Nog ruim 8 maand maar den deze heeft zijn ticketjes al voor Rammstein in Antwerpen op 8 maart 2012 .... ook al gaat de officiele ticketverkoop pas komende vrijdag van start.
Nog ruim 8 maand maar den deze heeft zijn ticketjes al voor Rammstein in Antwerpen op 8 maart 2012 .... ook al gaat de officiele ticketverkoop pas komende vrijdag van start.
Life is a highway to hell
Ticketprijzen go up!
En Rap!
Rammstein was al 15 euro duurder dan 2 jaar geleden.
Ik ga niet deze keer. Hou mijn geld wel voor een optreden die niet voorspelbaar wordt.
Ik heb voor het eerst in jaren geen moeite gedaan. Sportpaleis wordt groter en toch moet het meer kosten. Livenation en consoorten men gat. Werchter was de slechtse affiche in jaren. The subs speelden in Menen gratis de week voor Werchter. Werchter headlinen ze de marquee.... Enkele jaren geleden waren bands als beastie boys de headliners in marquee. Nu wordt de marquee schoon gevuld met Kesha en Belgische " goedkope " groepen. Triggerfinger kan ik nog verstaan. Maar bands als Arsenal, Selah Sue, Ozark Henry... Pukkel just vant zelfde. Ze halen FF wat cool is. Maar Deus als headliner. Beetje cheap als je het mij vraagt.
Wat betreft het verhogen van de prijzen der tickets.
Vergeet niet dat de groepen steeds meer geld vragen voor een concert te komen geven.
Metallica bijvoorbeeld vraagt 1,4 miljoen euro voor een concert van 2 uur op een festival en er zijn nog duurdere bands.
Life is a highway to hell
Ik heb rammstein tickets kunnen bemachtigen
Les Ardentes was redelijk goedkoop denk 110 euro voor 3dagen festival + camping gratis en drank maar aan 1.50 euro ge gaat da nie in een Vlaams festival vinden..
Headliners Snoop Dogg, Limp Bizkiti en Mika