Geen slecht liedje van Beirut.. Vind het eens leuk om dat te horen.
Mijn favoriete muziek.. Beetje vanalles.
Effe enkele plaatjes die me zomaar te binnen schieten:
- Moby, feeling so real
- The Migrants, love song
- Daft Punk, harder better faster stronger
- Kleerup ft Robyn, with every heartbeat
- Michael Forzza, kahana
- Bloc Party, flux
- Coldplay, clocks
- David Guetta, distortion
- DJ Rolando, nights of the jaguars
- Nina Simone, sinnerman (felixdahousecatrmx)
- Feist, my moon my man
- Robert Miles, children
- Paul Van Dyk, for an angel
- Armin Van Buuren, bright sign
- ...
Hedendaagse muziek, beetje electronische toestanden, trance, maar ook (foute) oldies van enkele jaren terug, ... Ik hoor het allemaal wel graag. Minder fan van Metal, (hardere) Rock en meeste R&B.
Grtz Christophe
Visit CELOPI Racing
Jaja, van rock tot metal dat gaat hier dagelijks door de boxen.
Festivals zitten er niet in (geen tijd rally's hé)
Concerten is ook al wel een tijdje geleden, het laatste was Thin lizzy( met John Sykes) in den Biebob, misschien op het einde van de maand nog ééns naar Alter Bridge in hof ter lo.
Ik ben een Priest-fan van het eerste uur, maar GMM valt altijd samen met de rally in Ieper... Ik zal dit jaar al de rally in hometown Wervik missen omdat ik die dag met vrouwlief naar Bon-Jovi ga. Ik hoopte nog de Priest te zien op Schwung in Roeselare, maar dit jaar wordt er blijkbaar niet georganiseerd.
Nu de zoon reeds 2 jaar de techno volledig afgezworen heeft (andere school, nieuwe vrienden, enz...) zit het er dik in dat ik wel eens iets meepik van zijn metal-favorieten.
Laatste concert die ik gedaan heb :
Zijn koninklijke hoogheid :
PRINCE, een jaar of 2 geleden in A"pen
Vroeger deed ik meer concerten :
gezien : Pink Floyd, Stones (lang geleden), 2 x Kiss, 3 of 4 x Prince
Kravitz, AC/DC, Aerosmith, Deep Purple, Depeche mode, Robbie Williams
Tina Turner, 3 of 4 x Rock Torhout en ik vergeet nog enkele kleinere groepen of concerten
Laatst gewijzigd door SKJEF; 9 January 2008 om 16:34
ik hoop dit jaar nog eens terug te kunnen gaan naar Roskilde festival in DK.
Meestal dezelfde groepen als op werchter, maar vindt de sfeer onder de festivalgangers veel relaxter en aangenamer. (mss door de grote hoeveelheden bier en andere dranken die de scandinaviërs kunnen verzetten)