Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ebr 2019

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard Ebr 2019

    Prachtige overwinning van Fernemont.

    Maar toch vind ik het raar dat plots de oude Skodas vlugger zijn dan de nieuwe Evo's.

    Fernémont is nu wel een 'rainmaster' maar zijn dichste belager was de Mevius ook een Skoda 1.

    Tov Bedoret is het ongeveer 3/10den van een seconde per km. In het begin van het seizoen was dit het verschil na een KP.

    Hopelijk wordt Adrien Belgisch kampioen.

    Hij verdient het zeker.

  2. #2
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikkedendikke Bekijk bericht
    Prachtige overwinning van Fernemont.

    Maar toch vind ik het raar dat plots de oude Skodas vlugger zijn dan de nieuwe Evo's.

    Fernémont is nu wel een 'rainmaster' maar zijn dichste belager was de Mevius ook een Skoda 1.

    Tov Bedoret is het ongeveer 3/10den van een seconde per km. In het begin van het seizoen was dit het verschil na een KP.

    Hopelijk wordt Adrien Belgisch kampioen.

    Hij verdient het zeker.
    Met de Omloop deed ik dienst en kon ik niet echt weten waar het verschil lag van Fernémont in de Omloop buiten de mapping en dat hij een steengoed piloot is in alle omstandigheden plus Omloop was al de 5de of 6de keer dus ervaring had ie daar al genoeg.

    Maar met de EBR als toeschouwer zag je waar het verschil lag toch vooral met een Bedoret, die wij gewoon tijd zagen verliezen in de ochtend door te voorzichtig te rijden. Ghislain (reed voor het eerst verzekerd rond, zeker een verschil!) en Adrian reden aggressief maar just op de limiet of 110% zonder fouten. Princen zal het te wijten zijn aan de eerste keer met de Fabia denk ik. Fernémont doet ook wel beetje de tactiek van Loix zoals ie jaren in Ieper deed, 1 proef uitkiezen en daar kanontijd neerzetten, Omloop en EBR was dat de eerste Ochtendproef. En daar teerde hij vooral bij de EBR de hele dag op want het verschil werd nooit veel groter.

Soortgelijke discussies

  1. Ebr 2010
    By TaxiGilbert in forum Rally binnenland
    Reacties: 421
    Laatste bericht: 22 October 2010, 10:22
  2. Foto's en filmpjes EBR 2010
    By Bytes in forum Rally binnenland
    Reacties: 72
    Laatste bericht: 21 October 2010, 06:54
  3. Ebr
    By TaxiGilbert in forum Rally binnenland
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 8 December 2009, 22:27
  4. Prono EBR 2008
    By Sideways in forum Rally binnenland
    Reacties: 50
    Laatste bericht: 23 March 2008, 17:18

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •