Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39

Discussie: Het is het moment nu !!!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    westkust
    Berichten
    165

    Standaard Het is het moment nu !!!

    Nu is het moment gekomen voor degenen die zich willen inzetten voor de rallysport.
    De VAS zoekt baancommissarisen en stewards , wie zich geroepen voelt twijfel niet en zeker degenen die het hier op dit forum zogoed kunnen uitleggen.
    De pluspunten zijn: groote verdiensten, nooit vroeg uit je bed moeten komen, korte verplaatsingen , heel vriendelijk publiek die nooit zeurt en in het bijzonder supervriendelijke semi beroepsfotografen die u op handen dragen.
    En na de rally een uitgebreid diner en dan volkomen uitgerust en tevreden naar huis op naar de volgende.

  2. #2
    Rallygirl Dutchy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 March 2007
    Locatie
    Hollandsche Rading
    Berichten
    171

    Standaard

    Waarom zo cynisch…

    Om de rallysport te laten voortbestaan zijn de nieuwe mensen gewoon hard nodig!
    Wees er trots op dat door jóuw inzet de rijders hun sport kunnen uitoefenen en eis het respect bij publiek en fotografen op.

    Na je opleiding weet je pas écht wat de rallysport inhoudt en als je meewerkt ben je er echt bij betrokken. Dan kun je op dit forum meepraten met kennis van zaken, wat gelijk een opluchting voor de rest zal zijn…

  3. #3
    Senior Member Sete's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Mjiende City
    Berichten
    1.127

    Standaard

    Wat is dat toch steeds over die amateurfotografen! Wij zijn brave mensen hoor!
    Tire le frein à main pour le délire, dans l'action un petit sourire! (FF) (TAXI)
    www.topafond.be

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 September 2007
    Locatie
    Deizel
    Berichten
    283

    Standaard

    En we worden nooit kwaad é sete
    www.specialstages.be
    info, foto en video van rally in binnen- en buitenland

  5. #5
    Senior Member Sete's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Mjiende City
    Berichten
    1.127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veekaa Bekijk bericht
    En we worden nooit kwaad é sete
    Tuurlijk niet. Altijd de kalmte zelve!
    Tire le frein à main pour le délire, dans l'action un petit sourire! (FF) (TAXI)
    www.topafond.be

  6. #6
    Senior Member Pegasus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Molenstede
    Berichten
    584

    Standaard

    Wauw Mercury, sterke wervingscampagne.. moest ik twijfelen zou ik nu helemaal afhaken. Ik heb daar trouwens geen tijd voor want ik moet tijdens rally's 'werken' als semi-beroepsfotograaf .


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    westkust
    Berichten
    165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchy Bekijk bericht
    Waarom zo cynisch…

    Om de rallysport te laten voortbestaan zijn de nieuwe mensen gewoon hard nodig!
    Wees er trots op dat door jóuw inzet de rijders hun sport kunnen uitoefenen en eis het respect bij publiek en fotografen op.

    Na je opleiding weet je pas écht wat de rallysport inhoudt en als je meewerkt ben je er echt bij betrokken. Dan kun je op dit forum meepraten met kennis van zaken, wat gelijk een opluchting voor de rest zal zijn…
    Waarom zo cynisch ? omdat ik weet waarover ik spreek verdomme

  8. #8
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercury Bekijk bericht
    Waarom zo cynisch ? omdat ik weet waarover ik spreek verdomme
    Nee, dat gaat helpen in een discussie...

  9. #9
    Rallygirl Dutchy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 March 2007
    Locatie
    Hollandsche Rading
    Berichten
    171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercury Bekijk bericht
    Waarom zo cynisch ? omdat ik weet waarover ik spreek verdomme
    Zo te zien heb jij geen leuke ervaring achter de rug.
    Doe je verhaal maar...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 August 2007
    Berichten
    241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchy Bekijk bericht
    Zo te zien heb jij geen leuke ervaring achter de rug.
    Doe je verhaal maar...

    Ja, ga maar eens bij tante Wea op de bank liggen, en vertel je probleem eens

    Effe serieus, mercury.

    Zoals ik het nu lees ben jij van mening dat officials in de watten gelegd moeten worden, met de rode loper uitgerold bij een rally ontvangen moeten worden en een vorstelijk salaris moeten genieten. Ik vraag mij steeds meer af wat het toch is met de mentaliteit van een hele hoop officials tegenwoordig..... Want ik lees het nu hier, maar ook in Nederland zijn er een stel van die bladapen hun kop op komen zetten die die mening hebben die jij nu neerschrijft. Hartstikke goed dat je ongenoegen uit, maar dan wel met reden omkleed graag. Nu kan niemand er wat mee, behalve meehuilen met de wolven in het bos.

    Misschien steek ik wat anders in elkaar, maar ik heb heel wat jaren geserviced en ben ook official geweest. Weet je wat ik er voor wilde hebben? Niets, helemaal niets. Alhoewel..........., een leuke dag wilde ik er voor terug en het gevoel te hebben dat ik ook mijn steentje bijdroeg aan het geheel.
    Ik vind het (maar dat is mijn mening) ronduit krankzinnig dat officials betaald willen worden en van alle gemakken voorzien willen worden. Hoezo moet de brandstof betaald worden? Krijgen de toeschouwers ook betaald dan? En die nemen toch ook hun eigen eten mee? Of betalen de organisatoren dat ook en het eten dat je het hele jaar door thuis eet?

    Note aan de moderator.

    Eigenlijk is dit topic te absurd voor woorden en een aanfluiting voor de goede bedoelingen van de meeste officials. Het is dat ik een voorstander ben van het recht om eigen mening te kunnen geven, maar ik zou bijna zeggen: "gooi maar weg dit topic"

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •