Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: GP Duitsland

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Hey dead_man. Fijn om nog eens een reactie van iemand anders te horen . Ik hoop in elk geval dat je toch een beetje genoten hebt van de race. Btw, je hebt het over de GP van Frankrijk in Dijon 1979 en inderdaad, dat was nog echt racen. Heel wat anders dan dat computergestuurd rondjes draaien van tegenwoordig .

    Ik heb de race niet kunnen zien vandaag. In de plaats heb ik de race gevolgd via autosport live, zonder foto's want daarvoor was mijn verbinding niet goed genoeg. Vettel zat dus inderdaad weer te bleiten en gaat dan stomweg de muur in. Net goed. Ondanks dat hij 4 titels heeft hoort hij echt niet thuis in het rijtje hamilton-Alonso. Zelfs Riccardo is te hoog gegrepen voor hem.
    Soit.. hij zal niet wakker liggen van de crash zegt hij. Stom. Hij zou dat wel moeten doen want het is goed mogelijk dat hij vandaag de titel verloren heeft.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #2
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Btw, je hebt het over de GP van Frankrijk in Dijon 1979 en inderdaad, dat was nog echt racen. Heel wat anders dan dat computergestuurd rondjes draaien van tegenwoordig .
    Gewoon een moment opname.

    Het overdeel van de races waren toen een pak saaier als vandaag.
    Je zou het ganse seizoen 1979 eens moeten herbekijken...



    Laat ze al maar eens zandbakken en vangrails langs alle circuits zetten. Dat zou al heel veel helpen.

  3. #3
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Ik ben direct voorstander van grindbakken, maar er zal wel minder spektakel zijn dan nu indien die er zouden zijn. Een grindbakken wil namelijk zeggen dat je race voorbij is wanneer je er af gaat en de piloten zullen een grotere veiligheidsmarge inbouwen. Daarom ook dat ik buiten grindbakken ook voorstander ben van meer basic racen. Geen radiocommunicatie meer tussen de piloten en de pitwall. Ook geen data-overdracht meer. Er mogen van mij best sensoren op de wagens staan, maar ze moeten in de pits uitgelezen worden. Kortom, meer racen, minder elektronica.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #4
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Vannacht de GP pas kunnen bekijken. Al bij al heeft Stoffel het zeker niet slecht gedaan eens de regen kwam. Hopelijk lossen ze tegen volgende week de problemen op met zijn wagen.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Mooiste plaatsen op de wk rally van Duitsland
    By rusky in forum Rally buitenland
    Reacties: 167
    Laatste bericht: 6 January 2010, 09:23
  2. Winterbanden in Duitsland
    By Glenn in forum Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 21 March 2008, 11:57
  3. Lausitz rally Duitsland ..
    By Pipo in forum Rally buitenland
    Reacties: 36
    Laatste bericht: 1 November 2007, 00:31
  4. Praktische info rally Duitsland
    By riddler in forum Rally buitenland
    Reacties: 211
    Laatste bericht: 14 August 2007, 15:08
  5. geen ticket voor rally van duitsland
    By dirk in forum Rally buitenland
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 11 August 2007, 15:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •