Ik zou in elk geval toch eens de moeite nemen om te kijken. Met deze gen2 wagens is het een pak mooier als met de oude wagens. Dit zijn race bolides, en dat vond ik niet het geval bij de gen1 wagens. Het is natuurlijk wel spijtig dat je de uitslag al kent. Dat maakt de race altijd minder mooi.
De website is niet slecht, maar is naar mijn mening een beetje te uitgebreid. In het begin is het zoeken. Als je wil weten wanneer je kan kijken klik je gewoon vanboven in de website op "watch" en kies je "België". Je krijgt dan elke mogelijkheid om de race en de andere sessies te bekijken. Voor België was dat Telenet Play Sports, Eurosport, YouTube en Facebook. Je kan via de YouTube pagina inderdaad de volledige race herbekijken. Het maakt dus eigenlijk niet uit wanneer de race is want je kan kijken wanneer je maar zin hebt. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je de uitslag niet toevallig te weten komt. Via social media bijvoorbeeld, al zal dat voor jou geen probleem zijn
Ik ga wel met je akkoord dat het dom is om die evenementen altijd op zaterdag te houden. Zaterdag is een werkdag voor velen onder ons. Wat is er in godsnaam mis met zondag ?
Ik denk dat de piek in vermogen komt wanneer de wielen terug de grond raken. Die draaien aan een hoge snelheid en krijgen dan plots een zwaardere weerstand wat resulteert in een hogere wattage. Het is niet de motor die plots een hogere wattage geeft, maar wel de meting die niet klopt. Tja.. eigenlijk klopt die wel want die meer juist, maar de reden waarom die vermogenspositie komt is buiten de wil van de piloot/het team om en het klopt dus inderdaad niet dat hiervoor straffen uitgedeeld worden. Ik ben er wel zeker van dat ze bij de FE al volle bak aan't werk zijn om dat probleem op te lossen. Naar wat ik dit weekend gezien heb spelen ze veel korter op de bal dan de bazen van de F1.
Chrome gebruiken. Ik gebruikte vroeger ook Firefox maar net om die reden heb ik het opgegeven. Firefox is nog steeds geïnstalleerd op mijn pc maar eens je Chrome gewend bent gebruik je die niet meer.
Zoals ik eerder al zei, zeker de race eens bekijken. Het is de moeite. Waar ik het nog vooral moeilijk mee heb is de piloten en teams uit elkaar houden. 22 nieuwe wagens, 22 piloten die je wel kent maar het moeilijk om ze in het juiste team te plaatsen. Het is altijd wat nadenken wie nu weer precies ploegmaat was van wie. In de F1 weet je dat gewoon. Maar ook dat zal nog wel allemaal in orde komen.