Ja,ja ,ja .
meer info :www.vas.be
weet er al iemand data voor 2015? zijn er veranderingen wat betreft vas classics?
telt Tierentynrit mee voor vas of enkel pak WVL idem voor Noordzeeclassic?
Ja,ja ,ja .
meer info :www.vas.be
@ Hemicuda : waarom een vrijdagavond ipv de normale zaterdagavond ? (voor de Tierentynrit)
Als je het mij vraagt geen goede keuze de vrijdag.
Dit jaar heb ik een aantal wedstrijden gereden in de challenge Nord-pas de Calai-Somme.
Volgend jaar ga ik normaal gans de challenge rijden op 1 wedstrijd na (13 juni, op verlof dan).
We zijn met een aantal Vlaamse teams die ginder gaan rijden, worden altijd zeer goed ontvangen. Heel relaxte sfeer, 'amicaler' en dat vind ik een grote plus tov de VAS waar sommigen winnen belangrijker vinden dan deelnemen.
Data :
- 28 mars : Classic Flandres Artois Opale (ou Classic FARO) (Steenwerck-59)
- 2 mai : 3e Entre Deûle et Lys (Wambrechies-59)
- 23 mai : 10e Hist’Opale (Calais-62)
- 13 juin : 3éme Ronde Cartographique d’Aire/Lys (62)
- 18 juillet : 8e Opale Classic Tour (62)
- 29 août : 2° Rando Auto Rétro de la Haute-Somme (Hem-Monacu, 80)
- 17 octobre : 6° Rallye Carto de la Vallée de l’Aa (Wavrans-sur-l’Aa, 62)
- 5 décembre : Carto du Téléthon (Blériot-62)
Denk dat het qua VAS voor mij beperkt zal blijven tot de ronde door Vlaanderen en de BWC, heel misschien nog de garnalenrit als hij zoals die jaar niet samenvalt met de hoppelandrit.
Alle wagens zijn toegelaten en de systemen zijn grotendeels gelijk aan wat er bv in de VAS gebruikt wordt.
Hier en daar wel een afwijking of een extraatje. Er wordt bv in de moeilijke klasse gebruikt gemaakt van de 'mur belge', maar das enkel een weetje.
Er komt stil aan wat interesse van 'Vlaamse' kant, hoor hier en daar al mensen die interesse hebben om te gaan rijden .
Denk dat we met een team of 3 zullen zijn die gans de challenge gaan rijden.
Wij gaan er ook een aantal rijden, een vijftal denk ik. Daarnaast de West-Vlaamse Vas Classics. Geen Rittensportproeven in 2015.
komt er nu een vas marathon kampioenschap?
Iemand al meer info over Noordzeeclassic toevallig?
If you can't go further, step up a gear.