Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 185

Discussie: Formule E

  1. #141
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.110

    Standaard

    Je merkt toch wat verschillen. BMW bovenaan, maar dat was vorig jaar ook al zo. Techeetah, Virgin en Mahindra zijn ook altijd vooraan te vinden. Om een Mercedes of Porsche te vinden moet je al heel wat verder gaan zoeken. En nio vind je helemaal onderaan.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #142
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Het valt inderdaad op dat de beide Porsches en Mercedessen achteraan staan. Als je hoort op welke plaatsen die staan dan denk je dat het er niet goed uit ziet.

    Maar als je dan de tijdverschillen ziet, en je weet dat het over Porsche en Mercedes gaat, dan komt het wel goed.

  3. #143
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.110

    Standaard

    Ik verwacht ook wel dat het goed komt. maar het zou niet te lang mogen duren of het is weer een verloren seizoen voor Stoffel.
    Valencia is wel een atypisch circuit voor FE. Vorig jaar was BMW daar ook oppermachtig, maar toen met Da Costa. Tijdens het seizoen zagen we dan weer dat BMW zeker bij de beteren behoorde, maar helemaal niet oppermachtig was. De eerste race in Ditiyah was vorig jaar in elk geval de moeite. Prachtig circuit daar.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #144
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ondertussen een hoop teamvoorstellingen op het YouTube kanaal van de FE : https://www.youtube.com/user/FIAFormulaE/videos



    Over Mahindra ben ik plots wel heel veel wijzer geworden door het filmpje over hun team. Dat is een automerk dat als sinds de jaren 40 bestaat en hebben ergens wat connecties met Willys Jeepkes.

  5. #145
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.110

    Standaard

    Vandaag start het nieuwe seizoen (2019-2020). De vrije trainingen zijn net gedaan en voorlopig is het gene vette voor Mercedes. Stoffel pas op 19 in FP2 en Nyck daar nog achter. Een lichtpuntje is dat Mortara wel vooraan terug te vinden is en die rijdt met een Venturi, wat eigenlijk een klantenversie van de Mercedes is. Dat wil dus toch wel zeggen dat de drivetrain van Mercedes wel in orde is. De Virgin's, die klantenversies van de Audi's zijn, lijken voorlopig het snelst te zijn.

    Qualifs om 9 uur dacht ik, race 1 namiddag. Morgen volgt dan race 2 in Saudi Arabië. Het circuit daar vind ik trouwens heel mooi. 1 van de mooiste van de hele kalender.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #146
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Vandaag start het nieuwe seizoen (2019-2020). De vrije trainingen zijn net gedaan en voorlopig is het gene vette voor Mercedes. Stoffel pas op 19 in FP2 en Nyck daar nog achter. Een lichtpuntje is dat Mortara wel vooraan terug te vinden is en die rijdt met een Venturi, wat eigenlijk een klantenversie van de Mercedes is. Dat wil dus toch wel zeggen dat de drivetrain van Mercedes wel in orde is. De Virgin's, die klantenversies van de Audi's zijn, lijken voorlopig het snelst te zijn.

    Qualifs om 9 uur dacht ik, race 1 namiddag. Morgen volgt dan race 2 in Saudi Arabië. Het circuit daar vind ik trouwens heel mooi. 1 van de mooiste van de hele kalender.
    FP zeggen nog niet veel.
    Ik heb wat gekeken deze morgen. Volgens mij heeft Mercedes niet op 225KW gereden, enkel op 200KW.

    Ik denk dat Stoffel in groep 3 of 4 mag kwalificeren. Op dit circuit een gigantisch voordeel.

  7. #147
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Na Q Mercedes op 2 en 3.

    Zien of ik hier onder de middag de race kan zien.
    Beetje vreemd dat ze vrijdag en zaterdag rijden ipv zaterdag en zondag...

  8. #148
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    En Stoffel 3de na de race!

  9. #149
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.110

    Standaard

    Wel een leuke race. FE wordt volwassen. Geen crashfest zoals soms het geval is maar een leuke race met mooie inhaalacties.
    Sam Bird verdiend gewonnen. Hij was de beste. Lotterer mooi op 2 en Stoffel mooi op 3. Zonder die SC, die op een wel heel slecht moment viel voor Stoffel was dit misschien omgekeerd geweest. Maar ik denk dat ze beiden wel tevreden zullen zijn. Hoe Stoffel de leiding over pakte was trouwens een prachtig maneuvre. Volgens mij heeft hij toen fanboost gebruikt al werd dit niet aangegeven, maar ik zou niet weten wanneer hij die anders gebruikt zou hebben. Maar even later liet hij zich weer veel te gemakkelijk inhalen door Bird. Soit, al bij al een goede race gereden.
    Het valt wel op dat FE niet eenvoudig is voor rookies. Ze hadden het allemaal, buiten De Vries, serieus moeilijk. Ook De Vries zakte een beetje weg maar hij hield zich toch nog redelijk staande.
    Morgen race 2. Hopelijk opnieuw zo een leuke race.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #150
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Mooie race wel.
    Sims helemaal naar 8 gezakt.

    Porsche sterk . Lotterer dan toch.

    Mercedes ook goed. Stoffel zeer degelijk, en zijn ellebogen eens boven gehaald. Goed !

    Maar Envision steken er toch bovenuit. Frijns P5 vanaf een groep 1 Q. En Bird van 5 naar 1. Zéér sterk.

    Geen flauw idee wat dit morgen gaat geven.
    Günter met BMW mag laat qualifyen... DS en Audi leken me niet zo goed vandaag.

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •