Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 36

Discussie: Thierry Neuville

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 April 2009
    Berichten
    305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Nog 1 die denkt dat je met geld alles kan. Om aan de absolute top te raken (in gelijk wat) is er meer nodig dan geld.
    als er maar genoeg geld is kan je de top gewoon kopen. ervaring en talent zijn voldoende te vinden voor de juiste prijs.

    ze hadden zelfs wilson de wagen kunnen laten bouwen. als het voorstel goed genoeg was geweest dan reed neuville nu met een m-sport hyundai.

  2. #22
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Iets minder verdienen in uw beginjaren en de kans hebben om topprestaties neer te zetten heeft een beter rendement op langere termijn.
    Helemaal meer akkoord!

  3. #23
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Hyundai zal de komende 5 jaar nooit een rol van betekenis kunnen spelen.
    Ook hier deel ik uw mening!

  4. #24
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    als er maar genoeg geld is kan je de top gewoon kopen. ervaring en talent zijn voldoende te vinden voor de juiste prijs.

    ze hadden zelfs wilson de wagen kunnen laten bouwen. als het voorstel goed genoeg was geweest dan reed neuville nu met een m-sport hyundai.

    En is M sport de absolute top momenteel ?

    Auriculas asini quis non habet

  5. #25
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Iets minder verdienen in uw beginjaren en de kans hebben om topprestaties neer te zetten heeft een beter rendement op langere termijn.
    Tja, ik vond toch dat hij een goede keuze had gemaakt om naar Hyundai te gaan.
    Was ook een normale volgende stap denk ik in zijn geval. Leren bij Citroen, bevestigen bij Ford, en dan betaald worden en scoren bij Hyundai. Tis enkel da scoren dat niet lukt, vooral te wijten aan de wagen. Toen Hyundai begon vond ik toch dat ze het deftig aanpakte, test en ontwikkelingcentrum in Duitsland opgericht, ervaren ingineurs en degingers, goeie motorbouwer,.. Dus de know how was er dan toch.
    Bij VW hebben ze ook niet echt een rallyverleden he, wel iets, maar zeker geen massa's know how. (nen Dakar Touareg is nu ook ni hetzelfde als een Polo WRC).

    Naar mijn mening ligt de eerste fout bij het team / de wagen, en nu het laatste half jaar ook bij de piloot. Hopen dat de 2016 I20 beter gaat dus.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 April 2009
    Berichten
    305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    En is M sport de absolute top momenteel ?
    als je ziet met wat voor beperkt budget ze werken zitten ze er toch niet ver van. met het geld en de piloten van hyundai erbij ben ik redelijk zeker dat ze met volkswagen hadden kunnen concurreren.

  7. #27
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    als je ziet met wat voor beperkt budget ze werken zitten ze er toch niet ver van. met het geld en de piloten van hyundai erbij ben ik redelijk zeker dat ze met volkswagen hadden kunnen concurreren.
    Tanak op onverhard en Evans op asfalt hebben toch al mooie dingen getoond (Polen/Corsica/...). De Fiesta klinkt ook veel beter, oogt en stuurt agressiever, ... 't Is geen Volkswagen maar ik zou de Fiesta niet onderschatten.
    sandropov.wordpress.com

  8. #28
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Tanak op onverhard en Evans op asfalt hebben toch al mooie dingen getoond (Polen/Corsica/...). De Fiesta klinkt ook veel beter, oogt en stuurt agressiever, ... 't Is geen Volkswagen maar ik zou de Fiesta niet onderschatten.
    Beide Ford piloten hebben inderdaad al mooie tijden gedraaid met de Fiesta dit jaar, bij M Sport missen ze gewoon een echte toppiloot volgens mij !

  9. #29
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Beide Ford piloten hebben inderdaad al mooie tijden gedraaid met de Fiesta dit jaar, bij M Sport missen ze gewoon een echte toppiloot volgens mij !
    Volledig mee eens!

  10. #30
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Matton is vragende partij om Neuville bij Citroen te krijgen als ze der in 2017 nog bij zijn in het WRC.

Soortgelijke discussies

  1. Neuville WRC Duitsland 2010
    By SpillieWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 3 August 2012, 11:43
  2. Neuville East Belgian Rally 2010
    By SpillieWRC in forum Rally binnenland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 30 March 2011, 08:56

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •