Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 115

Discussie: Geen GT's in EK2008!

  1. #1
    Senior Member Frank B.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Berichten
    149

    Standaard Geen GT's in EK2008!

    Juist gelezen op wrcplace.be dat de GT’s volgend jaar niet toegestaan zullen zijn in het EK 2008. Vind ik bijzonder jammer!

    Dit zijn prachtige wagens, wel niet allemaal geschikt voor Rally’s (Aston-Martin enz. … ) maar toch! Ik heb echt genoten van die 3 Porsche’s achter elkaar bij de vorige Omloop van Vlaanderen. Dat geluid kan niemand aan zelf géén S2000!

    Spijtige zaak want we dachten (met Schewe en zijn GT3) deelnemen bij de Moderne in Ieper, aangezien hij niet meer in Boezinge wil starten zal ik op zoek moeten naar een rechter kuipzetel voor mijn “thuisrally”!

  2. #2
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank B. Bekijk bericht
    Juist gelezen op wrcplace.be dat de GT’s volgend jaar niet toegestaan zullen zijn in het EK 2008. Vind ik bijzonder jammer!

    Dit zijn prachtige wagens, wel niet allemaal geschikt voor Rally’s (Aston-Martin enz. … ) maar toch! Ik heb echt genoten van die 3 Porsche’s achter elkaar bij de vorige Omloop van Vlaanderen. Dat geluid kan niemand aan zelf géén S2000!

    Spijtige zaak want we dachten (met Schewe en zijn GT3) deelnemen bij de Moderne in Ieper, aangezien hij niet meer in Boezinge wil starten zal ik op zoek moeten naar een rechter kuipzetel voor mijn “thuisrally”!
    Tis ronduit belachelijk eigenlijk

  3. #3
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Tis ronduit belachelijk eigenlijk
    Volledig mee eens welke reden, geven de "Fools In Action" eigenlijk?

  4. #4
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Volledig mee eens welke reden, geven de "Fools In Action" eigenlijk?
    Zouden ze bang zijn dat een S2000 geklopt wordt door een GT Porsche ?
    Want die GT-porsches op een droog asfalt, die goan nogal ne trein we !

  5. #5
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    Zouden ze bang zijn dat een S2000 geklopt wordt door een GT Porsche ?
    Want die GT-porsches op een droog asfalt, die goan nogal ne trein we !
    Denk dat de mensen dat wel begrijpen, een S2000 op droog asfalt kan niet op tegen een Porsj met een berg pk's (WRC's hebben het er al moeilijk mee).

    Ik vind ze zeker mooi en geniet echt elke keer weer als er 1 langs komt. Maar er bestaat wel een groter gevaar door topsnelheden (jah, begrenst maar 250 is best rap) en veel pk's die ze meer onhandelbaar maken. Doet me een klein beetje aan groep B wagens denken alhoewel nu de veiligheid van de equipe wel beschermd is (iig meer dan die buizenframe wagens van toen)

  6. #6
    Senior Member Sete's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Locatie
    Mjiende City
    Berichten
    1.127

    Standaard

    Denk toch dat een S2000 globaal gezien sneller is dan een GT. Zelfs al is het droog. Qua ophanging, stuurprecisie, remkracht denk ik toch dat de S2000's in het voordeel zijn. En veel rally's met lange stukken autoweg zijn er niet hé om de Porsche's megasnelheden te laten halen. Ieper of Valais in droge omstandigheden bvb. denk ik toch dat de S2000 de bovenhand zou nemen.
    Tire le frein à main pour le délire, dans l'action un petit sourire! (FF) (TAXI)
    www.topafond.be

  7. #7
    Fastest Mini in the West Le Coq Motorsport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2007
    Locatie
    De Haan
    Berichten
    165

    Thumbs down

    Of het nu GT's of WRC's zijn dat ze uitsluiten uit het kampioenschap heeft géén enkel belang. Wat voor auto dan ook uitsluiten in ons 'kleine' rallylandje is zowieso je reinste waanzin.
    Ze zouden nu toch bij de R.A.C.B. stillekesaan moeten beginnen beseffen dat ze tegenwoordig al blij mogen zijn dat er überhaubt wagens aan de start komen van het nationale kamopioenschap. Of willen ze terug naar de tijd van enkele jaren geleden toen er bij sommige rally's 'amper' een 50 tal auto's starten verschenen.
    Neen, volgens mij gaat het weer volledig de verkeerde kant op met de rally in België.
    Zowel bij de VAS als bij de RACB lopen er enkele mensen waarvan hun 'bekwaamheid' serieus in vraag mag worden gesteld.
    Hopelijk volgt de kentering snel, zodat we allen tesamen aan structurele hervormingen kunnen werken 'met' bekwame mensen. Waarbij iedereen wordt betrokken. Organisatoren, overheid, piloten, etc...
    Ik hoop enkel voor Danny Colebunders dat hij niet zoals een ezel, zich een 2de keer aan dezelfde steen stoot...

  8. #8
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Misschien zijn GT's gewoon niet veilig genoeg?
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Grobbendonk
    Berichten
    452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Misschien zijn GT's gewoon niet veilig genoeg?
    Dringt het nu nog niet door bij u.... er zijn er die het nooit zullen snappen, of niet willen snappen.

  10. #10
    Senior Member Frank B.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Berichten
    149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Le Coq Motorsport Bekijk bericht
    Of het nu GT's of WRC's zijn dat ze uitsluiten uit het kampioenschap heeft géén enkel belang. Wat voor auto dan ook uitsluiten in ons 'kleine' rallylandje is zowieso je reinste waanzin.
    Ze zouden nu toch bij de R.A.C.B. stillekesaan moeten beginnen beseffen dat ze tegenwoordig al blij mogen zijn dat er überhaubt wagens aan de start komen van het nationale kamopioenschap. Of willen ze terug naar de tijd van enkele jaren geleden toen er bij sommige rally's 'amper' een 50 tal auto's starten verschenen.
    Neen, volgens mij gaat het weer volledig de verkeerde kant op met de rally in België.
    Zowel bij de VAS als bij de RACB lopen er enkele mensen waarvan hun 'bekwaamheid' serieus in vraag mag worden gesteld.
    Hopelijk volgt de kentering snel, zodat we allen tesamen aan structurele hervormingen kunnen werken 'met' bekwame mensen. Waarbij iedereen wordt betrokken. Organisatoren, overheid, piloten, etc...
    Ik hoop enkel voor Danny Colebunders dat hij niet zoals een ezel, zich een 2de keer aan dezelfde steen stoot...

    LOL … Ik spraak hier wel toelating het EK! … wat België betreft hebben we al meer GT’s dan S2000 en S1600 samen!
    Wat dat wel zou moeten gebeuren is een “soort” reglement gelijkaardig tussen alle buurlanden!

Soortgelijke discussies

  1. geen ticket voor rally van duitsland
    By dirk in forum Rally buitenland
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 11 August 2007, 15:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •