Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 156

Discussie: Dakar 2008

  1. #101
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 206WRC-ke Bekijk bericht


    De BMW's hebben een sticker van Colin McRae op zich kleven...

    Waar kan je da zien?

    edit: als je die reacties leest op hln.be mogen we weer rare stoten verwachten van de groenen dit jaar tegenover de autosport...
    Laatst gewijzigd door Glenn; 4 January 2008 om 22:32

  2. #102
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Die groenen moeten maar eens zwijgen vind ik. Vooral over C02.
    Want zolang die niet in een hut wonen zondere elektriciteit en enkel met de fiets of een ander niet-benzine-slurpend vervoermiddel zich verplaatsen hebben ze geen recht van spreken. Dan stoot je geen C02 uit. (alhoewel,ze ademen nog CO2 uit, inhouden die adem )
    Mijn gedacht.


    Trouwens, zal ik eens mijn gedacht zeggen over C02?
    Als er al sprake is van opwarming van de aarde (dus "als", want zelfs dat betwijfel ik) heeft C02 daar nul komma nul mee te maken. Niets nada. Dat is zelfs eigenlijk een wetenschappelijk bewezen feit.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #103
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    De verzekering van de organisatie van de Dakar zou zich teruggetrokken hebben omdat de ASO zelf het heeft geannuleerd en dus zou de ASO moeten opdraaien voor alle kosten te vergoeden en de schadevergoedingen

  4. #104
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Waar kan je da zien?

    edit: als je die reacties leest op hln.be mogen we weer rare stoten verwachten van de groenen dit jaar tegenover de autosport...
    Voor het achterwiel. Dit is toch de gedaante van Colin meen ik te zien...
    (dit is wat vergroot)


  5. #105
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Millbrook Bekijk bericht
    Wat Gordon vorig jaar uitstak kan echt niet door de beugel.

    Of Koen Wauters een strandjanet is of niet laat ik in het midden, en doet ook niks terzake.
    jij hebt blijkbaar heel weinig ervaring met de echte wedstrijden ,
    als ik de duwtjes die ik gekregen heb en de duwtjes die ik zelf heb uitgedeeld moet optellen denk ik dat ik de tel na een paar jaar allang kwijt was .
    maar de meeste piloten zagen daar niet over ,het is trouwens een gezegde ook in de rally sport als een langzamere deelnemer je niet ziet (of wil zien) effe aankloppen kwestie van beleefd te zijn en hem er niet direct uit te rammen

  6. #106
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Ik peins dat er de komende dagen enkel en alleen over geld gaat gepraat worden.


    De teams hebben veel geld gestoken in hun wagens .... die kunnen een jaartje op stal en kunnen misschien volgend jaar gebruikt worden.
    Gaan de teams hun inschrijvingsgeld terugkrijgen?

    En de sponsers .... gaan die hun geld terugvragen?
    Indien die hun geld terugeisen gaan er wel wat teams falliet gaan peins ik.



    En dan voor volgend jaar ....
    Gaan de sponsers nog met geld over de brug komen als men niet met zekerheid kan zeggen dat de Dakar gaat gereden worden?

    Ik peins dat het na vandaag gedaan is met de Dakar zoals we hem de laatste jaren kennen.
    daar geef ik je 100 % gelijk in ,was trouwens ook voor mij een van mijn eerste denk pistes

  7. #107
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Dakar was zowiezo een grote geld verspilling door de rijken om te spelen in een zandbak in een continent waar mensen sterven van dorst en honger. Dan komen ze bij ons de gewone man, geld vragen om te steunen en nu gaan de rijken hun miljoenen daar opdoen voor hun hobby. Staan ze ook nog te klagen en te zeuren dat ze terug naar huis moeten!
    Politiek en Geld daar gaat het om. Dat Dakar niet doorgaat vind ik persoonlijk goed en ik ben zeker gene groene. Vergeet de pers niet, die zorgen ook voor paniek waar er eigenlijk niets aan de hand is, maar ja die krijgen nooit de schuld.
    Kan zo nog wel even doorgaan maar dan is het forum te klein!

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik vind het wel belachelijk dat er mensen een bepaalde tak van autosport zitten af te breken omdat ze daar zelf geen interesse in hebben of omdat ze mischien jaloers zijn dat ze zelf niet in die zandbak kunnen meespelen.
    Net alsof de f1 en wrc minder geldverspilling zijn als de dakar.

  9. #109
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Thumbs down

    Men klaagt hier over onverdraagzaamheid van groenen, maar ik zie dat er onder de autosportliefhebbers (onderling en naar anderen toe) toch ook veel onverdraagzaameheid is en dat is wel erg jammer.

    Grungie, ik hoop dat ge beseft dat uwe betoog over CO2 de grootste onzin is.

    Nu we het dan toch over CO2 hebben, de autosport zou een middel moeten worden waarmee ook dat probleem voor een stuk aangepakt wordt: zorgen dat met mindere alternatieve brandstof toch betere prestaties kunnen afgelegd worden.

    Op die manier zal je misschien een dialoog kunnen starten met de groenen, gaan zij wat verdraagzamer worden en gaan we misschien iets langer van onze autosport mogen genieten.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  10. #110
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Men klaagt hier over onverdraagzaamheid van groenen, maar ik zie dat er onder de autosportliefhebbers (onderling en naar anderen toe) toch ook veel onverdraagzaameheid is en dat is wel erg jammer.

    Grungie, ik hoop dat ge beseft dat uwe betoog over CO2 de grootste onzin is.

    Nu we het dan toch over CO2 hebben, de autosport zou een middel moeten worden waarmee ook dat probleem voor een stuk aangepakt wordt: zorgen dat met mindere alternatieve brandstof toch betere prestaties kunnen afgelegd worden.

    Op die manier zal je misschien een dialoog kunnen starten met de groenen, gaan zij wat verdraagzamer worden en gaan we misschien iets langer van onze autosport mogen genieten.

    Ja, idd. het zou misschien interessant zijn om wedstrijdwagens te maken op biobrandstof (er rijden er hier en daar al rond).
    Maar vb een grote serie die een beetje de media haalt, dan zullen de groenen misschien minder wind maken

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •