Ik ben ook niet zo hel erg verbaasd dat Mercedes op 1 en 2 staat. Wel ben ik verbaasd over het vrij grote gat met de achtervolgers.
Soit, voor hetzelfde geld dicht Ferrari morgen die kloof en staan zowel Knarf als ikzelf hier in ons bloot gat.

Enfin, ik heb ondertussen ook gevonden waarom die officiële app niet werkt op mijne tablet.
In de Play Stor app is echt geen letter informatie daaromtrent te vinden. Daarom ben ik eens naar de Play Store gegaan via een browser. Daar vind ik de F1 app wél degelijk terug. Ik kan deze alleen niet downloaden omdat er bij staat dat "deze app niet ondersteund word door mijn toestel" (of iets in die trant int tengels. )
Daar sta je dan, het ene jaar werkt alles perfect, het volgende jaar niet meer. Terwijl je wel nog een werkend toestel hebt..... Dat is is nu 4 of 5 jaar oud en blijkbaar is dat te oud. Ik begin steeds meer en meer een hekel te krijgen aan dergelijke mentaliteit.
Bon, ik volg de live timing dan wel via de website. Alleen spijtig dat ik dan geen Engels commentaar meer heb via de app.
Soit, dit geheel terzijde want dit heeft niets met het topic te maken. En ik heb al genoeg van mijne tak gemaakt dat computers en moderne dingen mijn ding niet zijn.