Pagina 43 van 51 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 501

Discussie: F1 races 2019

  1. #421
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Meen je dit nu ??
    Ja....
    Ik zie niet in wat Hamilton verkeerd deed. Hij glijdt niet naar buiten en blijft mooi binnenkant. Albon draait naar binnen en raakt hem. Ik wil Albon ook niet de schuld geven want Albon had hem gewoon niet gezien. Kon hem ook niet zien ook niet denk ik (dat heb je met die overdreven cockpitbescherming, het is ook daarom dat er meer en meer stemmen opgaan voor een spotter voor elke piloot). Maar dan nog zie ik niet wat Hamilton verkeerd deed. Hij bleef de hele tijd met 4 wielen op het circuit en bleef gewoon op zijn lijn. Het enige waarvan je hem kan beschuldigen is dat hij wat opportunistisch was want op dat punt wordt nooit ingehaald, maar volgens mij is opportunistisch zijn niet strafbaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Moest het Verstappen geweest zijn zou het "dat arrogant Ollanderke" geweest zijn.
    Misschien. Niet mijn schuld dat hij een arrogant Ollanderke is . Maarja... Lewis is een arrogant Engelsmanneke dus veel verschil is er niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Moest het Vettel geweest zijn zou het "afdanken diene Duits, kan niet met druk om" zijn geweest.
    Tja... hij kan ook niet met druk om. Laat zich 2 keer inhalen als een rookie en eigenlijk had hij, van het moment Leclerc achter hem zat, gewoon baan moeten ruimen. Leclerc was de enige, buiten Verstappen, die op vers rubber zat. Seb had gewoon aan de kant moeten gaan en proberen met Charles mee te schuiven naar voor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Moest het Bottas geweest zijn zou het "onbegrijpbaar dat diene bij Mercedes mag rijden" zijn geweest.
    Ik denk niet dat ik dat ooit gezegd heb. Van mij mag Bottas zeker met die Mercedes rijden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Nu is het god Hamilton en nu ineens is het "ik zie niet echt wat Hamilton verkeerd deed" ….. hij kegelt Albon er gewoon uit. Mocht ik Albon zijn, ik gaf Hamilton wa motten op zijne kop. Daarbij, in het interview vlak na de race gaf Hamilton zelf toe dat hij in de fout is geweest. Viel het je niet op dat Hamilton vééééél langer in zijn auto bleef zitten als anders ?
    Ik weet dat Hamilton dat gezegd heeft ja. Ik weet niet in hoeverre een piloot zelf mag beslissen wie in fout is. Dat is de job van de stewards, niet van de piloten zelf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En dat van Ricciardo vergelijken met dat van Hamilton is appelsienen vergelijken met citroenen …… compleet andere bocht en compleet andere snelheid
    Ik vergeleek dat van Riccardio met dat van Hamilton in antwoord op Grungie. Die dacht dat Lewis ook wel een straf zou krijgen omdat Ricciardo er ook eentje gekregen had. Ik zei enkel dat er 1 wezenlijk verschil was tussen de 2 gevallen en dat was dat Ricciardo zich verremde en naar buiten schoof en Lewis niet. Dat gezegd zijnde vind ik trouwens dat Ricciardo die straf niet echt verdiend had. Ja, hij maakte een fout, maar dat gebeurt nu eenmaal wanneer je op de limiet rijdt. Ik vind niet dat daarvoor een straf dient gegeven te worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    en Ferrari …. "als je al niet eens een foutje mag maken omdat je op limiet zit te rijden"
    De Ferrari piloten mogen dat dan wel en Lewis en Ricciardo niet ?? Vreemde redenatie.
    Wat er mis is met Ferrari heb ik eerder al gezegd. Seb had lang plaats moeten maken. Maar zijn trots zat hem, weeral, in de weg. Ik kan ergens nog begrijpen dat hij niet van plan was om direct plaats te maken, maar eens hij was ingehaald had hij in elk geval gewonnen moeten geven. Maar zelfs dat was te veel gevraagd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat me wel opviel was de enorme schade aan de Ferrari …. op telenet hebben ze het contact verschillende keren zéér traag laten zien en zo'n zwaar contact was dit niet. Ik heb al zwaardere contacten gezien waarbij ze gewoon konden verder bollen. Ik heb het nu niet over de lekke band maar over het afbreken van de voortrein rechts.
    Dat vond ik ook wel. Heel veel schade voor zo een lichte tik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    en voor de rest …. zeer leuke race.
    Al vond ik de eerste SC zwaar overdreven. Of zou Bottas dit speciaal gedaan hebben (op vraag van Toto) in een poging om god Hamilton in een betere positie te krijgen ?
    Ik denk niet dat Bottas dat speciaal gedaan heeft. Ik kan trouwens niet begrijpen dat ze zijn wagen niet gewoon achteruit duwden. Dan was die toch van het circuit af. Soit, er zal wel een reden geweest zijn. Misschien kregen ze hem niet achteruit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Maar ik heb gans de race gezien zonder eens te zappen en/of in slaap te vallen ….. dat was al lang geleden. Maar Brazilie is altijd een leuke race, is nog zo'n echt ouwerwets circuit in plaats van de moderne gedrochten waar naast het circuit gemakkelijk nog ne Boeiing 747 kan landen.
    Daar kan ik alleen maar akkoord mee zijn. Intelagos is een prachtig circuit. Veel beter dan al die Tilke gedrochten. Er moesten er meer van dat kaliber zijn. Ik denk trouwens dat Zandvoort volgend jaar daar wel een beetje op zal lijken want ook daar zullen bochten zijn met zeer veel camber. Leuk.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #422
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ik heb het interview met Albon na de race ook gezien.
    Die vond eigenlijk ook min of meer dat het zijn eigen fout was. Ik stuurde in, in de hoop dat hij er niet zat maar ik kon hem niet zien, maar hij zat er wel.

    Ik ben absoluut geen Lewis van, maar dit verdiende geen straf.



    En de stewards over Vettel/Leclerc.... Ge vraagt u soms toch af naar welke beelden die mannen kijken ??? ====> https://i.redd.it/sxqhw4995fz31.jpg

    Ah ja, duidelijk, ze wijken allebei evenveel af

  3. #423
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ricciardo bleef, in tegenstelling tot Hamilton, niet aan de koord. Die verremde zich, blokkeerde zijn linkervoorwiel en gleed wat naar buiten. Die straf klopt dus wel, al vind ik ze nogal zwaar. Als je al niet eens meer een foutje mag maken omdat je op de limiet zit te rijden.... Dan is het moeilijk om nog te racen hé.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht

    De Ferrari piloten mogen dat dan wel en Lewis en Ricciardo niet ?? Vreemde redenatie.
    Wat er mis is met Ferrari heb ik eerder al gezegd. Seb had lang plaats moeten maken. Maar zijn trots zat hem, weeral, in de weg. Ik kan ergens nog begrijpen dat hij niet van plan was om direct plaats te maken, maar eens hij was ingehaald had hij in elk geval gewonnen moeten geven. Maar zelfs dat was te veel gevraagd.
    Dus, voor God Hamilton en Ricciardo is het "als je al niet eens meer een foutje mag maken omdat je op de limiet zit te rijden" maar bij Ferrari niet ?? Ook een vreemde redenatie.
    Nu dat de 2 Ferrari's eindelijk eens tegen elkaar mochten rijden. Heb ik bij Mercedes dit jaar nog niet zien gebeuren.
    Trouwens, volgens mij probeerde Vettel Leclercq terug te nemen nadat Leclercq in de bocht ervoor Vettel had gepakt ….. zoals ik verschillende rijders dit heb zien doen …. alleen Vettel gaat wat rap naar 't midden alhoewel Leclercq toch ook niet loepzuiver op zijn lijn blijft.
    Life is a highway to hell

  4. #424
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    alhoewel Leclercq toch ook niet loepzuiver op zijn lijn blijft.
    : https://i.redd.it/sxqhw4995fz31.jpg


    Leclerc rijdt toch gewoon kaarsrecht ? Vettel schuift meer dan een meter op.

  5. #425
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Dus, voor God Hamilton en Ricciardo is het "als je al niet eens meer een foutje mag maken omdat je op de limiet zit te rijden" maar bij Ferrari niet ??
    Dat bij Ferrari is gewoon lompigheid en onkunde van Vettel om in verkeer te rijden.

    Zijn zoveelste flater van het seizoen... Bahrein spin, Silverstone Max van de baan gekegeld, Monza spin, en dan afgelopen weekend...



    Ik heb het nooit voor Vettel gehad. Jammer dat zo een piloot 4 keer WDC kan worden dankzij een rocketship van Newey.

  6. #426
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Dus, voor God Hamilton en Ricciardo is het "als je al niet eens meer een foutje mag maken omdat je op de limiet zit te rijden" maar bij Ferrari niet ?? Ook een vreemde redenatie.
    Natuurlijk mogen ze dat bij Ferrari ook. Anders had Vettel al lang geen zitje meer . Maar, wees eerlijk. Je eigen teamgenoot er af kegelen terwijl die duidelijk sneller is (omdat die op vers rubber zit) is toch te gek voor woorden. Maakt niet uit of Leclerc of Vettel op dat moment de langzaamste was, je snellere teamgenoot laat je gewoon passeren.

    QUOTE=Dead_Man;318768]Nu dat de 2 Ferrari's eindelijk eens tegen elkaar mochten rijden. Heb ik bij Mercedes dit jaar nog niet zien gebeuren. [/Quote]
    Waarom zou Binotto die 2 moeten laten racen ? Leclerc zat op vers rubber. Als er 1 piloot was in de top 5 die misschien het gevecht met Max aan kon gaan was het Leclerc. Het moeilijkste obstakel was die andere rode wagen voorbij gaan want die is even snel op het rechte stuk. En eigenlijk zou die wagen met het gemakkelijkste moeten zijn om in te halen want die zou gewoon aan de kant moeten gaan op zo een moment.
    In de allereerste race van dit seizoen mocht Leclerc niet voorbij alhoewel hij duidelijk sneller was. In race 2 moest Leclerc aan de kant alhoewel hij zeker niet langzamer was. We zijn op het einde van het seizoen en nog altijd kan Vettel geen plaats maken wanneer hij duidelijk de langzaamste is. Spijtig.

    Ik begrijp trouwens ook je stelling niet dat ze bij Mercedes niet zouden mogen racen. Volgens mij mag Bottas zeker zijn kans gaan maar hij komt te kort tegenover Lewis. Oftewel is Lewis gewoon beter oftewel gaat zijn auto beter, maar volgens mij is Bottas elke race opnieuw voor de overwinning mogen gaan.

    Ik heb de indruk dat je denkt dat ik het voor Lewis heb. Absoluut niet. Als ik moet kiezen tussen Lewis en Bottas zou ik zelfs liever hebben dat deze laatste wint. Maar eerlijk is eerlijk, hij komt te kort.

    QUOTE=Dead_Man;318768]Trouwens, volgens mij probeerde Vettel Leclercq terug te nemen nadat Leclercq in de bocht ervoor Vettel had gepakt ….. zoals ik verschillende rijders dit heb zien doen …. alleen Vettel gaat wat rap naar 't midden alhoewel Leclercq toch ook niet loepzuiver op zijn lijn blijft.[/QUOTE]
    Vettel probeerde inderdaad Leclerc terug in te halen nadat Leclerc hem de bocht ervoor had ingehaald. Maar dat had hij nooit mogen doen. Integendeel, hij had een paar ronden eerder al plaats moeten maken voor Leclerc want Leclerc was een pak sneller. Eigenlijk had hij bij de herstart Leclerc al moeten voorbij laten, maar toen zat Albon nog tussen hen in. Van het moment Albon voorbij Vettel was had Vettel direct plaats moeten maken voor Leclerc.

    Ik heb niks tegen Vettel maar zijn attitude klopt niet. Hij heeft vroeger prachtige races gereden, maar eens bij Red Bull was hij de chouchou, net als Max nu. Een klein kind kon zien dat Webber niet mocht. Ricciardo zette hem toen serieus op zijn plek en Vettel vluchtte naar Ferrari. Waarom was Vettel zo tegen de komst van Leclerc ? Uiteindelijk ging hij toch akkoord maar enkel op voorwaarde dat Leclerc 2de piloot was. Dat Vettel verdomme eens laat zien dat hij die nr1 status waard is, daar wacht ik op.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #427
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    : https://i.redd.it/sxqhw4995fz31.jpg


    Leclerc rijdt toch gewoon kaarsrecht ? Vettel schuift meer dan een meter op.
    Die afbeelding spreekt wel boekdelen... Leclerc schuift zelfs nog op omdat Vettel naar hem toe blijft komen. Het toppunt is dat de volgende bocht een linkse is dus Vettel had helemaal geen reden om naar links te gaan, buiten om zijn teamgenoot de pas af te snijden.

    Binotto snapt het nog altijd niet. Volgens hem kan Ferrari niet goed doen. In het begin van het seizoen kregen ze kritiek omdat ze teamorders gebruikten en nu gebruiken ze er geen en krijgen ze kritiek omdat de 2 piloten er elkaar nu af rijden : https://www.planetf1.com/news/ferrar...ed-for-racing/ . Hij snapt het echt niet of wilt het niet snappen. Je mag best wel teamorders gebruiken, maar je moet de beste piloot voorrang geven, niet die op papier de beste zou moeten zijn.

    Wat mij echter nog meer interesseert is volgend artikel : https://www.planetf1.com/news/fia-se...i-fuel-system/ Aiaiai Ferrari...
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 20 November 2019 om 19:02
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #428
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Wat mij echter nog meer interesseert is volgend artikel : https://www.planetf1.com/news/fia-se...i-fuel-system/ Aiaiai Ferrari...
    Dat is ook wel een 'sensatie' artikel.

    Bij de RB van Max hebben ze net hetzelfde gedaan...

  9. #429
    Junior Member
    Geregistreerd
    29 November 2019
    Berichten
    2

    Standaard

    Ik wou gewoon laten weten dat ik terug ben. Ik heb veel problemen gehad met mijn PC en kon niet meer inloggen op dit forum. Heb een nieuw profiel moeten maken. Ik ben dezelfde persoon als Gunther79

  10. #430
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Welkom terug Gunther.
    Veel zal er wel niet meer te beleven zijn. Nog 1 race, en eentje die ze van mij best mogen schrappen. Abu Dhabi is nu niet direct een race waar ik elk jaar opnieuw naar zit uit te kijken.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Top 5 raly's, races enz.
    By GioRallyReport in forum Rally binnenland
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 25 December 2009, 11:00
  2. 50' races & GP Marc Goossens - JPR Karting
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 October 2009, 23:12
  3. Za 19 april: 50' races (2 reeksen) - JPR Karting
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 March 2008, 11:40
  4. Za 14 juli: 50' races - JPR Karting (2 reeksen)
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 9 July 2007, 09:43
  5. Za 21 april: 50' races (2 reeksen) - JPR Karting
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 March 2007, 17:47

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •