Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 185

Discussie: Formule E

  1. #151
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Beetje vreemd dat ze vrijdag en zaterdag rijden ipv zaterdag en zondag...
    Niet zo heel vreemd eigenlijk.
    In zowat alle moslimlanden valt het weekend op vrijdag en zaterdag. Werken van zondag tot donderdag en dan 2 dagen weekend.

    Al is het naar de rest van de wereld toe wel niet zo heel slim. Dat geef ik toe. Vrijdag is werkdag (zaterdag voor mij ook) dus heel veel kijkers kunnen ze in Europa toch niet gehad hebben?
    Allez, ik heb niet gekeken. En ik zou niet weten welk zinnig mens op vrijdagmiddag niets beters te doen heeft dan naar een race te kijken.
    Laatst gewijzigd door Grungie; 22 November 2019 om 19:30
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #152
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Tja... Ik had het niet zo heel druk. Ik heb grote delen van de race gewoon tijdens het werk op de smartphone gezien. Ik had oortjes in en heb de hele race in elk geval gehoord. Eens thuis heb ik direct de race op groot scherm bekeken.

    Maar inderdaad, echt slim is het niet. Ik heb ook de hele week gedacht dat het zaterdag en zondag te doen zou zijn. Pas op donderdag had ik door dat het vrijdag en zaterdag was.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 22 November 2019 om 20:14
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #153
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ik heb het opgenomen en thuis gekeken...

    Plots zaten er ook twee tieners mee te kijken. Bij F1 is er maximaal ene die mee komt kijken.

  4. #154
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Weer een leuke race vandaag. Wat meer incidenten dus wat meer straffen uitgedeeld.
    Ik wacht wel nog op een straf voor Maxi Günther want die haalde toch duidelijk in onder SC. En zelfs als ze hem zouden straffen heeft BMW nog altijd een oneerlijk voordeel gehad want Günther ging serieus in de weg rijden van DiGrassi waardoor die zijn attack mode kwijt was en Sims makkelijk een seconde of 3 voorsprong kon nemen. Niet echt een eerlijke actie van het Andretti BMW team.
    Bij FE straffen ze trouwens een beetje veel naar mijn zin. Zo snap ik de straf voor Evans bijvoorbeeld helemaal niet.

    Stoffel wel sterk bezig. Gisteren op 3 en vandaag op 4 (wat eigenlijk ook 3 zou moeten worden). Sterk seizoensbegin.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  5. #155
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Wink

    Günther is gestraft, Van Doorne dus op 3 en voorlopig het 2de in de stand. Ze hadden Günther nooit op dat podium mogen laten plaatsnemen. De straf komt imho veel te laat.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #156
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ja dat die zo laat gestraft wordt snapt niemand.

    Ijzersterk weekend van Stoffel.
    Eigenlijk vind ik hem de beste van het weekend. Maar Sims heeft meer punten, onder meer dankzij 6 punten van 2 poles.

    Bird toch wel vrij veel punten weg gesmeten op domme manier.

    Verliezers van het weekend: Dragon
    Maar ook een vreemd idee om met 2 rookies aan de start te komen. Volledig door de mand gevallen.

  7. #157
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Wanneer ik het interview hoor met Lucas di Grassi was het toch allemaal niet zo straight forward als wij allemaal denken.
    Nog altijd een beetje kinderziektes die binnensluipen in de FE. In Lucas zijn uitleg het moment waarop de groene vlag gegeven werd, en dan zeker niet het moment vergeten dat ze terug begonnen te racen terwijl de tractor en 3 Marshalls nog op het circuit waren. Zou eigenlijk niet mogen gebeuren.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #158
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Die tractor, al is er een uitleg voor, zou zeker niet mogen.

    Voor de rest is DiGrassi aan het zagen vind ik.
    Na de groene vlag mag je attack mode nemen.

    Eerste sc was groene vlag voor attack mode. De tweede keer erna. Ik zie het probleem niet. Oplettende piloten grepen attack mode de eerste keer. Van mij moet die groene vlag niet altijd op dezelfde plaats beginnen.

  9. #159
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Eerste sc was groene vlag voor attack mode. De tweede keer erna. Ik zie het probleem niet. Oplettende piloten grepen attack mode de eerste keer. Van mij moet die groene vlag niet altijd op dezelfde plaats beginnen.
    Ik zie wel een probleem. Omwille van de veiligheid zijn van die fases altijd identiek. Er is een startprocedure die altijd identiek is, zodat iedereen weet wat de bedoeling is en wat er mag en niet mag. Net om die reden is er ook een herstartprocedure. Ik vind het heel vreemd dat die niet 2 keer identiek is. Ik zie echt niet in waarom de ene keer de groene vlag op de ene plaats werd gegeven en de andere keer op een andere plaats. Daar is geen enkele reden toe. Daardoor creëer je dingen zoals piloten die niet weten vanaf waar ze precies mogen inhalen. Günther en DeVries hadden blijkbaar niet door dat ze nog niet mochten inhalen. Indien de herstartprocedure altijd hetzelfde en door iedereen gekend is gebeuren van die dingen niet.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #160
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    2 leuke races gezien na de dubbele seizoensopener in Al Diriyah. Vooral gisteren in Mexico vond ik een heel mooie race omdat het een breder circuit dan normaal betrof. Niet zo een stop & go Micky Mouse circuitje maar een echt breed circuit met brede bochten. Daardoor werd er wat minder gebotst, alhoewel het nog altijd redelijk veel was, en leek het wat meer op een echte open wheeler race. Vanaf volgens seizoen zouden de wagens trouwens fragieler worden waarmee de FE organisatoren een poging ondernemen om de piloten een beetje in te tomen en de races wat minder op een crashfest te laten lijken.

    Ik heb het vroeger tot in de treuren herhaald, en ik zal het nog eens zeggen. Wat doet Massa eigenlijk op een race circuit ? Ik heb me vroeger altijd afgevraagd hoe die kerel in godsnaam in F1 geraakt is en nog meer hoe hij in godsnaam in een Ferrari geraakt is. In 2008 werd hij dan nog bijna wereldkampioen. Ik heb toen eens ergens op een forum getypt dat dat gelukkig niet gelukt is want dat zou een schande geweest zijn voor de F1. En hier in de FE wordt eens te meer pijnlijk duidelijk dat Massa gewoon te kort schiet tegen andere professionele piloten. Het gezicht van Susie Wolff, elke keer wanneer Massa er af gaat, is duidelijk. Ik vraag me af hoe lang ze dat blijft pikken.
    Gelukkig was Massa niet de enige. Er zijn er veel afgegaan in Mexico. Nyck de Vries leek mij het pijnlijkste. Al was er iemand wiens crash ook wel heel pijnlijk moet geweest zijn. Maar dat ga ik nu nog niet typen. Kwestie van de race niet te vergallen voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •