Pagina 13 van 51 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 501

Discussie: F1 races 2019

  1. #121
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Zoals verwacht, geen regen.
    Verdiende overwinning van Lewis, al hield hij het tempo wel heel laag om zijn banden te sparen. Van Rascasse tot Loews bolde hij volgens mij gewoon. Waar hij gas moest geven om Max achter zich te houden deed hij dat dan ook en zo kon hij op kop blijven. Ik was wel zijn gezaag beu op het einde.
    Max sterk gereden. Zijn unsafe release kon ik begrijpen. Moest hij daar Bottas doorgelaten hebben, dan had hij ook Vettel moeten doorlaten en dat wilde hij natuurlijk niet. Beetje spijtig dat hij niet voorbij Lewis raakte maar dat is Monaco.
    Spijtig voor Leclerc. Als ik van hem was had ik de wagen serieus in de muur geparkeerd, en ik had Vettel nog meegenomen ook in mijn crash.
    Stroll zouden ze stilletjes aan zijn superlicentie mogen afnemen. Die kerel is echt niet F1 waardig.

    edit : Nu een streampje zoeken voor de Indy 500. Daar zal in elk geval meer ingehaald worden ..............
    5 seconden later al een streampje gevonden
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 26 May 2019 om 16:53
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #122
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Op hesgoal.com met NL commentaar. En ze weten waarover ze praten.

  3. #123
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Heb al verschillende streams gehad maar ze werden 1 voor 1 afgesloten. Nu heb ik een stream gevonden op een Hollandse facebookgroep. Die blijft voorlopig bollen. Commentaar is wel in't engels
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #124
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Hesgoal.com gebruik ik tegenwoordig altijd.
    Werkt gewoon... Beeld niet super.

    Zeer goede commentaar van Doornbos en nog een Hollander. Weten echt wel waarover ze praten.

  5. #125
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Ik heb eens gekeken ja. En inderdaad, Doornbos zal zeker wel weten waarover hij praat. Maar geef mij toch maar Amerikaanse commentaar. Hoort gewoon bij de Indy 500. Niet echt interesse in naar een Hollander te luisteren
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #126
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Heerlijke race op Indianapolis. Verdiende overwinning al gunde ik het de 2 vlak achter hem misschien net dat tikkeltje meer.
    Het was weer een prachtig autosport weekend met. F1, IndyCar en FE. Zo mogen er nog volgen
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #127
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Pagenaud heeft geluk gehad met die safetycar.
    Zonder moest hij brandstof sparen. Met had hij plots de lichtste auto, en kon toch voluit gaan.

    Sato die komt daar plots ineens toch ook weer vooraan meespelen.

    Prachtige race, maar heel normaal zijn die gasten toch niet...

  8. #128
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Prachtige race, maar heel normaal zijn die gasten toch niet...
    Bwa... het valt nogal mee vind ik. Van buiten uit gezien gaat het enorm snel maar als je onboard beelden bekijkt zie je dat het allemaal wel mee valt. Dit is logisch want de onderlinge snelheidsverschillen zijn niet zo heel groot en dus hebben ze wel wat tijd om te reageren op iets. Het wordt pas gevaarlijk wanneer er een wagen in beeld komt die een pak langzamer is dan de anderen. Pas dan valt op hoe snel het wel niet gaat. Die grote crash op het einde was ook het gevolg van 1 bepaalde wagen die heel traag ging, Marco Andretti indien ik me goed herinner.
    Het is wel zo dat er natuurlijk geen marge is voor fouten. 1 kleine fout en je zit in de muur. Op dat gebied is het inderdaad gevaarlijk, maar in de F1 overdrijven ze dan weer met hun belachelijk grote uitloopstroken.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #129
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Bij Ferrari rommelt het ondertussen serieus. Leclerc is het niet beu maar kotsbeu. De geruchtenmolen draait op volle toeren. Die 2 partijen zouden kort bij een split zijn. Maar er komen nog meer geruchten naar buiten. Het is mogelijk dat Vettel eind dit seizoen zijn helm aan de haak hangt. Ik denk dat Vettel maar al te goed weet dat hij, zonder de hulp van Ferrari, dit jaar volledig zou overklast geweest zijn door zijn rookie teamgenoot. Indien hij eind dit jaar echt de helm aan de haak hangt kiest hij eieren voor zijn geld, en dit voor de 2de keer in zijn carrière. Een 4-voudig wereldkampioen onwaardig indien je het mij vraagt.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #130
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Vanaf volgend jaar ook cockpitprotectie in Indycar : https://nl.motorsport.com/indycar/ne...keurd/4426908/

    Dit ziet er al heel wat beter uit dan die spuuglelijke halo. En heeft volgens mij ook veel meer nut want in de halo zijn gaten waar kleinere objecten makkelijk doorheen kunnen raken. Slim gezien van IndyCar. Een beetje meer tijd nemen om iets uit te werken dat a. een pak meer bescherming biedt en b. er een pak beter uit ziet ook. Ik vraag me af hoe lang het zal duren vooraleer de F1 toegeeft dat Indycar zijn huiswerk beter gedaan heeft en over schakelt naar dit systeem. Of zijn ze daar te fier voor en zullen ze deze keer veiligheid niet op de eerste plaats zetten ?
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Top 5 raly's, races enz.
    By GioRallyReport in forum Rally binnenland
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 25 December 2009, 11:00
  2. 50' races & GP Marc Goossens - JPR Karting
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 October 2009, 23:12
  3. Za 19 april: 50' races (2 reeksen) - JPR Karting
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 March 2008, 11:40
  4. Za 14 juli: 50' races - JPR Karting (2 reeksen)
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 9 July 2007, 09:43
  5. Za 21 april: 50' races (2 reeksen) - JPR Karting
    By 4ever_karting in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 March 2007, 17:47

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •