Pagina 2 van 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 212

Discussie: Praktische info rally Duitsland

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Ieper City
    Berichten
    100

    Standaard

    Voor overnachting kan je 3 kanten uit
    - ofwel camping (goedkoopst maar geen nachtrust verzekerd)
    - ofwel zimmerfrei (kamer + ontbijt, relatief goedkoop en makkelijk)
    - ofwel hotel (al zal da nu wss niet meer lukken daar alles volboekt zal zijn)

    Regio van boeking: Trier: daar is de sss, service, podium en de kp's van vrijdag en zondag rond gevestigd. Op zaterdag is het baumholder (60tal km vermoed ik)

    hopelijk helpt het

  2. #12
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Kzou voorstellen doe ieper en seizoensrally of eventueel ook de wallonie dan ga je toch al meer leren een kp te zoeken.
    En voor overnachtig best beter vandaag dan morgen regelen want trier zat al redelijk vol. Zelf waar ik overnacht was er in december nog maar 1 Plaats vrij en we zijn nu toch al terug een maand of drie verder.

  3. #13
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallyfreak Bekijk bericht
    Kzou voorstellen doe ieper en seizoensrally of eventueel ook de wallonie dan ga je toch al meer leren een kp te zoeken.
    En voor overnachtig best beter vandaag dan morgen regelen want trier zat al redelijk vol. Zelf waar ik overnacht was er in december nog maar 1 Plaats vrij en we zijn nu toch al terug een maand of drie verder.
    Ik vrees dat je in Trier niets of weinig meer zal vinden hoor kwa hotel.
    Wij hebben begin januari geboekt en dan was er nog maar weinig plaats.
    En over een maand had ik vernomen dat ons hotel volledig volboekt was, het Mercure hotel.

    Zijn er hier trouwens nog gasten van het forum die overnachten in het Mercure Hotel , aan de achterkant van de Porta Nigra, juist de straat over?

  4. #14
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Maar je moet ook niet in Trier zelf zitten ... Zoek iets verder, dicht bij de autostrade. Das handig. Wat ik zeker kan aanraden voor overnachting zijn de "privatzimmers". Zoiets als bed&breakfast. Veel goedkoper ivm hotels en dikwijls heel aangenaam om te verblijven. Je moet ook geen schrik hebben dat het al volzet is. Trier zelf misschien wel ja .. maar met een beetje zoekwerk vind je zeker nog iets.

    Interessante link : http://redaktion.trier.de/praefectus...che_privat.htm

    Voor tickets en alle andere info moet je de site even raadplegen :
    http://www.rallye-deutschland.de/

    Het is handig om ze op voorhand te bestellen (dan worden ze thuis geleverd incl. overzichtskaartje vd proeven), alhoewel je ze daar ter plaatse ook makkelijk kunt kopen.

    Natuurlijk heb je een auto ter beschikking nodig hé, ook voor een rally als de Sezoens. De proeven liggen soms vrij ver van elkaar.

    Als je nog vragen hebt, stel maar.
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Bedankt voor al de info! Ivm met de tickets, ik heb gezien dat er verschillende prijsklasses in zijn. Welke raden jullie aan?

  6. #16
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Bedankt voor al de info! Ivm met de tickets, ik heb gezien dat er verschillende prijsklasses in zijn. Welke raden jullie aan?
    Welja dit jaar is te zien welke proeven je wilt doen.
    Als je de Superspecial wil zien pak je best de Gold of Silver.
    Ga je de superspecial niet gaan bekijken dan best de Bronze denk ik.
    Bij de Gold zit er ook nog wat meer info bij zoals boekjes, sleutelhangers, een petje denk ik ook en nog paar kleine dingen.
    Ik ga de Bronze nemen omdat ik de superspecial wellicht niet ga doen.
    Bij de Bronze vind je ook veel info terug over de rally : Ticket , programmaboek , stafkaart , sticker en misschien ook zo een parkingticket zoals in 2005, weet niet hoe het dit jaar zal zitten met die parkings.

  7. #17
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Bedankt voor al de info! Ivm met de tickets, ik heb gezien dat er verschillende prijsklasses in zijn. Welke raden jullie aan?
    Ik neem ook de bronze. Ik koop alles daar naast de autostrade. Is ook gemakelijk.
    In 2005 besteld maar geen programma boek dusja toch naar iemand naast de autostrade geweest om zo'n boekje te kopen.
    Laatst gewijzigd door rallyfreak; 21 March 2007 om 14:09

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Eindelijk een andere shakedown! Ben benieuwd, maar kan alleen maar beter zijn dan de vorige!

  9. #19
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
    Eindelijk een andere shakedown! Ben benieuwd, maar kan alleen maar beter zijn dan de vorige!
    Ah hoe weet jij dat het een andere shakedown zal zijn?
    Was de vorige zo slecht dan?

  10. #20
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    Bedankt voor al de info! Ivm met de tickets, ik heb gezien dat er verschillende prijsklasses in zijn. Welke raden jullie aan?
    Moest je maar 2 dagen gaan .. Dan zijn twee dagkaarten (15€ / dag) wel interessanter! En anders moet je het eens bekijken hé, als je "Circus Maximus" wil doen of niet .. Zal wel veel sfeer & spectakulair zijn, midden in Trier, maar wellicht een overbevolking daar.
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •