Tuurlijk lees ik je posts. Als ik ze zie tenminste. Ik had post#6 gewoon niet gezien. Simpel.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat BWT de grootste schuldeiser is. Als ik nu nog wist waar hé....
In elk geval zou de totale schuld ongeveer 170 miljoen bedragen. 145 miljoen daarvan komt van BWT die nu plots beweert dat het sponsorgeld dat ze betaald hebben helemaal geen sponsoring was, maar een lening. Door Force India is dit natuurlijk op hoongelach onthaald want de auto's zijn niet voor niks helemaal roze. Als je nu die 145 miljoen zou aftrekken van de 170 miljoen schiet er nog 25 miljoen pond schuld over. Nog altijd veel, maar dan toch een heel ander bedrag dan 170 miljoen.
Ik weet niet waar jij gevonden hebt dat de holding boven het F1 team de grootste schuldeiser zou zijn. Ik geef je geen ongelijk hé, maar ik meen me te herinneren dat ik ergens iets anders heb gelezen.
Gewoon een halo boven op het chassis schroeven, zoals vorig jaar gedaan werd wanneer het ding getest werd, zou niets gekost hebben. Maar door de hele zware tests die het ding moet kunnen weerstaan, loopt de halo natuurlijk verder in het chassis. Daarom moest het chassis volledig opnieuw ontworpen worden en dat was een kost die niet ingecalculeerd was bij Force India.