Om voor de fanboost te stemmen moet je (als je via de website probeert te stemmen) blijkbaar inloggen via facebook of twitter.
Ik heb geen van beide (noch ben ik van plan om die aan te maken) dus kan ik niet stemmen. Ik noem dat rotzooi.
Vooralsnog staat Stoffel wel bovenaan in de fanboost met liefst 50% van de stemmen. 2e is Felipe Massa met 'amper' 7%.
Ik heb hier nog ergens een tablet liggen die ik niet zo heel veel gebruik, je kunt ook stemmen via de app, misschien dat het dan lukt. Maar vooralsnog vind ik het feit dat ik niet kan stemmen zonder twitter of facebook ferme rotzooi.
De zone(s) voor het activeren van de attack mode zullen pas ongeveer 1 uur voor de start van de race worden meegedeeld. Ze kunnen dus niet eens tijdens de trainingen die mode proberen.
Eens geactiveerd blijft die ook een aantal ronden geldig. Die extra boost moeten ze zelf nog activeren en daar hebben ze dus een paar ronden de tijd voor. Hoelang de boost is, wordt vooralsnog niet meegedeeld.
Als iemand dus een kleine voorsprong heeft geslagen mag je er donder op zeggen dat hij door de activatiezone zal rijden, daarna er het maximale uit te halen over 1 of meerdere ronden om dan opnieuw te beginnen.