Pagina 46 van 57 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 460 van 562

Discussie: Muziek

  1. #451
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.397

    Standaard

    Dupanton, je moet je zo druk niet maken.
    Er zijn altijd wel uitzonderingen en jij bent er gewoon een van. (en eigenlijk is dat een positief punt)

    IK neem geen woord terug over wat ik geschreven heb over de jeugd van tegenwoordig en over een paar jaar'kes zul je me wel gelijkgeven.
    Ik heb de 'jeugd' al veel te veel bezig gezien en er al het een en ander mee tegenkomen, ik weet wel waarover ik spreek.

    En er is niets mis met het feit dat je fan bent van de Dire Straits. Dat wil eigenlijk zeggen dat je een goede smaak hebt van muziek. (waarmee weer eens bewezen is dat je een uitzondering bent. )
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #452
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Dupanton, je moet je zo druk niet maken.
    Er zijn altijd wel uitzonderingen en jij bent er gewoon een van. (en eigenlijk is dat een positief punt)

    IK neem geen woord terug over wat ik geschreven heb over de jeugd van tegenwoordig en over een paar jaar'kes zul je me wel gelijkgeven.
    Ik heb de 'jeugd' al veel te veel bezig gezien en er al het een en ander mee tegenkomen, ik weet wel waarover ik spreek.

    En er is niets mis met het feit dat je fan bent van de Dire Straits. Dat wil eigenlijk zeggen dat je een goede smaak hebt van muziek. (waarmee weer eens bewezen is dat je een uitzondering bent. )
    Merci voor t compliment!
    Ik denk dat je toevallig op de verkeerde jongeren stoot . Of ik heb een goede vriendengroep, kan ook
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  3. #453
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Het is nie waar hé

    Juist maileke ontvangen in verband met Graspop 2011.

    Tickets worden NIET duurder .... combiticket blijft 146 euro kosten, hierin is de camping inbegrepen.
    Maar ze gaan de prijs van 't bier opslaan
    We zullen dan maar nog nen boozebag extra aankopen hé
    Life is a highway to hell

  4. #454
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Tgohja veel klachten over de prijzen hoor ik nu wel niet hoor want als je ze op het festival bezig ziet die toch altijd uitverkocht is zoals werchter. Ze eten en drinken als zotten terwijl als ze zouden klagen eigenlijk genoeg eten en drinken meedoet voor op de camping waar je eigenlijk enorm veel bespaart. Want een pintje kost op festivals 3-4 euro bakje frieten 6 euro? Dusja zo erg kan het de jeugd nie vinden maar ja klagen en zagen kan iederen Belg eigenlijk .

    Ik hoor btw ook bij die jeugd enja ben eigenaar van ne Blackberry dus kan eigenlijk alles Twitter (is eigenlijk gewoon personen die ik interessant vind die ik beetje volg) Facebook (blijft top voor me qua alles eigenlijk het heeft zoveel mogelijkheden ). Maar op het festival dat ik geweest ben Tomorrowland (beste wat ik al ooit meegemaakt heb van muziek was gewoon fantastisch de affiche, de optreden het decor enz. zalig!) En daar heb ik amper met me gsm bezig geweest want de verbinding was daar megaslecht en heb het nie gemist hoor genoeg ambiance met de maten daar op camping en de festival weide! 95 euro was het voor 2 dagen volle bak Tomorrowland en camping. Lijkt veel idd volgens sommigen maar als je dat vergelijkt dan met I love techno 1 avond circa 55 euro voor 1 ticket met mindere affiche dan is de prijs van Tomorrowland allesbehalve hoog!

  5. #455
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Eerste namen Graspop zijn bekend
    Zaterdag 25 juni gaat een leuke dag worden ..... Judas Priest en den Ozzy

    Scorpions (vrijdag) en Slipknot (zondag) zijn de andere headliners.

    Iced Earth en Kamelot komen ook.


    'k zal morgen mijn ticketje eens bestellen en ineens ook een paar "boozebags"
    Life is a highway to hell

  6. #456
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Eerste namen Graspop zijn bekend
    Zaterdag 25 juni gaat een leuke dag worden ..... Judas Priest en den Ozzy

    Scorpions (vrijdag) en Slipknot (zondag) zijn de andere headliners.

    Iced Earth en Kamelot komen ook.


    'k zal morgen mijn ticketje eens bestellen en ineens ook een paar "boozebags"
    Volbeat op vrijdag ........ jammer dat dit elk jaar samen valt met Ieper

  7. #457
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kezzel Bekijk bericht
    Volbeat op vrijdag ........ jammer dat dit elk jaar samen valt met Ieper
    Vind ik ook. En om enkel nog de zondag te gaan na 2,5 dagen Ieper, zie ik eigenlijk ook niet meer zitten.

  8. #458
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.397

    Standaard

    Op paaszondag is er weer "De zwaarste lijst" op Stubru met Alex Agnew.

    Op stubru.be kun je nu je favoriete zwaarste platen opgeven. 1 klein probleempje daarbij : Je mag maar 3 nummers kiezen..... en dat maakt de keuze niet bepaald makkelijk.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  9. #459
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    allei joeng, moar 3 ???

    Nen top 20 opgeven zou véél gemakkelijker zijn ..... alhoewel er van mijne top 20 er nie veel in diene "zwaarste lijst" zullen zitten
    Life is a highway to hell

  10. #460
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Dupanton, je moet je zo druk niet maken.
    Er zijn altijd wel uitzonderingen en jij bent er gewoon een van. (en eigenlijk is dat een positief punt)

    IK neem geen woord terug over wat ik geschreven heb over de jeugd van tegenwoordig en over een paar jaar'kes zul je me wel gelijkgeven.
    Ik heb de 'jeugd' al veel te veel bezig gezien en er al het een en ander mee tegenkomen, ik weet wel waarover ik spreek.

    En er is niets mis met het feit dat je fan bent van de Dire Straits. Dat wil eigenlijk zeggen dat je een goede smaak hebt van muziek. (waarmee weer eens bewezen is dat je een uitzondering bent. )
    Grungie, ik denk eerder dat je een minder grote groep van de hedendaagse jeugd open smeert over de volledige jeugd. Natuurlijk springen de meest irritante, onverdraagzame, pretensieuze,... jongeren in het oog waardoor er geen plaats meer is voor de 'normale' jongere de dag van vandaag. Ik zou dus niet zo snel spreken van een uitzondering .
    Terug naar de zwaarste lijst nu...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •