Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23

Discussie: Films

  1. #1
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard Films

    Post hier alles over uw favoriete films

    Zelf heb ik ni echt iets...

  2. #2
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Ik heb deze week The Gremlins bekeken op dvd, vervlogen tijden!

  3. #3
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Deze namiddag nog op één, "Out Cold". Een komedie in een skioord.

    Rick is de leider van een groepje feestende snowboardinstructeurs op Bull Mountain. Aan hun luilekkerleventje dreigt voorgoed een einde te komen, wanneer de stichter en eigenaar van het skioord overlijdt en zijn zoon Ted zijn eigendom wil verkopen aan John Majors, een rijke projectontwikkelaar

    Zeer mooi.

    Wat ik het meest lachwekkend vond: Een van hun bende maten was weer eens dronken en ze steken hem achter het stuur van een (stationaire) auto. Dan kruipen er nog drie andere mannen bij in de wagen en staan er buiten drie mannen aan één zijde langs de achterkant. Die beginnen te duwen zodat de wagen ronddraait op zijn voorste as op de sneeuw en die in de wagen roepen keihard de dronken man wakker en te doen alsof ze rijden, en die dronkaard begint helemaal te flippen hahaha zalig...

    Nog iemand gezien?
    Laatst gewijzigd door 206WRC-ke; 13 January 2008 om 18:13

  4. #4
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 206WRC-ke Bekijk bericht
    Deze namiddag nog op één, "Out Cold". Een komedie in een skioord.

    Rick is de leider van een groepje feestende snowboardinstructeurs op Bull Mountain. Aan hun luilekkerleventje dreigt voorgoed een einde te komen, wanneer de stichter en eigenaar van het skioord overlijdt en zijn zoon Ted zijn eigendom wil verkopen aan John Majors, een rijke projectontwikkelaar

    Zeer mooi.

    Wat ik het meest lachwekkend vond: Een van hun bende maten was weer eens dronken en ze steken hem achter het stuur van een (stationaire) auto. Dan kruipen er nog drie andere mannen bij in de wagen en staan er buiten drie mannen aan één zijde langs de achterkant. Die beginnen te duwen zodat de wagen ronddraait op zijn voorste as op de sneeuw en die in de wagen roepen keihard de dronken man wakker en te doen alsof ze rijden, en die dronkaard begint helemaal te flippen hahaha zalig...

    Nog iemand gezien?
    Heb ook gekeken idd mooie film. In de jacuzzi vond ik het beste met zen ijs nadien



  5. #5
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Zoveel goede films gezien. Teveel om op te noemen. Ik ben dan ook wel een beetje een filmfreak. Ik wil wel een speciale vermelding maken voor de films van de Dardenne brothers. Die kunnen mij echt raken.

    De laatste die ik in de cinema heb gezien was A Mighty Heart met A. Jolie en kon me niet boeien.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    324

    Standaard

    laatste film die ik gezien heb die nog de moeite was, is Shoot 'm up. 't i s nie meer dan schieten maar echt nen goeien!
    (\__/)
    (='.'=)
    ('')_('')

    This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination!!!!!!!!!

  7. #7
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    laatste die ik gezien heb in de cinema:
    Hitman: mooie film!

    volgende wordt wss golden compas. (national treasure en i am legend zal ik gauw ook zien maar niet in de cinema ...)

  8. #8
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Ik kan mij niet herinneren welke film ik het laatst in de cinema heb gezien, ma het was in ieder geval niet zo lang geleden.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #9
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Net even de kinepolis site geraadpleegd, en gekeken wat nog draaide, en het was dus American Gangster. Ook een heel goede film.

    Misschien dat iedereen eens een top 3 van beste films gezien in 2007 kan geven
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  10. #10
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    1. ex-drummer: zalige film vind ik, soms misschien ietsje derover, zalige personages, prachtig gefilmd en tis int west vlaams!

    2. sin city (heb deze pas dit jaar gezien ): een film met alleen maar top-acteurs, wederom zalig gefilmd en verwerkt en Jessica Alba doet mee natuurlijk

    3. fear en loathing in las vegas (al van 1998 uit maar ook maar dit jaar gezien): scheve film over een sport journalist (Johnny Dep) en een advodcaat die naar las vegas trekken en door de overvloed aan drugs en alcohol de scheefste dingen meemaken.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •