Ik had dat artikel al gelezen en ik wilde het hier net komen vermelden . Ik vind trouwens die stukjes van Jo Bossuyt altijd wel de moeite om te lezen. Hele andere artikels dan dat we overal elders lezen. Altijd wel interessant.
Ook wilde ik komen zeggen dat er blijkbaar barsten beginnen te komen in de relatie McLaren-Vandoorne. Het wordt verdorie tijd dat hij zich laat horen. Aan één kant zwijg je beter en doe je beter je werk, maar het wordt tijd dat hij aan de andere teambazen laat zien dat hij echt 2derangs wordt behandeld bij McLaren zodat hij volgend jaar misschien elders aan de bak zou kunnen moest hij zijn zitje kwijtspelen bij McLaren. Volgens Bossuyt zou Renault wel eens een mogelijkheid kunnen zijn trouwens.
Maar ja, iets zeggen is 1 zaak. Het wordt tijd dat hij iets laat zien want hij begint een beetje the laughing stock van de F1 te worden. Hij was inderdaad niet de enige die een plaatsje verloor in de eerste ronde in Monaco. Maar hij liet zich echt inhalen. Net voor Loews dacht ik. Ik weet niet waar Grosjean en Ericsson hun plek verloren. Misschien bij de start... Trouwens, Grosjean liet zich inhalen door Verstappen, Stoffel door Sirotkin. 'nough said... . Dan schiet alleen Ericsson nog over. Ik denk niet dat Stoffel daarmee vergeleken wil worden.