Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 98

Discussie: Fia GT

  1. #41
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Ik heb tezaterdag in Spa ook weer maar eens gezien wat stortregen met de baan kan doen. In geen tijd stond de hele baan onder water en op zo een momenten is het beter dat de safety-car uitkomt. Het is niet alleen de baan die er dan gevaarlijk bijligt, maar ook het gras erlangs dat gevaarlijk glad wordt, een paar centimeter met een band in het gras en ge ligt er af.
    Duidelijk dat je nog nooit een rally op tv of in het echt in stortregen, in felle mist of in de bergen hebt gezien. Op circuit hebben ze heel wat asfaltruimte, terwijl in rally het kleinste foutje al fataal kan zijn, zie Mäkinen in de Sanremo.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Duidelijk dat je nog nooit een rally op tv of in het echt in stortregen, in felle mist of in de bergen hebt gezien. Op circuit hebben ze heel wat asfaltruimte, terwijl in rally het kleinste foutje al fataal kan zijn, zie Mäkinen in de Sanremo.
    Natuurlijk heb ik al rally op tv gezien in de regen, mist of bergen en natuurlijk is de foutenmarge daar nog veel kleiner. Ik bedoel maar dat het indrukwekkend blijft hoe een stortbui plots zoveel chaos met zich mee kan brengen.

  3. #43
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Rally is ook een heel andere discipline he!
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  4. #44
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Beide zijn zeer gevaarlijk in zo'n omstandigheden en zware regenval creëert inderdaad chaos, maar dan moet het team/de rijder daar maar zien op te anticiperen. Als het nu zo zwaar regent dan je echt niks meer kan zien, en dat men met een slakkegangetje moet gaan rijden, dan schakelen ze best de Safety-car in.

    Wat ik pas helemaal flauw vind is dat in Amerika er zelfs niet geraced wordt bij een beetje regen.

  5. #45
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Niet veralgemenen he Henne?

    Enkel op ovals rijden ze niet in de regen. En da's ook puur om de veiligheid want de snelheden liggen er soms ontzettend hoog met enkel een betonnen muur (geen uitloopzones) om de schok op te vangen als je begint te glijden.

    In de Champ Cars rijden ze wel in de regen.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #46
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Ah bon, ik dacht dat ze in ChampCars zowiezo niet reden in de regen. Mijn excuses dan

    En Nascar als ze op Watkins Glenn enzo rijden? Ook enkel in het droge?

    (zo hard ben ik niet op de hoogte eigenlijk van de Amerikaanse racerij, maar ik ging ervan uit dat ze daar regen-shuw waren)

  7. #47
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Tom Cloet zal dit weekend in Monza Mauro Casadei als teammaat bij SRT hebben.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #48
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Ah bon, ik dacht dat ze in ChampCars zowiezo niet reden in de regen. Mijn excuses dan

    En Nascar als ze op Watkins Glenn enzo rijden? Ook enkel in het droge?

    (zo hard ben ik niet op de hoogte eigenlijk van de Amerikaanse racerij, maar ik ging ervan uit dat ze daar regen-shuw waren)
    Als je ooit de kans hebt om de beelden van de race in Vancouver 1998 of Surfer's Paradise 2005 nog te zien, dan weet je wel dat de ChampCars zelfs in hevige regen rijden. (maar nooit op ovals dus)

    NASCAR rijdt in Watkins Glenn in de regen, maar er zijn nog maar weinig regenraces geweest daar. Net zoals op Sears Point trouwens, echt een mooi circuit.

  9. #49
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    En aangezien het hier over FIA GT gaat, ben ik benieuwd of er dit weekend weer een prototype gaat zegevieren. Ik snap nog steeds niet waarom die Maserati's als GT worden bestempeld, vooral het achterste van de wagen is afschuwelijk lelijk vind ik.

  10. #50
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Timing 24H Spa testdag 2 juli :


    Formula 1 boxes

    Administrative checks: Monday 2/07/07 7h00 - 9h00


    9h00 - 12h00 Testing

    14h30 - 18h00 Testing
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •