Ik weet niet zeker of het team van Alonso er iets aan had kunnen doen. Naar ik gehoord heb was het gewoon een fout in het spel. In real life kan je eerst je reguliere pitstop doen en de ronde erna terug binnen komen voor je stop&go maar rFactor zou dat niet toe staan. Daar moet je eerst je stop&go doen en aangezien Alonso niet meer genoeg benzine had voor nog een rondje viel hij dus zonder benzine.
Ik weet niet of mijn uitleg correct is hé. Het is maar wat ik heb gelezen. Kan zijn dat jou uitleg correct is en de mijne niet. Maakt eigenlijk niet veel uit . In elk geval was ik ergens wel blij dat het team terug mee mocht doen na die rode vlag situatie. Ze werden terug in de race gezet met hetzelfde aantal ronden dan de laatste LMP2 wagen. Winnen was niet meer mogelijk maar ze hebben hun toch nog naar voor kunnen werken en hebben toch nog kunnen genieten van een mooie race.

Ik weet niet of je het evenement gevolgd hebt maar ik vond het echt de moeite. OK, het was geen echt racen maar het kwam verdorie dicht in de buurt. De organisatie was ongelooflijk. En ook de teams namen het heel serieus op. Een beetje spijtig van die 2 rode vlag situaties, maar in het echt moeten ze soms de race ook stil leggen om bijvoorbeeld een vangrail te herstellen of zoiets. En natuurlijk ook spijtig van de disconnects van sommige deelnemers. Het team Verstappen-Norris-Kerhofs-Huttu bijvoorbeeld zagen hun kansen in rook opgaan door internetproblemen bij Max. Maar ook daar kan je zeggen dat zoiets in het echte leven ook kan, maar dan is het de techniek van de wagen die het begeeft. Ik vond deze race heel dicht bij de realiteit komen.
Het moment van de race was voor mij wel toen Simon Pagenaud van team Roger Penske zijn stuurtje het begaf en hij van playseat moest wisselen. Hij wist perfect dat hij geen forcefeedback mee zou hebben want hij had zelfs dat getraind. Dat laat toch wel zien hoe serieus sommige deelnemers deze race namen.

Moest je nog interesse hebben in een samenvatting :

Meer van dit aub