Bekijk resultaten enquête: Zou je zelf als baanpost willen fungeren tijdens twee rally's per seizoen?

Aantal stemmers
46. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, dat heb ik er voor over om de rallysport tegemoet te komen

    9 19,57%
  • Misschien, als ik een groep vrienden kan overhalen om mee te gaan

    9 19,57%
  • Ik ben reeds official tijdens rallywedstrijden

    9 19,57%
  • Neen, geen denken aan.

    19 41,30%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Veiligheidsposten tijdens rallywedstrijden

  1. #1
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard Veiligheidsposten tijdens rallywedstrijden

    Naar aanleiding van het topic dat Mercury opstartte i.v.m. veiligheidsposten tijdens rally en het gebrek aan respect waar deze mensen vaak mee te maken krijgen, wil ik hier een poll opstarten over hoe de gemiddelde autosportforummer er tegenover staat.

    Het is duidelijk dat we zowel in Vlaanderen als Wallonie met een tekort aan baanposten en officials zitten. Een mogelijkheid om dit op te lossen zou kunnen zijn dat toeschouwers en piloten gedurende twee rally's per seizoen de functie van baanpost op zich zouden nemen. Zouden jullie dit zien zitten? Maak je keuze in de poll en verduidelijk hier je mening.

    Wat zou je graag veranderd zien om het leven van een official aangenamer te maken?
    Laatst gewijzigd door Han; 29 November 2007 om 15:52

  2. #2
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Wel een beperkt antwoordaanbod denk ik.

  3. #3
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard

    ja idd,
    als je bv zelf piloot (of fotograaf) bent kan je moeillijk baanpost spelen é

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 June 2007
    Locatie
    Roeselare-Beveren
    Berichten
    582

    Standaard

    Als je piloot bent gaan ze er dan waarschijnlijk van uit dat je baanpost bent in wedstrijden die je zelf niet rijdt...Ik heb het 2e antwoord...Op m'n eentje of met ene dak nie ken liever nie, maar met n bende waarom niet...

  5. #5
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Ik neem toch liever foto's en ga toch liever kijken, maar ben zeer blij dat deze mensen er zijn, en heb er veel respect voor, allé, niet voor de honden maar voor de rest wel...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 August 2007
    Berichten
    241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Een mogelijkheid om dit op te lossen zou kunnen zijn dat toeschouwers en piloten gedurende twee rally's per seizoen de functie van baanpost op zich zouden nemen.

    Han,

    Dat idee is hier in de vriendenkring ook al wel eens tersprake gekomen. Op het gebied van regelmentskennis neem ik aan dat de piloten wel op de hoogte zijn. Maar hoe zit dat met de vaardigheden van de toeschouwers? Ik neem trouwens aan dat je met "toeschouwer" de fans en forummers bedoelt? Die zullen toch eerst wat moeten weten van de regeltjes en procedures bij het afdraaien van een klassementsproef. En om nu zo maar klakkeloos een toeschouwer/forumbezoeker als baanpost neer te zetten.................. Pfoe, als ze daar net zo tegen de toeschouwers praten als dat ze hier tegen de medeforummers doen, dan lost het ook niets op




    <rent hard weg>

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Nee, nooit. Lijkt me echt niks..ben blij dat ze er zijn, maar ik zal nooit official worden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 September 2007
    Locatie
    Deizel
    Berichten
    283

    Standaard

    neen gestemd.

    Foto's nemen op de rally is mijn ding. Als baanpost zou ik niet te genieten zijn omdat ik dat dan ff moet laten
    www.specialstages.be
    info, foto en video van rally in binnen- en buitenland

  9. #9
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk bericht
    Han,

    Dat idee is hier in de vriendenkring ook al wel eens tersprake gekomen. Op het gebied van regelmentskennis neem ik aan dat de piloten wel op de hoogte zijn. Maar hoe zit dat met de vaardigheden van de toeschouwers? Ik neem trouwens aan dat je met "toeschouwer" de fans en forummers bedoelt? Die zullen toch eerst wat moeten weten van de regeltjes en procedures bij het afdraaien van een klassementsproef. En om nu zo maar klakkeloos een toeschouwer/forumbezoeker als baanpost neer te zetten
    Uiteraard zou men wel eerst een cursus moeten volgen, net zoals dat bij de andere officials gebeurt.

  10. #10
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    ja idd,
    als je bv zelf piloot (of fotograaf) bent kan je moeillijk baanpost spelen é
    Ik ken geen enkele piloot of co die elke rally in dit land rijdt, dus dat zal het probleem niet zijn. Als fotograaf zou men dan wel enkele rally's moeten opofferen of men gaat mee als official in een wedstrijd die men ander toch niet zou gedaan hebben.

Soortgelijke discussies

  1. Uw favoriete plaats tijdens de omloop
    By StijnVermaut in forum Rally binnenland
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 11 September 2008, 17:03
  2. Uw favoriete KP plaats tijdens 24u Ieper
    By SKJEF in forum Rally binnenland
    Reacties: 414
    Laatste bericht: 28 June 2007, 10:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •