Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: 2014 formula 1 petronas malaysia grand prix

  1. #11
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Klopt. Inderdaad een goede regel. Indien ze er tenminste bij op letten dat ze niet te streng gaan straffen. De piloten moeten wel nog "durven" racen hé.

    En over dat niet op 0 staan bij het begin van het seizoen heb je ook gelijk. Ik had er nog niet bij stil gestaan dat je anders op het einde van het seizoen jezelf veel meer zou kunnen permitteren. Inderdaad goed dus dat dat niet op 0 springt.

    Wel heb ik een probleem met het combineren van straffen. Neem nu het geval Bottas. Ik heb nog niet gezien wat hij precies gedaan heeft, maar heb toch problemen met zijn straf. 3 plaarsen grid penalty "en" 2 strafpunten. Het zou "of" moeten zijn.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #12
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Over dat combineren van straffen valt te discussiëren. Maar mocht het altijd een "of" zijn, dan zie ik het nut van penalty punten niet goed in. Er zijn genoeg andere straffen (gridplaatsen, starten vanuit pitlane, boetes, drive-through, schorsingen) om een incident te bestraffen en dus zullen penaltypunten bijna altijd "en" zijn.

    Het is wat mij betreft gewoon een straf die uit 2 delen bestaat. De straf is het totaal van die 2 delen en niet, zoals jij het ziet, 2 aparte straffen.

    Zo ongewoon is dat trouwens niet dat een straf uit 2 delen bestaat. Als je iets mispeuterd en je moet voor de rechter verschijnen kan die rechter je een ook straf opleggen die uit verschillende onderdelen bestaat : Een deel celstraf, een deel boete, een deel gemeenschapsdienst en wat weet ik nog meer....
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #13
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard de straffen

    de stop & go van bvb vijf seconden te ondergaan bij een pitstop, lijken mij dan weer een goede zaak

    de gp was niet slecht, maar ook niet de leukste om naar te kijken... nou ja

  4. #14
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    de stop & go van bvb vijf seconden te ondergaan bij een pitstop, lijken mij dan weer een goede zaak

    de gp was niet slecht, maar ook niet de leukste om naar te kijken... nou ja
    Zelf vond ik het algemeen een saaie GP, ik vond Melbourne al niet fantastisch maar vandaag was het erover, al na 20 ronden moesten ze vooraan 2sec laten tussen hun voorgangers, het enige moment dat ik ietswat genoten heb was de strijd tussen Kobayashi en Gorsjean als ik het goed voorheb.
    En natuurlijk zoals we de voorgaande jaren al zagen bij Red Bull verloopt de pitstop van Vettel steeds vlekkeloos maar moest het uiteraard bij Ricciardo terug volledig de mist ingaan

  5. #15
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Het gevecht Massa-Bottas was het leukste vond ik. Bottas had een slechte startplaats, reed dan het gat met Massa dicht en luisterde uiteindelijk toen ze hem vertelden dat hij niet mocht aanvallen.
    Op het eibde van de race zaten ze weer samen en weer as Bottas duidelijk sneller. Nu mocht hij wel zijn kans gaan en Massa kreeg zelfs de opdracht om Bottas door te laten. Massa negeerde die teamorder en verklaarde achteraf dat hij gelijk had toen hij niet luisterde.
    Daar komen nog vodden van...

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 27
    Laatste bericht: 1 April 2013, 19:42
  2. 2011 formula 1 petronas malaysia grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 25
    Laatste bericht: 14 April 2011, 09:45
  3. 2010 formula 1 petronas malaysian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 63
    Laatste bericht: 5 April 2010, 19:20
  4. 2009 formula 1 petronas malaysian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 102
    Laatste bericht: 8 April 2009, 16:46
  5. Grand Prix Malaysia
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 10 April 2007, 18:34

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •