kerel toch een zwarte vlag en haal hem van het circuit of zodat hij de reglementen eens kan nalezen. Als voorzitter van de GPDA denk ik dat je wel geacht mag worden om de reglementen te kennen.

    - Voor Kimi is het nu toch wel echt tijd aan't worden om op pensioen te gaan. Die rijdt daar nogal inspiratieloos rond.

    - Ook voor Vettel is het hoog tijd aan't worden. Met een gelukje raakt die op P10 terwijl zijn teamgenoot los naar het podium rijdt. Zonder al die gesprongen banden was Vettel thuis kunnen gaan met een dikke 0 achter zijn naam. Ik denk dat ik weet waarom ze bij Racing Point Perez zouden willen vervangen door Vettel. Zodat Lawrence en zoontje Lance achteraf kunnen pochen met het feit dat Lance met identiek materiaal beter was dan een 4-voudig wereldkampioen. Dat die kerel nooit geen 4 wereldtitels waardig is geweest en ondertussen compleet over zijn top is zullen de Strolls er niet bij vertellen. Voor de prestaties moet je Perez niet vervangen in elk geval niet vervangen door Vettel, en voor het geld nog minder.

    - Albon... gene vette hé. Zijn straf vond ik wel niet echt fair maar ok. Vergelijk de prestatie van Albon met de heel sterke prestatie van Gasley en het wordt stilletjes aan terug tijd dat ze Gasley terug een kans geven in de Red Bull. Wat Kvyat heeft voorgehad begrijp ik niet echt. Ik had toch een beetje de indruk dat er iets afbrak aan zijn Alpha Tauri waardoor de wagen plots uitbrak.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #220
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Volgens Martin Brundle op Sky had Kvyat rechtsachter een leegloper.

    Maar het venijn zat in de staart. Al die lekke banden in de laatste 2 ronden.
    Achteraf gezien dom van Red Bull ja. Maar op het moment van hun pitstop konden ze dat niet voorzien. Bovendien zei Verstappen in het interview zelf dat zijn banden er ook bijna door zaten.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws & Geruchten 2020
    By ikkedendikke in forum Rally binnenland
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 10 February 2021, 16:41
  2. Wrc 2020
    By ikkedendikke in forum Rally buitenland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 6 February 2020, 17:39
  3. [Prono] Rally Automobile Monte Carlo 2020
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 27 January 2020, 10:33
  4. Dakar 2020
    By rallymitchel in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29 November 2019, 16:17
  5. Rally Kalender 2020
    By rallymitchel in forum Rally binnenland
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 18 November 2019, 21:44

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •