Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 75

Discussie: Gr N4 - Super 2000's discussies, bedenkingen en nieuwigheden...

  1. #21
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 555 Bekijk bericht
    Kan je een S2000 als een standaardwagen beschouwen? Ik alvast niet. Ik beschouw dit als een FULL Kit Car met 4x4. Dus zeker geen gr.N voor mij...


    Ik heb niets tegen een S2000 maar men moet nu ook niet doen als men een wereldwonder heeft uitgevonden...
    Daar ga ik volledig mee akkoord dus A7 is de gepaste klasse voor de S2000 vind ik.
    Een standaardwagen is dat zeker niet, ik zou eerder zeggen een kleine WRC maar dan zonder de turbo.

  2. #22
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juha Bekijk bericht
    Heb je de lekke banden onderweg ook geteld?
    Bedoel je die van Cols??
    Ik lees KP1, 18secs op 5,8km. Ik lees KP2 22secs op 7,4km. Is er iets dat ik gemist heb ofzo? ALs dat spannend is, dan moeten er hier toch een paar een hartaanval gehad hebben in de strijd tussen Cols en Princen in Ieper bv vorig jaar... Ik heb niets tegen Deferm, integendeel hij is een echte gentleman driver, maar tipt HELEMAAL NIET aan Cols. Boeiend was de koers in het geheel niet tussen Cols en Deferm in Spa en dat is het laatste wat ik hierover zeg...

    Welke klasse dat die bakken in rijden doet er eigenlijk, strikt genomen, niet toe. Als ze maar evenwaardig zijn en kunnen knokken om seconden. Dat is wat voor mij telt. Alleen kun je je de vraag stellen dat als twee wagens van hetzelfde niveau zijn ze niet gewoon in eenzelfde categorie kunnen rijden, laten we het R4 noemen...
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  3. #23
    RallyOnline.Be 555's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    341

    Standaard

    Sinds de zware crash van Hubert met zijn impreza gr.A is hij maar de helft niet meer van wat hij vroeger was. Die man was na het zwaar ongeval (zware sortie aan zeer hoge snelheid) er helemaal niet goed en heeft veel geluk gehad dat hij er nog redelijk vanaf gekomen is. En sinds toen is Hubert véél kalmer en neemt bijna géén risico's meer. kortom hij rijdt nog "Just for fun".

    Met de Mazda 323 gr.A en Subaru gr.A van bij JBR was hij een beest en reed op leven en dood op provinciaal niveau (!). Maar nu herken ik Hubert ook bijna niet meer.

  4. #24
    Senior Member impreza_freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Merelbeke ( tegen Gent )
    Berichten
    401

    Standaard

    worden binnekort nie alle klasses en groepen vervangen door R
    vernieuwde site http://www.rallyzone.be

  5. #25
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard Volledig verkeerd gedacht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Daar ga ik volledig mee akkoord dus A7 is de gepaste klasse voor de S2000 vind ik.
    Een standaardwagen is dat zeker niet, ik zou eerder zeggen een kleine WRC maar dan zonder de turbo.


    WRC zonder turbo?? ik ben ervan overtuigd dat u nog nooit aandachtig een WRC bekeken hebt.

    De klasse N4, zou eenvoudigweg moeten afgeschaft worden om de simpele reden dat het N4 reglement volledig achterhaald is door de jaren heen, het zijn gewoon A8'en geworden. Wie dit niet ziet is stekeblind.
    Geen standaardwielen , geen achterbanken , grote remmen , bijkomende homologatie's voor alles en nog wat..... is dit groep N???? Vorig jaar heb ik in een servicepark de Subaru van O. Svedlund, die toen een top Sub was, van wat dichterbij bekeken; wat ik zag was een A8, zover staat dit van de standaard klasse.

    Wie enige kennis heeft zal wel beamen dat een groep N 4 in de beginjaren amper kans maakte om een zware rally zoals de Safari en de Acropolis te finischen. Aan het tempo waarop tegen woordig gereden wordt zouden ze gewoon uit elkaar vallen, niet meer en niet minder!!!

    Als men stelt dat de S2000 niet in de GrN horen, dan horen de huidige Sub's en Mitsu's daar ook niet in GrN maar in de GrA klasse 8. Niet meer en niet minder.

    Ik heb hier in mijn documentatie aardig wat resultaten liggen van vroegere rally's, ik zal een vergelijking maken op gemiddelde snelheden in dezelfde omstandigheden en deze hier posten.
    Paar dagen geduld AUB.

  6. #26
    RallyOnline.Be 555's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    341

    Standaard

    De S2000 is geen N4 en ook geen A7. Er moet gewoon een nieuwe klasse gecreeërd worden. Zoals er straks nog iemand tegen mij zei: "Er zijn toch nog genoeg letters in het alfabet..."

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    westkust
    Berichten
    165

    Thumbs down

    Zijn er nog geen klassen genoeg !! een koe vindt nu al zijn kalf niet meer , en seffens heeft iedere deelnemer een trofee mee naar huis, en als er één van die klasse uitvalt kunnen ze hem misschien verloten onder de toeschouwers.

  8. #28
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard Enfin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 555 Bekijk bericht
    De S2000 is geen N4 en ook geen A7. Er moet gewoon een nieuwe klasse gecreeërd worden. Zoals er straks nog iemand tegen mij zei: "Er zijn toch nog genoeg letters in het alfabet..."
    Eindelijk iemand met enig inzicht!

  9. #29
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercury Bekijk bericht
    Zijn er nog geen klassen genoeg !! een koe vindt nu al zijn kalf niet meer , en seffens heeft iedere deelnemer een trofee mee naar huis, en als er één van die klasse uitvalt kunnen ze hem misschien verloten onder de toeschouwers.

    Blijkbaar ben jij de enige met die mening...

  10. #30
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 555 Bekijk bericht
    De S2000 is geen N4 en ook geen A7. Er moet gewoon een nieuwe klasse gecreeërd worden. Zoals er straks nog iemand tegen mij zei: "Er zijn toch nog genoeg letters in het alfabet..."
    555, ik deel deze mening, met die nuance dat de huidige top N4 (met grotere wielen en grotere restrictor,...) ook in die nieuwe klasse geduwd wordt, voor de amateurs blijft er dan de betaalbare N4 klasse op hun niveau en voor de profs de betaalbare X4 (R4?) voor hun niveau, met competitie voor de fan... Colsoul kan dan blijven bij de amateurs rijden als hij dat wilt en dan heeft em ook een bekertje!
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •