Pagina 53 van 384 EersteEerste ... 343515253545563103153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 3838

Discussie: WRC Geruchten

  1. #521
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E30 Bekijk bericht
    Ik ben ook niet echt een fan van Duval, maar blijf wel rally-minded, en ben héél blij dat we een belg aan het werk zien in het wk...
    Wat den cola zijn gedacht is, is zijn recht, mss verkeerd en te streng geformuleerd, maar jullie reactie is er ook over!
    Ge weet dat er altijd zo een gasten tussenzitten. Gewoon negeren
    Ben het met elk woord eens
    Ik ben ook niet echt voor Duval, er zeker ook niet tegen, maar supporter toch voor hem omdat hij een Belg in het WK is. Moesten Duval en Casier nu ergens starten, zou ik wel meest voor Casier supporteren....

  2. #522
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Ik denk dat cola de strafste intro tekst op zijn naam heeft staan maar als je het zo lang trekt weet ik zo niet.

  3. #523
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cola Bekijk bericht
    ik begrijp niet wat jullie zien in duval

    in mijn ogen is dit iemand die zeker niet in het wk thuis hoort die maakt enkel brokken

    hij luisterd nooit en wil steeds zijn eigen zin doen die hoort niet thuis in de rallysport

    en hopelijk krijgt hij geen stuur bij suzuki of ze zullen veel werk hebben =brokken

    Dan weet jij duidelijk niet wat rally/snelheid is

  4. #524
    Senior Member David_V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 June 2007
    Berichten
    150

    Standaard

    Drink nog een Cola jong, wie weet ontnuchter je!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cola Bekijk bericht
    ik begrijp niet wat jullie zien in duval

    in mijn ogen is dit iemand die zeker niet in het wk thuis hoort die maakt enkel brokken

    hij luisterd nooit en wil steeds zijn eigen zin doen die hoort niet thuis in de rallysport

    en hopelijk krijgt hij geen stuur bij suzuki of ze zullen veel werk hebben =brokken

  5. #525
    Member
    Geregistreerd
    10 July 2007
    Berichten
    61

    Standaard

    jullie kunnen echt zeveren hier over duval ik zeg mijn mening zoals een ander komt mss hard aan maar jullie willen de werkelijkheid niet onder ogen zien

  6. #526
    Senior Member Giggi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cola Bekijk bericht
    jullie kunnen echt zeveren hier over duval ik zeg mijn mening zoals een ander komt mss hard aan maar jullie willen de werkelijkheid niet onder ogen zien
    Palmares : WRC prono Criterium kampioen 2006.
    WRC prono Duitsland 07' en Japan 07'.
    WRC prono Finland 08'. Vice kampioen WRC prono 2008.

  7. #527

    Standaard

    Ik heb hier toch soms moeite met de manier waarop iets gezegd wordt.
    Ik begrijp heel goed dat niet iedereen voor dezelfde kan supporteren en dit is maar goed ook.
    Iedereen heeft wel een piloot waar hij zich beter mee kan profileren dan met een andere. Dit is in alle sporten zo. Maar dit betekent niet dat er geen respect moet zijn voor een ander.
    De piloten onder elkaar hebben respect voor elkaar. Dus laat ons het onder de supporters ook zo houden.
    Iedereen mag een mening hebben, maar zeg het wel op een deftige manier.

    Groeten,

    Del Bosque

  8. #528
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cola Bekijk bericht
    jullie kunnen echt zeveren hier over duval ik zeg mijn mening zoals een ander komt mss hard aan maar jullie willen de werkelijkheid niet onder ogen zien
    Nee hoor, jij bent bezig met uitlokken. Het is hetzelfde als op een Nederlands voetbalforum gaan roepen dat ajax een kl..club is. Je hebt een hang naar aandacht.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  9. #529
    Senior Member Rallyfan_072's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    2.058

    Standaard

    Ja, in het WK ben ik als Belg supporter van iedere Belg.

    Ik ben ook geen zo'n superfan van Freddy Loix, maar toch respecteer ik die persoon voor wat hij al verwezenlijkt heeft en hopenlijk start hem dit jaar ook weer in Duitsland en mag hij nog vele rally's rijden !

    @ Cola, je hebt mss een vurig temperament maar probeer dit een beetje te temperen de volgende keer aub, zeg gewoon u mening over een piloot op een minder aanvallende manier.

    En nog iets, buiten Duval zie ik maar 1 piloot meer die het ver kan schoppen in het WK en dat is Bernd Casier.

    Dus hopenlijk is deze discussie nu ten einde en kunnen we weer over de weetjes en geruchten in het WK hier spreken.
    Website Rallyteam Casseyas-Vandersarren

    www.harelbeeksfriethuis.be/rally

  10. #530
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Duval in het WK, wel ik ben er ook blij om. 't Is spijtig dat em al zoveel brokken gemaakt heeft, maar vele van zijn voorgangers hebben dat ook gedaan. Zijn attitude, daar kan aan gewerkt worden. Hoe dan ook, een Belg in het wk moet we met zijn allen volop steunen. Zelfs al was het Snijers, ik zou hem ook steunen.

    Ik hoop dat Duval wat kan tonen in Duitsland in die Xsara!!
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •