Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36

Discussie: Thierry Neuville

  1. #1
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard Thierry Neuville

    Ik denk dat de meest succesvolle, en enige actieve WK landgenoot hier wel een eigen topic verdient..

    Momenteel draait het wel niet zo goed, toch hoop ik dat hij in 2016 bij Hyundai gaat laten zien dat hij nr1 is.
    Te beginnen in Wales, stiekem hoop ik dat hij beter doet dan Sordo en Paddon. Meedoen voor het podium en dan op het eind teamorders moeten krijgen.

    Vanaf de 207 s2000 periode ging het allemaal mooi opwaarts. Mooie resultaten in het ERC/IRC, dan rustig ervaring opdoen in WRC bij Citroen (met dank aan Nasser).
    Vervolgens (opnieuw dankzij Al Attiah) naar M-sport, en zo na een zeer mooi seizoen een top transfer naar Hyundai.
    1e jaar viel goed mee, ik denk dat de motivatie bij Neuville in 2015 weg gegaan is toen bleek dat de 2016 auto meer dan eens werd uitgesteld.
    Als dan ook Paddon nog eens sneller en sneller wordt, en de verstandhouding niet al te best is werden de resultaten een pak minder.
    Hopelijk snel verbetering, tis nodig. Hopelijk vanaf Wales terug snelste piloot in het team.

    Wat denken jullie, komt het nog goed?

  2. #2
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard

    Ik ben altijd van het gedacht geweest dat hij een supertoptallent is en dit heeft hij ook al dikwijls bewezen.
    Momenteel doet hij wel niet anders dan teleurstellen, volgens mij laat hij idd het kopje hangen en is minder gemotiveerd en dit is iets wat jammer genoeg tussen zijn oren zit
    Laat ons hopen dat hij terug de motivatie vind ipv hem de grond in te boren want ik zie geen enkele andere belg momenteel in staat om mee te draaien aan de top in het WRC.

  3. #3
    Senior Member den laagvlieger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Ik denk dat de meest succesvolle, en enige actieve WK landgenoot hier wel een eigen topic verdient..

    Momenteel draait het wel niet zo goed, toch hoop ik dat hij in 2016 bij Hyundai gaat laten zien dat hij nr1 is.
    Te beginnen in Wales, stiekem hoop ik dat hij beter doet dan Sordo en Paddon. Meedoen voor het podium en dan op het eind teamorders moeten krijgen.

    Vanaf de 207 s2000 periode ging het allemaal mooi opwaarts. Mooie resultaten in het ERC/IRC, dan rustig ervaring opdoen in WRC bij Citroen (met dank aan Nasser).
    Vervolgens (opnieuw dankzij Al Attiah) naar M-sport, en zo na een zeer mooi seizoen een top transfer naar Hyundai.
    1e jaar viel goed mee, ik denk dat de motivatie bij Neuville in 2015 weg gegaan is toen bleek dat de 2016 auto meer dan eens werd uitgesteld.
    Als dan ook Paddon nog eens sneller en sneller wordt, en de verstandhouding niet al te best is werden de resultaten een pak minder.
    Hopelijk snel verbetering, tis nodig. Hopelijk vanaf Wales terug snelste piloot in het team.

    Wat denken jullie, komt het nog goed?
    ALs ie stopt met klagen over zijne auto, en niet lijk een stress konijn aan de start v/d eerste kp staat komt het misschien nog goed

  4. #4
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den laagvlieger Bekijk bericht
    ALs ie stopt met klagen over zijne auto, en niet lijk een stress konijn aan de start v/d eerste kp staat komt het misschien nog goed
    Neuville is en blijft een klasbak en heeft recht tot klagen! Dat Hyundai er maar niet in slaagt om hem te voorzien van een auto die in staat is om even snel te zijn als zijn capaciteiten is niet zijn fout! Eens dit opgelost zal het wel snor zitten. Veel beloven, om uiteindelijk de gemaakte voorspellingen niet waar te maken is wel een rode draad bij de Koreanen. Het steeds opnieuw uitstellen van het competitie-debuut van hun "nieuwe" WRC zal zeker een negatief impact hebben op de gemoedsrust van de nog jonge Neuville. Vorig WE, wist iemand me te vertellen dat het debuut van hun nieuw speeltje eens te meer uitgesteld zou worden tot de eerst Europese gravel-manche van 2015. Het aantal nieuwe debuutrally's voor dat spel kan zo langzamerhand niet meer op één hand geteld worden. Hopelijk kan hij eind dit seizoen dit zwalpend schip verlaten om elders competitief materieel van stat te gaan. Of wordt het opnieuw een jaar vol frustraties?

  5. #5
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Wat had je dan wel verwacht van een nieuw opgestart team .

    Auriculas asini quis non habet

  6. #6
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Wat had je dan wel verwacht van een nieuw opgestart team .
    Met hun budget,? Toch wa meer. VW heeft ook 1 jaar getest maar stond er wel meteen. Citroen en Peugeot hebben ook zelden 2 seizoenen na elkaar zo matig gepresteerd.
    Skoda is wel wa vergelijkbaar in hun WRC periode.

  7. #7
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Met een groot budget koop je niet alles hoor . VW en Citroen hun know how vergelijken met deze van Hyundai is echt nie slim .

    Auriculas asini quis non habet

  8. #8
    Senior Member Rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 February 2014
    Berichten
    271

    Standaard

    Ik denk dat er niks aan de hand is met zijn talent en hij is nog steeds een potentieel wereldkampioen! Er waren alleen twee obstakels waar hij moeilijk mee overweg kon; de vertraging van de nieuwe auto waardoor hij verder moest met de oude- niet meer doorontwikkelde auto. En Hayden Paddon. Dat zijn tegenslagen waarmee je verder moet, enige grote positieve vind ik dat je van tegenslagen erg sterk kan worden, nog sterker. Hij heeft heel veel getest met de nieuwe auto de laatste periode en wat hij er precies van vindt zullen we misschien niet weten, maar Nandan weet het wel. In dezelfde periode werd beslist om Thierry voor het B team te laten rijden in Wales. Dan is de nieuwe i20 WRC dus goed, dan heeft Nadan 2 troeven de nieuwe auto en Paddon en heeft hij Neuville onder druk gezet. Of de nieuwe i20 valt tegen en er is afscheid genomen en Nadan heeft Thierry op een zijspoor gezet voor Wales. Ik vind Ford geen goed team voor Thierry, het is een privé team met winstoogmerk. Citroen heeft geen nieuwe voorzien auto voor 2016 en zal niet ineens gaan vliegen. Ik denk dat Thierry als overgangsjaar naar de nieuwe regelementen en het debuut van Toyota gewoon bij Hyundai moet blijven en moet focussen op 2017 en het sneller zijn dan Paddon.

  9. #9
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Mooi verwoord , hopelijk laat hij zich geen 2 x vangen door in '17 terug voor debuterend team aan te treden want Toyota heeft nog niks bewezen.

    Auriculas asini quis non habet

  10. #10
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Wat had je dan wel verwacht van een nieuw opgestart team .
    Niet zoveel als wat we van VW zagen, maar in elk geval meer dan wat we nu hebben mogen zien...

Soortgelijke discussies

  1. Neuville WRC Duitsland 2010
    By SpillieWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 3 August 2012, 11:43
  2. Neuville East Belgian Rally 2010
    By SpillieWRC in forum Rally binnenland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 30 March 2011, 08:56

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •