Weet er iemand als je gemakkelijk op kp panzerplatte kan komen via kirchenbollenbach? Of staat de weg een eind voor de kp afgezet? Iemand ervaring aan die kant van de panzerplatte? Ik ben geen echte liefhebber van toeschouwerszones. Tis daarmee.
Iemand die al wat mooie punten weet op de shakedown en de vrijdag kps, de rondkoers lijkt me niet zo'n speciale kp op vrijdag...
Laatst gewijzigd door delange; 12 July 2017 om 18:38
Weet er iemand als je gemakkelijk op kp panzerplatte kan komen via kirchenbollenbach? Of staat de weg een eind voor de kp afgezet? Iemand ervaring aan die kant van de panzerplatte? Ik ben geen echte liefhebber van toeschouwerszones. Tis daarmee.
beste
wij gaan al 2jaar via kirchenbollenbach en dat is geen enkel probleem.
Je kan ofwel het straatje nemen dat passeert langs het voetbalveld (kan je gemakkelijk vinden op de kaarten van planete marcus via google earth) ofwel het volgende straatje nemen aan de rechterkant paar honderd meter verder en dit helemaal volgen tot boven waar het doodloopt in een wei. Daar kun je parkeren en dan te voet tot helemaal boven over een onverharde weg door het bos.
Je komt uit op de kp zelf (verleden jaar moest ik nog verder lopen omdat ze een klein stukje weggelaten hadden, maar denk dat ze daar dit jaar weer passeren). Mijn dochter en ik zijn verleden nog enkele kms verder gewandeld tot een mooi waaier gedeelte links rechts. Ze zeggen soms dat je niet door mag, maar na een beetje onderhandelen is het mij iedere keer gelukt om verder te gaan. Beetje verstoppen als de eerste veiligheidswagens passeren voor de zekerheid. Daarna geen enkel probleem zijn daar wel de hele dag gebleven en na de zware sortie van Lefebvre een beetje verder verleden jaar was de rest vd 1ste ronde afgelast, maar dat is rally he. Kan altijd gebeuren... Succes
Bedankt. Kzal het zeker proberen.
al een aantal jaren plan ik een bezoekje aan deze rally maar elk jaar kwam er iets tussen dus dit jaar de eerste maal weet er iemand gemakkellijke toegangen naar een paar mooie bochten liefst een beetje weg van het volk. ik plan vrijdag een kp dan savonds service park bezoeken en zaterdag nog een kp dus ik blijf ter plaatse de hele dag. punten waar je meerdere bochten van ver kan zien of dergelijke? alle tips welkom
ps de tip dat hier wat hoger staat ga ik zeker al meepakken...