Pagina 201 van 384 EersteEerste ... 101151191199200201202203211251301 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.001 t/m 2.010 van 3838

Discussie: WRC Geruchten

  1. #2001
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Het kan nog steeds S2000 worden in het WRC (en dus niet S2000+).
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/73055
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  2. #2002
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 April 2007
    Berichten
    464

    Standaard

    Ik ben eigenlijk voorstander van een formule als in het Tennis circuit. Daar heb je een ranking. De punten die je verdiend in een tornooi gaan een bepaalde periode mee. Laat dat systeem ook eens als leidraad in de rallysport staan. De verdiende punten per proef gaan 2 jaar mee. Na die periode gaan ze er terug van af.

    V.B. De WRC wedstrijden een Coéf 4 Wie wereldkampioen wordt krijgt een Coéf 5 erbij.
    De ERC (slechts de 11 grote) met daarnaast de Pacific, Midden Oosten en ander regio proeven een Coef 3 Wie kampioen wordt in een van die regio's krijgt een Coef 4 erbij.

    Een groepsoverwinning kan je in ieder van de bovenvermelde wedstrijden als een Coef 1 aanzien. Terwijl een klasseoverwinning als een 0.5 Coéf aanzien wordt.
    Je laat ieder Nat kampioen een Coéf 2 krijgen. Op voorwaarde dat hij bij al de gestarte wedstrijden uiteraard telkens een FIA gehomologeerde wagen reed. Ik bedoel daar uiteraard niet die Belgische hutsepot groepen, en uiteraard geen WRC wagens.

    Waneer telkens de eerste 10 in een wedstrijd of kampioenscahp punten pakt,met daanaast de eerste 5 in ieder groep. Eveneens de beste drie geplaatste wagens in de klasse. Zal je een zeer int gezelschap krijgen. Waar na verloop van tijd, jongeren die de stap durven zetten naar grotere wedstrijden vlugger opgemerkt zullen worden.

  3. #2003
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Locatie
    Hooglede
    Berichten
    930

    Standaard

    Misschien ook niet onbelangrijk om te vermelden, isc blijft promotor van wrc en dat voor een jaarke of tien.

    Bron: pitstoptv

  4. #2004
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Het kan nog steeds S2000 worden in het WRC (en dus niet S2000+).
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/73055
    En niemand gelooft den ouwe hier als die iets zegt!

  5. #2005
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Ik wel John, ben het zelfs vaak met u eens.

  6. #2006
    Bleu Patrol GR Blackbird's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    600

    Standaard

    Wel wel , als ik zo een beetje het artikel tussen de regels lees , gaat het weer iets worden voor de grote jongens .

    Ze gaan de S2000 opwarderen en voor de grote mannen zal er een mogelijkheid zijn om met wagens aan de start te komen die een evo versie hebben , alé zo komt het er toch op neer .

    Verder zie ik het probleem dat rally's die nu tot het WRC kampioenschap horen , weer voorang gaan krijgen op de nu vereden IRC locaties , kortom de kleinste gaan geen kans meer maken voor het nieuwe S2000 programma .

    Rally's die een investering gedaan hebben om de S2000 en het IRC binnen te lijven , zullen door de groten van de FIA het deksel op de neus krijgen .

    Het is altijd al zo geweest , en het zal altijd zo blijven ;
    Als de FIA top ziet dat hun wk geen intresse meer heeft gaan ze gewoon de anderen , hun nieuwe succes afpakken ( zoals het IRC nu ) om toch maar alles naar hen te trekken .
    Rally Events Simply The Best

    Bovenstaande post is mijn persoonlijke mening , maar gezien ik behoor tot het "MensDom" kan ik het Autosportforum niet verantwoordelijk stellen voor mijn fouten !!

  7. #2007
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Unhappy Contracten

    Klaarblijkelijk heeft de entourage van Atkinson het contract met Subaru niet goed gelezen en zou een clausule de uitbetaling van zijn contract, dat hij voor 2009 had, in de weg staan.

    Het ziet er dus naar uit dat het optreden van Atkinson in een C4 wel eens het eerste en meteen ook het laatste is geweest. Jammer!

  8. #2008
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Thumbs up Toelichting over Atkie

    "Les Japonais ont trouvé une faille dans le contrat pour ne payer qu'une partie du dédit de Subaru. Avec cela, Chris a juste pu apurer sa dette de 2005 et financer notre participation ici dans de bonnes conditions. Mais pour la suite, il n'a plus rien. Il espère trouver de l'argent pour refaire deux ou trois apparitions en fin de saison, en Finlande ou Australie, histoire de ne pas se faire oublier. C'est clair que si on avait su à l'avance qu'on n'aurait droit qu'à une chance, ce n'est pas ce rallye qu'on aurait choisi.

    Uit een interview met S. Prevot

  9. #2009
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    rond menen
    Berichten
    483

    Standaard

    sorry! maar het moet simpelder.
    en met meer spektakel en piloten die gwaagd zijn aan elkaar.
    MEER NIET!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Westhoeker Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk voorstander van een formule als in het Tennis circuit. Daar heb je een ranking. De punten die je verdiend in een tornooi gaan een bepaalde periode mee. Laat dat systeem ook eens als leidraad in de rallysport staan. De verdiende punten per proef gaan 2 jaar mee. Na die periode gaan ze er terug van af.

    V.B. De WRC wedstrijden een Coéf 4 Wie wereldkampioen wordt krijgt een Coéf 5 erbij.
    De ERC (slechts de 11 grote) met daarnaast de Pacific, Midden Oosten en ander regio proeven een Coef 3 Wie kampioen wordt in een van die regio's krijgt een Coef 4 erbij.

    Een groepsoverwinning kan je in ieder van de bovenvermelde wedstrijden als een Coef 1 aanzien. Terwijl een klasseoverwinning als een 0.5 Coéf aanzien wordt.
    Je laat ieder Nat kampioen een Coéf 2 krijgen. Op voorwaarde dat hij bij al de gestarte wedstrijden uiteraard telkens een FIA gehomologeerde wagen reed. Ik bedoel daar uiteraard niet die Belgische hutsepot groepen, en uiteraard geen WRC wagens.

    Waneer telkens de eerste 10 in een wedstrijd of kampioenscahp punten pakt,met daanaast de eerste 5 in ieder groep. Eveneens de beste drie geplaatste wagens in de klasse. Zal je een zeer int gezelschap krijgen. Waar na verloop van tijd, jongeren die de stap durven zetten naar grotere wedstrijden vlugger opgemerkt zullen worden.

  10. #2010
    Senior Member Jedi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 August 2008
    Locatie
    Ninove
    Berichten
    216

    Standaard

    Wat met Citroën in 2010???

    WRC (met S2000+) of DTM of beide???

    Op het internet vond je al wat fantasietje terug van de DTM C5 (zie DTM topic)
    maar nu heeft een belg ook een virtuele DS3 S2000+ ontworpen!

    Meer info en tekst en uitleg vind je op www.speedactiontv.be


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •