ja redderberten
via kirchenbollenbach kun je er zonder problemen geraken. Heb dit al een jaar of 4 gedaan nu en moet wel zeggen dat we verleden jaar teruggestuurd zijn na de eerste doortocht van de kp. Door een terreinwagen van de organisatie die in tegengestelde (!) richting reden om zoveel mogelijk mensen te spotten. We wandelen wel een paar km langs de kp in rijrichting tot een fraaie bochtencombinatie. Denk eraan dat je je probeert te verbergen voor de voorwagens want dat zijn niet van de gemakkelijkste. Ook de (grotere) baanposten doen wel soms moeilijk.
ps toffe nickname
grts bertndereddere
Dit jaar voor de eerste maal naar deze rally. Heb voor de print@home tickets gekozen en krijg dus pas de nodige info en bandjes in het inwissel"kantoor". Deze fout maak ik geen 2x...
Had graag geweten waar de shuttle bus vertrok naar panzerplatte.
Ik heb me laten vertellen dat je moet parkeren thv Fire Street (onderste gele cirkel) en dan de bus kunt nemen naar de kp. Ik weet echter niet of het lukt om daar te parkeren gezien dit allemaal binnen militair domein ligt.
De bovenste gele cirkel hadden we graag gedaan, maar vermoed dat dit ook zeer druk zal zijn.
Indien er nog weetjes zijn voor deze rally dan horen wij ze graag .
Gr,
Glenne